1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DTM Competie

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 12 mei 2003.

  1. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een rondje of 6 gereden en kwam tot 1:20.76. Ik moet dus nog effe oefenen:).
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    ook maar weer eens gaan rijden:D
     
  3. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand met een goeie afstelling die deze met ons wilt delen? O-)
    Wil namelijk nog niet erg lukken |:-

    Edit: is er eigenlijk iemand hier die me wat kan uitleggen over die afstellingen? Ik snap er namelijk niks van en kloot maar een beetje aan..

    Wat voor invloed heeft bijv.:
    de stifness, ride height, anti-rolling etc. op de auto?
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2003
  4. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Die meneer tijdens je carriere zegt veel downforce. Dit heb ik ook gedaan.

    De eerste keer alleen downforce. De 2e keer iets minder vering, maar scheelde maar een ,1 de. Niet echt dus.
     
  5. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    veel downforce heb ik ook.. gears heb ik ook 2 tandjes terug.. en voor de rest loop ik altijd maar een beetje te rotzooien met die andere dingen..
     
  6. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    tja voor de rest is Donington echt radicaal rijden. Je gaat door de eerste bocht met iets van 160, de bocht tijdens het afdalen met iets van 210 tot 225 en ruim op tijd remmen voor de volgende bocht.

    Als je daar dan met max speed uitkomt moet deze iets van 165 of meer zijn! De chicane is lastig, maar op tijd en goed (zonder rook en in fullcontrole) remmen moet een snelheid van 150 mogelijk maken.

    De laatste bochten vereisen geduld, maar geen coureur kwaliteit, 5/6 ronden en dat lukt.
     
  7. Quas

    Quas "Hang 'm high!"

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook veel downforce en minder stifness voor de vering.
    Dat komt omdat veel hoogte verschil zit in dit circuit.

    Mijn tijd is nu: 1:17:22 met een Opel
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    damn, kan beter zeggen dat het hele dtm gaat is want dit circuit schiet absoluut niet op, zit dan ook pas in de 1:25. bijna 10 sec langzamer dan snelste tijd:| heb m dan ook red snel maar weer uitgezet:D
     
  9. Lzzrd

    Lzzrd Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren een aantal rondjes kunnen rijden.. 1:20.55 is niet echt om over naar huis te schrijven, maar mijn eerste tijd staat iig... ;)
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    zo word ik weer langzaam uit de competitie gereden:D begin me n beetje een verstappen te voelen
     
  11. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Jezus jongns wat een tijden. Kom maar eens aan mijn 1.16.66. Hijs strak... maar te doen het kan zelfs iets sneller.

    En hoe je hem moet rijden, de eerste bocht moet je gewoon goed remmen, mag wat over het gras rijden kost je weinig tot geen tijd. Vervolgens kom je op het stuk naar beneden gewoon vol gas blijven rijden, ook bij de eerste bocht, kwestie van op tijd insturen klein beetje over het gras heen maakt niet uit win je alleen maar tijd mee, vervolgens nadat je heuvel op bent gegaan net jes remmen voor de volgende bocht, terug schakelen naar de 4 (voor de manuals onder ons..) bocht door volgende bocht kan ook in 4 vervolgens lange rechte stuk flink gassen en de zigzag bocht vol door kan makkelijk , zorg dat je in de drie uit komt, als je in de 2 komt heb je hem niet strak genoeg genomen. En laaste bochten zijn makkie...
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    damn, zover ga ik maar niet, als er een of meer seconden afgaan, mogelijk als ik eens een goed rondje rijd dan ben ik blij.
     
  13. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Reed vanochtend effe 1:19.86. Ik rem voor elke bocht, maar zotezien hoeft dat niet.
    Wel klote dat er van die kuilen in het circuit zitten en dat je in de bocht moet remmen.
     
  14. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    info

    VAKANTIE DTM (en volgende race is Zolder!!!)

    De competitie wordt tussentijds stil gelegd. De weken 29,30,31 (14-7 t/m 3-8 ) geen races. In de weken 32 en 33 kan de tijd voor de eerst opvolgende race - Zolder (Be) - , dit in tst het eerder vermelde parkoers, worden gepost. Vanaf week 34 weer wekelijks.

    Ben jij in week 34 of later nog op vakantie? Geen probleem. Kijk op de site welke races je mist en rij ze voordien. Bij voorkeur heb ik dat je ze me ff pm't of e-mailt, maar je kan natuurlijk altijd een tijd als 'uitdaging' posten!

    De site wordt in de VAKANTIE DTM een beetje opgeschoond, als je nog input hebt kan je dat mailen.

    Ook hoor ik graag of jullie na alle zeven races een verlengde competie willen zien, of eventueel een nieuw opgezette in een nieuwe eenheidsklasse.

    Enne 8) Goeie vakantie 8)

    ---

    Nieuwe tijd gereden gisteren. En dr bestaat geen gapend gat meer tussen mij en Joeri!

    1:17:06 8/7/03 Mercedes

    @Bomberman Tussen volgas en remmen zit een stuk verschil. Sommige bochten neem ik met halfgas (juist misschien dat Joeri hier van me wint :confused: ). Wel heb ik de hoogte van de wagen bijgesteld ivm de bobbels. Ik heb hem nu niet helemaal hoog, maar zeker hoog.
    Enne bij remmen in de bocht heb je juist een mooie bocht. }:]
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2003
  15. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de site nog een beetje wilt verbeteren wil ik nog wel helpen.. had er 2 jaar geleden wel een beetje verstand van, dus een simpele site voor de competitie zal nog wel moeten lukken..

    Als deze competitie afgelopen is vind ik een verlengde competitie prima, maar een nieuwe competitie in een andere klasse lijkt me ook wel vet!
     
  16. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik doe ook zeer warschijnlijk wel weer mee als mijn studie niet in de weg gaat zitten, maar ik kan vast ergens een gaatje vinden. Maar ik denk ook dat er best wel meer deelnemers kunnen zijn dan dat er nu zijn omdat ik wel denk dat er meer DTM racers zijn. Dus ik weet niet hoe je het kunt promoten maar ik denk wel dat er meer racers te vinden kunnen zijn.
    Verder is mijn computter nog steeds niet de oude en kan dus nog geen stukjes schrijven helaas heb giser wel gave fotos gemnaakt denk alleen dat ze een beetje wazig zijn maar ja..
     
  17. Quas

    Quas "Hang 'm high!"

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n nieuwe competitie die hierna verder loopt lijkt me wel leuk ja.

    Verder wens ik iedereen een goede vakantie toe.
    Zelf ga ik niet op vakantie, des te meer tijd om alvast te oefenen op Zolder.
    Maar ik ga morgen wel een paar daagjes weg.
    Naar het circuit Zolder.
    Van het weekend zijn er daar races en ik moet meehelpen met een Formule Ford team.
    Kan ik meteen ff kijken wat voor tijden zei daar rijden.
     
  18. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja ik heb hem gereden:
    Circuit: Donington Park
    Auto: Opel Astra
    Datum: 10 juli 2003
    Tijd: 1:16.54

    Ik reed een heerlijk rondje, op 1 mislukte bocht na. Ik was erg verbaasd over mijn tijd, want daarvoor was 1:18.40 mijn snelste tijd:). Ik maakte wel een sprongetje van geluk, vraag maar aan mijn zusje:).
     
  19. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    1:27:60 heb ik net ff gereden met de mercedes...dagt dat dat bets wel snel was...

    Hoe doen jullie dat met die dtm wagens bij mij trekken ze continue spinnende weg .. heb mijn gas onder A zitten... hoe zijn jullie controls??
     
  20. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet het gas niet onder A doen, hoewel ook die knopjes analoog zijn zijn ze veel minder precies dan de zogenaamde triggers. Gebruik die dan ook gewoon je zult zien dan gaat het een stuk beter...
    Ik heb ook weer wat nieuwe plaatjes gemaakt, ik zal ze ff uploaden als het lukt. Wie weet zie je ze zo wel..

    Daar zijn ze dan de kwaliteit is niet je van het maar ja... het is dan ook maar van tv gefotogafeert

    [​IMG]


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2003

Deel Deze Pagina