1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DTM Competie

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 12 mei 2003.

  1. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er trouwens mensen die aan de competitie meedoen en naar het DTM op Circuitpark Zandvoort (19,20 en 21 september) gaan? Ik ga iig zaterdag en zondag heen.. Misschien zelfs vrijdag.. Als er nog meer mensen gaan kunnen we misschien nog wat afspreken en bijv. wat foto's maken voor op de site ofzo..

    Ook zou het wel leuk zijn als over alle deelnemers aan de competitie op de site wat informatie staat (leeftijd, hobbies, school/werk, wel of geen auto en zo wel.. wat voor een? favoriete auto's/banen in DTMRD en evt. een foto ofzo).. Ik heb namelijk geen id tegen wie ik het opneem.. Zijn jullie brugpiepers, jongeren, ouwe lullen etc.? ;)
     
  2. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je je nu opgeven (als je dat wilt) voor de nieuwe dtm race driver competitie gewoon hierzo?en moet je dan allemaalzeggen wat je leeftijd is, wat je doet enz enz enz?
     
  3. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hier bent gekomen via de link in m'n sig: deze is bedoelt om meer mensen te werven voor de competitie.. Die gegevens als je leeftijd enzo bedoelde ik als ideetje voor de site.. Of dat wordt ingevoerd horen we nog wel.. eerst maar eens kijken of de anderen dat leuk vinden..
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat ik nog mee kan doen, maar dan voor de lol zet ik Zandvoort hier neer :p Bij de volgende competitie wil ik echt alles meedoen
     
  5. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb al op Zandvoort geoefend, alleen ik ben m'n tijd effe vergeten:)

    Ik hoop dat we hierna de Toca Tour doen. Dat is toch de moeder van alle raceklasses. Heerlijke circuits en heerlijke auto's.
     
  6. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom denk je dat ik die als voorbeeld gebruikte 9 posts hierboven ;)

    Maar goed, als jullie ook ff reageren op datgene wat ik nog meer op deze pagina heb getypt dan zou dat fijn zijn! ;)
     
  7. Quas

    Quas "Hang 'm high!"

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik niet gepost heb, maar ik was de hele week op het circuit in Zolder voor autoraces daar.

    Voor het volgende circuit ga ik weer flink oefenen.
    Toca lijkt me trouwens wel leuk voor de nieuwe competitie.

    En ja misschien ga ik ook nog naar de DTM race op zandvoort, maar dat weet ik nog niet zeker.
     
  8. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Doordat ik vorige week mijn introductie had heb ik geen tijd gehad om mijn tijd te posten helaas....
    Deze week zal ik wel weer van de partij zijn...
    Dit is de laatste race of niet??

    Ik zal ook even net als ID&T mijn sig aanpassen. En ik vind het een goed idee om meet info over de rijders op de site te zetten!
     
  9. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Leuk om te zien dat jullie ook allen actief willen meedenken hoe de volgende competitie zo leuk mogelijk te maken.

    Mocht je echt een uitgewerkt plan hebben, dan ontvang ik dat graag (Cole Trickle's postbus kan je je voorstel heenzenden).

    @Joeri71 idd de laatste wedstrijd deze week! (Zandvoort)
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2003
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vader werkt bij de OCA op Zandvoort. Hij komt dus ook wel in de pit en ziet al de racebekenden. Wel cool :cool: Misschien ga ik wel mee, ik weet het nog niet ;)
     
  11. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vandaag ff op zandvoort gereden en had een tijd van in de 1.24 precies weet ik het niet meer. Ik moet zeggen dat best wel een pittig circuit is, veel moeilijk in te schatten bochten.

    En over de suggesties van de site, ik kan vannacht wel eens kijken of ik een site kan maken met daarin ook verwerkt info over rijders... en dat doe ik idd `s nachts want dan is het rustiger om heen en kan ik me beter concentreren 8) en overdag heb ik geen tijd...

    Maar Cole trickle is het goed als ik een site maak?? Mail me anders ff...
     
  12. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo het is tog vanmiddag geworden want ik had tog niks te doen althans begin van de middag en vanavond...
    Maar goed hier is dus de eerste opzet... DTM site Test

    Graag jullie mening hierover...
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem wel cool, die site. Al die flash dingen enz , het ziet er wel cool uit.
    _O_ ow jah ik was ff aan het oefenen en ik had 1.28 nogwat .
     
  14. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    vet gave site... nice work Joeri
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    mooie site Joeri!!

    mischien kunne jij en Cole wel je krachten bundelen en een prachtige site maken! :)
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zandvoort

    • Datum van Tijd: 26-8-'03
    • Tijd: 1:24.56
    • Parcours: Zandvoort
    • Auto: Opel Astra V8


    /comment: ben deze week op trainingskamp t/m vrijdag dus kan geen tijd meer posten deze week
     
  17. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie site Joeri71

    Zandvoort

    Tijd: 1:25.82
    Parcours: Zandvoort
    Auto: Audi

    moet nog ff oefenen maar k heb deze week weinig tijd moet werken :mad:
     
  18. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt voor jullie reacties op de site, maar ik heb ook graag suggesties voor verbetering, zodat ik hem misschien kan verbeteren...
     
  19. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    *Cole pakt woordenboek en zoekt naar superlatieven

    Nice work, niets op aan te merken zover. Ik ga ff naar xbw mailen de komende dagen om te kijken of ik wat forum gerelateerde pics kan krijgen. Kunnen we de site een semi-officieel uiterlijk geven. Wordt stoer :cool:!
     
  20. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de site weer iets aangepast, dit keer werken de knoppen home en deelnemers wel, en het XBW logo is toegevoegd..
    Klikje
     

Deel Deze Pagina