Datum van record: 30-6-'03 Tijd: 00:47.35 Parcours: Norisring Auto: Opel Astra V8 Heb ook al 00:47.38 en 00:47.40 gereden. Maar het kan nog een hoop sneller. Alleen die eerste bocht lukt bij mij niet.
idd bij mij ook niet...dan rem ik optijd...maar dan stuur ik de bocht in en dan glijd ie net iets te ver door de grind bak in grmpf
datum: 30-6-03 tijd: 00:48.58 auto: opel astra kan nog wel een paar tienden van af maar blijf denk wel in de 48 steken. hoe korter het circuit hoe minder punten er zijn die je kan verbeteren, alleen die 2 herpins en die chicane.
Toevallig heb ik die race gezien van Christian Albers op dit circuit, en zin snelste tijd was 0.43.2... nog iets, maar als wij dat nu kunnnen verbeteren dan kunnen wij ook DTM gaan rijden... Alleen zie ik aan deze tijden dat het er voorlopi nog niet in zit.
jaja de eerste tijden zijn weer gepost, maar toch nog ff terugkijken ... de stand stand na Nurburgring 1 Joeri71 16 pnt 1 ICT-Boy 16 pnt 3 ID&T Rulez 12 pnt 4 Cole Trickle 9 pnt 5 Bomberman 8 pnt 6 Rivanov 7 pnt 6 Rickx 7 pnt 8 [2k] 3 pnt 9 Lzzrd 1 pnt Op Norisring zullen de tijden zeer snel worden met mogelijk hele kleine verschillen. Houd je zaterdag dan ook vrij om zo mogelijk jouw ideale rondje op nummer 1 te laten eindigen . *edit zo is beter
Volgens mij waren we op Hockenheim een behoorlijk stuk sneller, dus ik verwacht veel. Enne over die eerste bocht. Met m'n carriere als R.Mckkane gebruikte ik m'n handremmetje. Werd daardoor absoluut nummer 1 (wat mij zo uit mijn geheugen gravend niet met een andere race was gelukt). Toch denk ik dat de handrem niet de beste manier is. nb BTW rijdt na een weekje oefenen ff een raceje op 110% en je rijdt die gasten d'r echt VET uit!!! *edit voor de duidelijk DTM Competie (??) snelle tijden (!!)
Had vanmiddag niks te doen dus ik ging effe verder oefenen. Liep een hele tijd te kloten met tunen, maar het hielp helemaal niks. Je zou toch denken dat de downforce heel laag moet, maar je kan die chicanes dan niet lekker insturen. Ik had een tijd staan van 00:47.35. Na een tijdje lukte mij het om 00:47.28 te rijden. Weer een tijdje verder opende ik met 00:12.97(mijn 1ste keer onder de 13 sec. en reed ik naar 00:47.16. Na het eten probeerde ik het nog een paar keer en opende ik in 00:12.85 en reed naar 00:47.02. Ik nam de laatste bocht niet helemaal lekker dus in de 46 sec. dat kan wel. Datum van record: 30-6-'03 Tijd: 00:47.02 Parcours: Norisring Auto: Opel Astra V8
maarjah, hoe minder mensen meedoen hoe meer ik kans heb op wat punten nee maar zou wel leuk zijn als er nog een paar mee deden
kan niet meer dan mij aansluiten bij de concurentie Ook heb ik de zeg maar time trial van de DTM opgezocht. B. Schneider had de pole-position met een tijd van 1:48 nog wat. Albers was 2e (officiele DTM alles over Christijan Albers!). Daarnaast ook ff gekeken wat ik kan op Norisring en voila * Datum van record: 1-7-03 * Tijd: 00:46:71 * Parcours: Norisring auto van Albers
Ik ag hem wel weer ff aanschaffen denk ik kijken of iemand hem kwijt wil...hehe.. dan ben ik van de partij jongens...
He, shit dat ik net nu pas deze competitie ontdek. Ik zoek er ook al een hele tijd naar. Als jullie het goed vinden doe ik ook mee
Hehehehehe! Gisteren toch een paar rondjes weten te rijden op de Norisring... Mijn tijd? 0:46.25 !! Auto?
Ik heb nu 0:47:60 met een Opel...... moet dus nog ff doorrijden Als ik een tijd wil doorgeven, kan ik deze hier dan op de "offciele" manier hier posten voor zaterdag nacht of moet ik een pm'tje sturen?
kan je gewoon hier posten hoor.. mijn snelste tijd op dit moment is geloof ik 0:47:86.. niet zo snel dus..