1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DTM Competie

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 12 mei 2003.

  1. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    ok nogmaals


    VAKANTIE DTM (en volgende race is Zolder!!!)

    De competitie wordt tussentijds stil gelegd. De weken 29,30,31 (14-7 t/m 3-8 ) geen races. In de weken 32 en 33 kan de tijd voor de eerst opvolgende race - Zolder (Be) - , dit in tst het eerder vermelde parkoers, worden gepost. Vanaf week 34 weer wekelijks.

    Ben jij in week 34 of later nog op vakantie? Geen probleem. Kijk op de site welke races je mist en rij ze voordien. Bij voorkeur heb ik dat je ze me ff pm't of e-mailt, maar je kan natuurlijk altijd een tijd als 'uitdaging' posten!

    De site wordt in de VAKANTIE DTM een beetje opgeschoond, als je nog input hebt kan je dat mailen.

    Ook hoor ik graag of jullie na alle zeven races een verlengde competie willen zien, of eventueel een nieuw opgezette in een nieuwe eenheidsklasse.

    Enne Goeie vakantie
     
  2. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Beste mede-racers

    Vanaf morgen ben ik weg, naar Noorwegen. Jullie zullen het dan 2 weken zonder mij moeten doen. Maar na mijn vakantie al ik mij weer volledig storten op de komende races.
    Nadat ik van al mijn stress ben bevrijd zal ik terugkeren in bloedvorm en ICT-Boy van de eerst plek af stoten...

    Maar goed eerst op vakantie dus...
    En als Cole Trickle mijn stuk op de site heeft gezet raad ik jullie aan om het te lezen :D

    Gegroet en prettige vakantie
    Joeri(71)
     
  3. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Fijne vakantie en ik zal het lezen.
    Ennuh bedankt Cole Trickle, nou begrijp ik het weer.
     
  4. Quas

    Quas "Hang 'm high!"

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm........Zolder :{

    Ik ben daar net een weekend geweest.
    Was wel vet, er reden verschillende soorten klasses, waaronder de EuroBoss series.
    Dat zijn allemaal oude formule 1 wagens.
    Ook de Benetton van Jos Verstappen zit er tussen.

    In iedergeval ga ik nu flink oefenen op het circuit, ik heb alles vanaf de zijlijn gezien, nu wil ik wel eens het circuit helemaal zien. *)
     
  5. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb effe op Zolder geoefend. Mijn tijd staat nu op 1 20 78 en ik vermoed dat ik daarmee op het podium kan eindigen.
     
  6. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    ZZZZZzzzzZZZZZZzzzzz.... huh

    *gaaaap

    Oeps vakantie al voorbij?

    *kijkt in agenda

    nop 23-7-2003.

    Maar zekers leuk te lezen dat DTM Racer niet helemaal terzijde is geschoven *) .

    Ik ben ook gewoon men dingetje aan het doen en heb geen vakantie. Ben ook nog met DTM bezig, speel de carriere opnieuw en eindig nu bijna op elk parkoers number 1!

    Verwacht dan ook, na het spelletje wederom uitgespeeld te hebben, dat P. Craven gaat zeggen dat ik de beste ben (die MTF heeft nu alleen nog maar gezegd dat ik 1 van de besten ben:confused: elk kampioenschap gewonnen!).

    Dus nog niet met de competitie bezig :+ . Wel doet de site het weer (zie sig) en is al ietje aangepast. Komend weekend meer updates.

    @Bomberman
    Je bent altijd vrij om je beste tijden van welk parkoers dan ook te posten. Graag wel nog een keertje ter bevestiging in de week dat het parkoers gereden wordt.
     
  7. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
    ben weer terug van vakantie!!!
     
  8. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    En ik ben ook weer terug van vakantie heb net wel ff op zolder gereden zonder iets aan mijn afstellingen te doen en een 1.26 gereden, lang niet zo snel als bomberman dus.. maar ja ik heb nog alle tijd...
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    ben sinds gisteren (donderdag 31-7) weer terug van vakantie...heb nog geen DTM gedaan...ma da gaak morgen zeker weer 's doen...3 weken moeten missen duss...en dan zal ik m'n tijden op zolder weer posten
     
  10. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Welcome back *) . Goede vakantie gehad??? vast wel :+ .

    Zelfs in Nederland is het fantastich weer (geweest). Maar luister mensen, BBQ is niet dat hele bos in de hens!, mensen 8) luister

    OK serieus.
    Vanaf nu (of een kwartiertje later is iets beter) gaat de competitie weer van start.

    Ook is de site xbw dtm_comp vernieuwd!!!

    Neem een kijkje, vooral wil ik Joeri bedanken voor zowel zijn race verslag alsook de vele mooie foto's! Nieuwe zijn altijd welkom.

    Nu kunnen dus weer tijden worden gepost voor het mooie (maar technische) circuit Zolder
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    ja heb zeker een goeie vakantie gehad ------> voor het 8ste jaar naar Hongarije! :{ maja lekker goedkoop en elke dag boven de 35 graden *)

    ma ik zal dalijk 's wa rondjes rijden op Zolder...heb er altijd nogal veel moeite op gehad op da circuit :'-(
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zolder

    • Datum van record: 9-8-'03
    • Tijd: 1:25.27
    • Parcours: Zolder
    • Wagen: Opel Astra V8

    /comment: waaaaaayyyyyy to sloom..ma ik keep practising
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2003
  13. Lzzrd

    Lzzrd Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey guys! Hier ben ik weer (fresh out of Copenhagen) !

    Heb gisteren mijn eerste paar rondjes kunnen rijden op Zolder:

    1.22:72

    Auto:
    [​IMG]
     
  14. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een tijd: 1.20.32 geloof ik, ik durf het niet zeker te zeggen maar zoiets is het een lage 20-iger in ieder geval...
     
  15. Lzzrd

    Lzzrd Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren nog even een rondje gereden:

    1.21:84 (in dezelfde auto)
     
  16. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    De eerste week van Zolder zit erop.

    Nog niet veel tijden gepost, maar dat zal ongetwijfeld deze week veranderen :cool: .

    Vanochtend zelf mijn eerste rondes gereden en op 1:21:27 in de Mercedes AMG geeindigd ... wordt vervolgd.
     
  17. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Stuur anders ff een pm naar de andere deelnemers, dat we deze week weer echt zijn begonnen. Of ja eigenlijk moeten ze het ook vanzelf zien als de thread weer bovenaan staat....
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
  19. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    }:] Dan hebben de deelnemers aan deze competitie alvast een headstart }:] .

    Nuja competitie, is misschien een beetje aan het doodbloeden (vakanties misschien niet voor herhalingen vatbaar :confused: )

    Vanavond ga ik de zaak mobiliseren en zal ik Joeri71 zijn raad opvolgen.

    Dus nogmaals aan alle deelnemers (ok Rivanov heeft Xbox-vakantie en [2k] is nog op vakantie) die nog geen tijden hebben gepost. Dit kan nog tot aanstaande zaterdag 24:00!!!

    Rijdt ff een paar ronden en je scoort bijna zeker een podiumplek
    :D

    su6
     
  20. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta al 2de en ik kom echt niet meer onder mijn tijd. Het lukt gewoon alsmaar net niet...
     

Deel Deze Pagina