1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DTM Competie

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 12 mei 2003.

1. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Gaat het nog door, of heb je te weinig inschrijvingen?? Of meot ik niet zo ongeduldig zijn en gewoon afwachten 8)

2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Een beetje van alles. Nog steeds bijna een week te gaan :p.

Toch valt het aantal inschrijvingen een beetje tegen. Nog steeds niet het door mij gewenste aantal, maar wat niet is kan nog komen.

Mocht ik wel een fatsoenlijk aantal inschrijvingen ontvangen, maar niet genoeg dan kan eventueel de start worden uitgesteld, hoewel het gezegde niet voor niets luidt dat van uitstel afstel komt.

Wel is op veler verzoek nu een website (kijkt niet naar de omvang eerwaarde forumlid) online DTM Race

/edit link werkt (een beetje O-) )

Laatst bewerkt: 26 mei 2003
  3. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Zonder een beetje weerstand bereik je niks.

Vondel wist dit al (vondel ) breeduit te verhalen .... |:-

XBW was down !!!!

Ik heb absoluut niet genoeg reakties om morgen (vandaag :confused: ) van start te gaan.

Wel ben ik niet de enige die waardering kan opbrengen voor DTM-Race Driver:D .

Reeds tien racefanaticie hebben zich ingeschreven !!! Onderstaand zie je de ingeschrevenen. Sta je er niet bij ??? :confused: :confused: :confused: .

Sorry .... Mijn fout.

Beantwoord mij en je bent alsnog ingeschreven!

Herniewde startdatum 15-6-2003

Bomberman
    ICT-Boy (on PC)
    Ik NL
    Ryan Mckane
    Joeri71
    XBOXLIVE!
    Bomberman
    nielsracing
    Rickx
    Lzzrd
    ID&T Rulez
    Blaauw
    Cole Trickle

NB Bij voorkeur ten minste 20 inschrijvingen, zonder de organisator!

Laatst bewerkt: 5 jun 2003
  4. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bomberman en Bombermania ben ik allebei. Ik dacht dat je je ook op de site moest aanmelden. Schrap Bombermania maar want Bomberman vind ik mooier:p.

5. Lzzrd

Lzzrd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me ook aangemeld ;) Zal denk ik niet zo hoog komen in de ranglijsten, daar ik nogal zuig op onder andere Zandvoort :mad:

6. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, wat een klote circuit is dat zeg:p.

7. Lzzrd

Lzzrd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nah, opzich vind ik het wel een mooi circuit (in de zin van uitdaging enzo...), alleen moeilijk om die perfecte ronde te rijden (en al helemaal om hem een aantal ronden achter elkaar vast te houden) ;)

8. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is het eerste circuit?
    Kan ik m'n bandjes alvast opwarmen... En wat asfalt neerleggen...
    Na 12 dagen rubber neerleggen moet ik daar wel grip hebben, ik begin daarom graag vroeg :cool: .

Nee, welk circuit doen we?
    Kan ik alvast oefenen

9. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg DTMRD (Xbox-versie) morgen of overmorgen, dus als ik me mag inschrijven (ken de banen nog niet, dus tijden zullen niet zo heel scherp zijn) dan hoor ik het wel.. Over het algemeen ben ik wel redelijk goed in race-spellen, dus ik verwacht niet overal laatste te worden.. ;)

Edit: moet ik natuurlijk wel eerst die DTM-serie unlocken.. anders hoor je het nog wel als ik zover ben..

Laatst bewerkt: 4 jun 2003
  10. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ik krijg hem morgen maar wil me ook alvast aanmelden als dat kan. Voor 15-6 kan ik nog wel ff oefenen dan.

11. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    CURRENT LOCAL DATE 07-06-2003
    CURRENT LOCAL TIME 20:12

Sorry, 'k houd alleen van console footies :D .

Heb jij met echte sporten (misschien ook met computergames) meer interesse voor andere sporten dan voetbal, bijvoorbeeld autosport? Vergeet dan niet naar de DTM te kijken.

Morgen wordt deze bij SBS6 uitgezonden. De eindtijd is 15:15. Misschien een leuke warming-up voor Martijn Verkerk in finale Roland Garros !! .

Ook is het een leuke opwarming voor deze DTM Race Driver competitie. Schrijf je in door een post te plaatsen op dit draadje.

12. masterape

masterape Guest

Wie gaat er aan kop?:)

13. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Christian Albers:)

14. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Gaan we al van start??

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ik wil me graag inschrijven

oja Cole Thrickle,ik heb je al een PM gestuurd met aanvraag voor de competitie...

ma als we ene foto moeten maken van de score heb ik een probleempje, heb nl. geen digicam...maar you can count me in!

:D

16. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer gaan we beginnen??

17. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    It giet oan!!!

Oftewel door de inschrijving van Rivanov, _O_ RIVANOV_O_ , heb ik het organisatiecomitee (jawel, me myself and I ;)) kunnen overhalen om toch door te gaan met de competitie.

Heden zijn ingeschreven 14 deelnemers, waaronder 1 op de Pc zal deelnemen.

Deze week t/m zaterdag (de volgende races zullen wel van maandag t/m vrijdag lopen) het eerste parkoers (zie website parkoersen).

De puntentelling wordt tevens op deze site bijgehouden en zal ook wekelijks worden gepost op het forum.

De selectie van de parkoersen heb ik gebaseerd op de DTM 2003 en niet zozeer op het spel zelf. Wel mag alleen in auto's uit de DTM serie worden gereden (tijden van bijvoorbeeld de Koenig tellen niet mee!). De tijden moeten in een time-trial zijn gereden, maak dus geen gebruik van slipstreamen tijdens wedstijden (voor verdere uitleg zie site).

Opgave van je tijd gaat als volgt

Datum / Tijd / Parkoers / Auto (mercedes/audi/opel)

Graag een nieuw antwoord aanmaken voor je opgave(s), of doe dit dm van een pm'tje

Su6 met HockenHeim GP !!!

/edit oeps m'n Nederlands :eek: :eek: . Zoek de taalfout in Rivanov z'n quote en je verdient 1 credit (:confused: )

Laatst bewerkt: 16 jun 2003
  18. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    ... btw

Ben jij nog niet ingeschreven en wil je wel deelnemen???

Door het organisatiecomitee is besloten dat inschrijven gedurende de competitie mogelijk blijft!!!

Beantwoord deze draad of stuur een pm en mogen zie je ook jouw naam Vermeld staan op pagina 1!!!

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559

:cool:

;)

thnx dat ik nog mee mocht doen!!

_O_

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hockenheim:

• Datum van Record: 17-6-2003
    • Tijd: 1:28.48 [vorige snelste; 1:29.20 17-6-2003]
    • Parcours: Hockenheim
    • Auto: Mercedes CLK-DTM Vodafone

Hier komen deze week mijn tijden voor Hockenheim.

Comments: De hairpin krijg ik nog steeds niet goed, ik moet steeds vol in de remmen anders vlieg ik in de vangrail. Maar dat komt ook wel goed.

Laatst bewerkt: 18 jun 2003

Deel Deze Pagina