Dit circuit lag me ook wel omdat ik er voor de competitie ook al op vaak op heb gereden.
Zelf schakel ik gewoon automatisch, ik denk dat het niet erg veel uitmaakt met handmatig.
Maar als ik kijk naar het verhaaltje hoe Joeri71 rijd dan zie ik nog wel ,denk ik, waar ik het win van hem.
In sommige bochten waar jij gewoon zonder gas doorheen gaat ga ik er gewoon vol doorheen, dat kan ik misschien omdat ik de auto zo heb afgesteld dat ie meer downforce heeft.
Bijvoorbeeld bij de 4de bocht, die kleine scherpe bocht naar links, daar rem ik heel ff flink voor het begin voor de bocht maar, daarna ga ik meteen op het gas, waardoor je ook sneller uit de bocht komt en dus ook sneller kan rijden op het rechte stuk.
Na dat "rechte stuk" krijg je een snelle bocht naar rechts, waar jij al even van je gas afgaat maar je kan er gewoon vol gas doorheen.
De moeilijkste bocht vind ik ook de op 1 naar laatste bocht.
Het is moeilijk om er snel ik te komen, maar met een beetje oefenen lukt dat wel, gewoon in het begin van de bocht je auto erin laten rollen en dan meteen op het gas.
Ik heb ik die bocht ook echt vaak op gras gezeten zodat ik een goede ronde ook meteen naar de klote hielp.
Bij die tijden van die ander site klopt er toch iets niet.
Zandvoort ---> 1:30.13
Als er een website komt met onze beste tijden erin, kunnen die dan alleen verbeterd worden door degene die ook meededen aan deze competitie of door iedereen.
Ik bedoel dat wij elkaar wel kunne vertrouwen enzo over de eerlijkheid van onze tijden die we rijden.
Maar het kan zo zijn dat een onbekend grapjas een tijd post die 5 seconden sneller is, maar die gewoon niet klopt, en dat kan je niet controleren.
Of je moet mensen foto's laten maken ofzo van het tijden, maar dat is ook weer zo'n gedoe want niet iedereen heeft een digitale camera of een gewone camera met scanner ofzo.
Komen die tijden dan te staan in de DTM testsite of op een andere site ofzo.
Nou dit was mijn verhaaltje voor vandaag wel
Laatst bewerkt: 31 aug 2003