1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DTM Competie

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 12 mei 2003.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ben weer terug van trainingskamp...dus ga nog ff wa rondjes rijden...kijken ofk m'n tijd wa kan verbetere...is wel nodig..want de nieuwelingen in de competitie zijn bepaald geen rookies..dus daar moet ik toch als ervaren competitielid (vanaf het begin ;) ) onder duiken (wa me denk nie lukt :eek: )

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    nieuwe tijd: 1:21.45

3. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    mijn nieuwe tijd:

1 : 21 : 04 met mercedes

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    verbeterde tijd: 1:22:50
    wagen: Opel Astra V8

5. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    mmm tog nog maar even racen dan vanavond... ik weet niet of me dat nog lukt, is wel kut dat ik deze week weinig tijd had, en vorige week ook.. maar ja bij de volgende competitie ben ik er weer helemaal bij...hoop ik...

6. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    De teerling is geworpen ... :confused:

uh ik bedoel eigenlijk dat ik andere dingen had te doen vandaag. Ziet ernaar uit dat ik 2e word... :mad:. Nuja niks aan te doen :D

Mocht jij nog wel een rondje willen rijden vandaag? Nog 2 uur en een kwartier te gaan!

Oja, wat ik van jullie nog wil weten is wat jij het mooiste circuit van de game vind.

En meder-racefanaten, bedankt voor jouw deelname aan deze competite. Uiteraard zal morgen de uitslag worden gepubliceerd en ook op zeer korte termijn kan je een nieuwe draad verwachten voor de, jawel, geheel hernieuwde competitie!

7. Quas

Quas "Hang 'm high!"

Leuk Bevonden:
    0
    circuit: Zandvoort
    Datum: 30-08-2003 19:34
    Auto: Mercedes AMG 2002
    Tijd: 1:18.96 :)

Mooiste circuit: Zolder

Laatst bewerkt: 30 aug 2003
  8. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    _O_ Met mijn snelste tussentijden (bleef vanochtend steeds een aantal 100sten van mijn tijd af :mad:) zou ik ook die richting zijn opgegaan!

Nice work Quas. En toto ziens in de nieuwe comp :D

9. Joeri71

Leuk Bevonden:
    1
    ik snap het echt niet, snijden jullie een stuk af ofzo, of gaan jullie door de een na laatste heel erg snel zonder te remmen??
    Het maakt ook allemaal neit meer uit want het is nu te laat, mijn tijd:

Circuit: Zandvoort
    Auto: Opel
    Tijd: 1:22:56

Sneller kan ik echt niet ik heb gewoon pijn in mijn hadnen van het rijden zonet....maar goed, het moet dus eigenlijk wel mogelijk zijn...het zal mijn circuit wel niet zijn...

Maar goed hopelijk zie ik jullie allemaal terug in de volgende competitie!

/edit Mmm mooiste circuit zou ik zo niet weten eigenlijk, Zandvoort is wel mooi maar wel moeilijk vind ik zelf, andere kan ik me niet meer zo goed herinneren, ik denk dat de eerste race het mooist wa want die heb ik gewonnen :D

Laatst bewerkt: 30 aug 2003
  10. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Zal proberen een log van het circuit te maken, met mijn versnellingen erbij danwel ... (schakel ook handmatig hoewel ik af en toe denk dat automatisch misschien wel sneller is).

Zal dat ook proberen van de andere circuits waar ik binnen 1 sec van de winnaar ben geeindigd.

Wordt uiteraard gepost en misschien ook iets voor de site Joeri?

11. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    het mooiste circuit vind ik Nurburgring want daar heb k de voor de eerste keer gewonnen :D

12. Joeri71

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me zeker iets voor de site! Alleen ga je dan elke bocht beschrijven met versnellingen... alhoewel das niet zoveel werk. Ik zal ff opschrijven hoe ik hem rijd..(Zandvoort)

Eerste bocht remmen bij het 100 bordje terug schakelen naar 2, midden van de bocht gas in en dan doorschkelen tot 4, dan bij de kleine S-bocht even terug naar de 3, in de 3 door blijven trkken tot de volgende bocht. terug naar de 2, neem de bocht in de 2 en op schakelen tot 5 op het lange "rechte" stuk, dan bij de flauwe bocht naar rechts even gas los, gewoon in de 5 blijven. Volgende bocht even remmen en naar de 4 (soms :cool: dan doorrijden en weer remmen en terug naar 3/2. optreken totin de 3 en dan weer even terug naar 2 in de volgende bocht, dan het rechte stuk op naar de moeilijkste bocht, althans de bochtste bocht. remmen bij het 100 bordje en terug naar de 2, de auto gewoon zonder gas te geven door de bochten sturen en weer optrekken. Dan komt de in mijn opzicht moeilijkste bocht, omdat ik er niet met vol gas dorheen kan, ik kom aan in de 4 en daar blijf ik ook in even gas los, maar meestal kom ik dan alsnog in het gras, dan gewoon doortrekken toaan de finish...

Nou zo rijd ik hem, misschien een beetje moeilijk te volgen, maar ja ik heb et geprobeerd.

als het op de site komt, vooral voor de volgende competitie, is het handig met kaartje erbij met bocht nummers etc, dan kan je mooi zo`n log maken..

13. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb zoiets als op dit forum staat vermeld in mijn gedachten

http://www.xblracing.com/forums/showthread.php?threadid=3586

met een button 'onze walkthrough' :cool:

zal vanavond/vannacht als ik thuis ben ff een favorit kopieeren. Een site met de beste tijden van DTM WHOEAAA now way duz!!!

das een site met de beste tijden in elke auto. Ben van plan die met de komende competitie te verpulveren

kijk morgen maar ff eerwaarde racefanaten :D

/edit @Joeri die flauwe bocht in 5 neem ik in 6 met zon beetje 240 op de teller ;) (1 sec alweer!)

Laatst bewerkt: 31 aug 2003
  14. Joeri71

Leuk Bevonden:
    1
    huh dat snap ik niet, maar ja zal morgen wel zien dan... 8)

15. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    De log van de banen bedoel ik zoals van Mgp op de link is gedaan.

Verpulveren bedoel ik met het onderstaande
    ontleend aan site andere DTM enthousiasten. Voor de duidelijkheid, deze tijden zijn niet gereden met een Xbox (kijk maar naar de datum vd laatste update), maar wel de snelste die ik nog enigzins vertrouw op het internet.

En onderstaand onze tijden in een veel langzamere auto, dus dat kan nog sneller :cool:

A1-Ring 1:18;78
    Donington 1:15;67
    Hockenheim Long 1:25;08
    Norisring 46;16
    Nurburgring Long 1:38;46
    Zandvoort 1:18;96
    Zolder 1:18;15

Nu wordt het toch wel laat voor me. De standen doe ik morgen (straks dus ;))

16. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    WOW!!! 1.18.96!! _O_ _O_ _O_ Toen ik net onder je vorige tijd zat ( 1.19.99 ) voelde ik me goed.. Toen ik daar later nog een paar tienden onder zat ( 1.19.63 ) voelde ik me super.. Ik probeerde nog sneller te gaan, maar dat leek me echt onmogelijk! Klasse hoor!! :9

17. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil me wel inschrijve voor de nieuwe dtm competitie.... kan dat hier?

18. Quas

Quas "Hang 'm high!"

Leuk Bevonden:
    0
    Dit circuit lag me ook wel omdat ik er voor de competitie ook al op vaak op heb gereden.

Zelf schakel ik gewoon automatisch, ik denk dat het niet erg veel uitmaakt met handmatig.
    Maar als ik kijk naar het verhaaltje hoe Joeri71 rijd dan zie ik nog wel ,denk ik, waar ik het win van hem.
    In sommige bochten waar jij gewoon zonder gas doorheen gaat ga ik er gewoon vol doorheen, dat kan ik misschien omdat ik de auto zo heb afgesteld dat ie meer downforce heeft.
    Bijvoorbeeld bij de 4de bocht, die kleine scherpe bocht naar links, daar rem ik heel ff flink voor het begin voor de bocht maar, daarna ga ik meteen op het gas, waardoor je ook sneller uit de bocht komt en dus ook sneller kan rijden op het rechte stuk.
    Na dat "rechte stuk" krijg je een snelle bocht naar rechts, waar jij al even van je gas afgaat maar je kan er gewoon vol gas doorheen.
    De moeilijkste bocht vind ik ook de op 1 naar laatste bocht.
    Het is moeilijk om er snel ik te komen, maar met een beetje oefenen lukt dat wel, gewoon in het begin van de bocht je auto erin laten rollen en dan meteen op het gas.
    Ik heb ik die bocht ook echt vaak op gras gezeten zodat ik een goede ronde ook meteen naar de klote hielp.:mad:

Bij die tijden van die ander site klopt er toch iets niet.
    Zandvoort ---> 1:30.13 :confused:

Als er een website komt met onze beste tijden erin, kunnen die dan alleen verbeterd worden door degene die ook meededen aan deze competitie of door iedereen.
    Ik bedoel dat wij elkaar wel kunne vertrouwen enzo over de eerlijkheid van onze tijden die we rijden.
    Maar het kan zo zijn dat een onbekend grapjas een tijd post die 5 seconden sneller is, maar die gewoon niet klopt, en dat kan je niet controleren.
    Of je moet mensen foto's laten maken ofzo van het tijden, maar dat is ook weer zo'n gedoe want niet iedereen heeft een digitale camera of een gewone camera met scanner ofzo.

Komen die tijden dan te staan in de DTM testsite of op een andere site ofzo.

Nou dit was mijn verhaaltje voor vandaag wel :D

Laatst bewerkt: 31 aug 2003
  19. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Alvorens de einklassering allereerst wat mededelingen.

Als eerste, iedereen bedankt voor jouw bijdrage en in het bijzonder Joeri71 die foto's heeft geleverd, een raceverslag en als slagroom op de taart al een opzet heeft gemaakt voor de nieuwe site van de nieuw te komen competitie.

Als jullie allen niet zo enthousiast hadden meegedaan, zou ik de competitie veel eerder hebben afgeblazen. Dit omdat het aantal deelnemers toch altijd wel op, of iets onder, mijn minimum aanvaardbare balanceerde. Maar eind goed al goed.

Bedankt en tot ziens!

nb suggesties voor de nieuwe competitie zie ik graag in deze draad gepost.

Laatst bewerkt: 2 sep 2003
  20. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Uiteindelijk toch zeer overtuigend heeft ICT-Boy de DTM-competitie gewonnen.

gefeliciteerd ICT-Boy!!!

Zandvoort eindklassering

1 Quas 1: 18: 96 10 pnt
    2 ID&T Rulez 1: 19: 63 8 pnt
    3 Cole Trickle 1: 20: 02 6 pnt
    4 ICT-Boy 1: 20: 49 5 pnt
    5 DA_richard_- 1: 21: 04 4 pnt
    6 Shinhead 1: 21: 50 3 pnt
    7 Rivanov 1: 21: 45 2 pnt
    8 Joeri71 1: 22: 56 1 pnt

EINDKLASSEMENT XBW DTM COMPETITIE
    1 ICT-Boy 52 pnt