Mooie site hoor.....nice Zijn jullie trouwens ook allemaal van plan om de online versie van DTM te kopen en dan over live te gaan spelen? Ik doe het denk ik wel, maar toch vind ik het jammer dat je er weer 40 Euro voor moet neer leggen. Maar nu pas een echte racer op Live in plaats van Moto GP. Niet dat deze niet goed is maar met auto's race vind ik toch leuker. Circuit: Zandvoort Datum: 26-08-03 Auto: Mercedes AMG Tijd: 1:21:75
1.21.75!! Jezus dat is snel ik dacht dat ik met mijn 1.23.46 al snel was, hoe de fuck heb je dat voor elkaar gekregen?? En of ik hem online koop dat ligt eraan hoe snel ik xbox live krijg..en of ik op kamers ga binnenkort...
Ja dacht ook wel dat dat aan de pittige kant is. Gister een rondje gereden in de 1: 25 (maar ook nog niet echt geoefend) en dan lijken mij 4 secs ervan veel! @Joeri71, Nog op de site geweest vandaag, maar de knoppen werken nog niet. Kan dit kloppen? Wel heb ik begrepen dat je wat logo's hebt ontvangen
Die tijd van 1:21:75 is nog niet echt zo moeilijk te halen. Ik denk dat ik hier nog wel een seconde van af kan halen. De auto moet wel wat downforce hebben anders kom je de bochten niet goed door, dan ga je wel wat langzamer op het rechte stuk maar in de bochten kan je veel meer winst behalen. En ook er voor zorgen dat je goed instuurt in de bocht en afstellen zodat je niet te veel overstuur hebt. Dan moet het wel lukken om snellere tijden te rijden.
ok nog geen 1: 21: 75 maar hierbij mijn 1ste tijd vd week circuit: Zandvoort auto: Mercedes tijd: 1: 21: 62 (vorige tijd 1: 22: 26) Met de beste tussentijden zou ik in de buurt vd 1: 20 rond zijn gekomen FF oefenen nog. Nieuwe tijd gereden 27-8-'03 (rond middernacht) en snelste zover!
morgen ga ik ff oefenen.. en heel de vrijdag want ik moet proberen een tweede plaats in het eindklassement vrij te kunnen stellen
Tussenstand Zandvoort donderdag 28-8-'03 1 Quas 1: 20: 57 2 Cole Trickle 1: 21: 62 3 DA_richard_- 1: 22: 14 4 ICT-Boy 1: 22: 68 5 Rivanov 1: 24: 56 6 Joeri71 1: 24: ?? 7 Shinhead 1: 28: ??
Deze is voor mij! Zandvoort het thuiscircuit van elke Nederlander wil ik niet aan mijn neus voorbij laten gaan. Al kost het mijn hele zaterdag circuit: Zandvoort Datum: 28-08-03 19:50 Auto: Mercedes AMG Tijd: 1:20:28 Voor de mensen met interesse voor instellingen (en die heb je zolangzamerhand nodig voor een podiumplek), hierbij: gears: overall 1 terug, dan 5 1 naar voren en 6 2 naar voren (270 kmph/u op rechte stuk haal ik) downforce: alles vol suspension: alles 1 softer anti-roll: achter vol, voor ongewijzigd brake bias: ongewijzigd (ik wil kunnen remmen en sturen tegelijk) mvg Cole
ik heb vanmorgen een tijd van (ik geloof) 1.21.89 gereden.. ga 't zo nog een keer proberen met de afstelling van Cole.. Maar ik presteer het best in de opel of de oude mercedes.. Ok, nieuwe tijd: Circuit: Circuit Park Zandvoort Auto: Mercedes-Benz AMG-DTM 2003 Datum van record: Zaterdag 30 augustus 2003 Tijd: 1.19.63
Nieuwe tijd: 1:19,99 Kijken of ik straks nog harder kan want ik kan nog wel wat tunen aan deze auto, ik heb nog niet alles er uit gehaald.
heb ff geoefend met die afstelling circuit: Zandvoort Datum: 28-08-03 Auto: Mercedes AMG 2003 Tijd: 1:20:49
pfff en ik kan gewoon maar 1.23 rijden, terwijl ik toch wel aardig mijn best heb gedaan vreemd.... mischien tog nog f proberen