Hockenheim: opgave nr 2 Datum van Record: 19-6-2003 Tijd: 1:25:59 (vorige tijd 1:26:82, ook gereden 1:27:78 ) Parcours: Hockenheim Long Auto: Mercedes Benz CLK-DTM [comments] nu na een half uurtje spelen ken ik de baan beter dan tijdens mijn carriere als R.McKane! ook heb ik de afstelling een beetje op orde. D'r moet deze week nog een flink aantal sec. van deze tijd worden afgehaald ff nog een kwartiertje en pak nu bijna alle bochten op het goede rempunt. Nog wat geklooid aan de afstelling, op naar betere tijden later in de week? na het eten ( burps) ook de opel gepakt. Zelfde settings en 6 rondjes gereden. In ronde 5 splits gereden van 21:06 en 47:22, geen nieuw record helaas toen 'k thuis kwam de tijden gecheckt. KET Bomberman uit zn pan. Uit eten en dus ook niet te veel drinken :{. Wil iig vandaag binnen .5 sec komen KET. Thuis direkt gereden en ok, dichter bijgekomen. Nieuwe tijd 1:25:59, de rek is d'r bijna uit...
Ik weet niet of je mij nu mee gerekend hebt of niet, maarre ik zie er van af. Er gaat te veel tijd inzitten. Daar heb ik niet veel van. suc6 met jullie competitie!
Sorry je was ook niet ingeschreven . Bedankt voor de aanmoediging . Deze week heb je ieg nog tot/met zaterdag. Mocht je nog een half uur over hebben. Rijd een rondje en post je tijd . check DTM competitie is gestart!
Hockenheim Tijd: 1:27:29 Auto: Abt Audi TT-R (de Rode) Nieuwe Tijd: 1:27:05 Auto: Abt Audi TT-R (de Rode) Het is niet veel er af maar wel wat Nieuwe Tijd: 1:25:40 Auto: Mercedes Benz Amg Clk (Die met AMG op de zeikant)
Op de site staat de oude versie van hockenheim. Deze heb ik niet in mijn dtm racedriver, ik beschik alleen over hockenheim short en hockenheim long. Long is echter niet die op de site staat, welke moet ik dan gebruiken? Hockenheim Short???!!! OF Hockenheim Long???!!!
sorry je hebt gelijk. Het plaatje komt van Codemasters benelux. Zij tonen het verkeerde plaatje Het is de bedoeling dat je long rijd deze week. De korte versie moet ver onder de minuut te rijden zijn. su6*)
Datum: woensdag 18 juni 2003 Tijd: 1:31:13 (vorige 1:36:34) Parkoers: Hockenheim (Long) Auto: Mercedes-Benz CLK-DTM Comments: (1:36:34) Heb de baan ff verkend met de Saab 95 aero (waar ik trouwens een snellere ronde mee rij ) aangezien ik nog nooit op deze baan gereden heb. Vlieg nu nog regelmatig de bocht uit (heb ook nog nooit met deze auto's gereden ), maar zodra ik een rondje rij zonder fouten zal me tijd vast wel sneller zijn.. :{ Opel Astra V8 Coupé I'll be back with a faster lap.. soon.. (1:31:13 ) Maak niet meer zoveel grote fouten, maar ga op sommige stukken nog lang niet snel genoeg.. Ik verwacht binnenkort cker weer een snellere tijd Mercedes-Benz CLK-DTM (1:27: 99) Kan nog wel ietsje sneller denk.. Tussendoor nog een 1:28:19 gehaald.. Opel Astra V8 Coupé (1:26:71) Moeilijk! Of niet?! Kan nog wel ietsje sneller.. Hoop ik *) Opel Astra V8 Coupé (1:25:86) Moet nog sneller kunnen.. sta nu pas 5e ofzo probeer het zo nog ff Opel Astra V8 Coupé
Datum: zaterdag 21 juni 2003 Tijd: 1:31.06 Circuit: Hockenheim (Long) Auto: Mercedes [Bernd Schneider]
Datum: woensdag 18 juni 2003 Tijd: 1:28.47 Circuit: Hockenheim Long Auto: Mercedes-Benz CLK-DTM Was een uitschieter, voor de rest allemaal in de 30.
Knap dat jullie zo goed kunnen rijden met die Audi's en Mercedessen Daar kan ik nou echt niet mee rijden (zijn, als je er goed mee kan rijden, denk beter dan die Opels)
Ik was trouwens ff aan 't kijken op die officiele site van DTMRD en toen zag ik in het forum een paar nederlanders die d88 dat ze vet moeilijk waren met hun tijden.. check: Hockenheim long 01) 01.29.80 by -BrT- Mad Mike 02) 01.29.82 by -BrT- Kingkain 0 01.29.85 by -BrT- CarRerA Site: http://www.dtmchallenge.vze.com/ Whaha, zijn er zo al 3 of 4 in onze competitie die stukken sneller zijn
He leuk. Kende ik nog niet. Wel heb ik hier en daar een ref op het netje . Maar de tijden die op jou site zijn gepost zijn mi niet echt competitief. Wel zie ik graag nog meer refs op dit draadje vermeld. Bedankt ID&T Rulez . Oh ja, ook nog een nieuwe deelnemer! Heden ingeschreven [2k]!!! Laat ons wat zien [2k]!
Datum: woensdag 18 juni 2003 Tijd: 1:35:56 (vorige: 1:43.44) Circuit: Hockenheim Long Auto: Opel Astra V8 Coupe
Kan nog spannend worden Cole Ik zie het wel als je weer onder mijn tijd zit.. Heb je trouwens msn? GREetz, ID&T
ik ga zo maar ff racen, heb nog niet zoveel in de dtm classe gereden, maar dat komt wel goed, mn naam op forum is [2k], vast een typefout geweest in de pm, waardoor ik hier nu als [2] sta edit: is gecorrigeerd, ik vol moet aan de start, kon ik de game niet opstarten, bleeft hangen bij het laden vast een vuile disc, morgen maar ff goed schoonmaken! edit2: yes, hij doet het weer, strax maar ff racen
Tijd: 1.28.48 Auto: Mercedes CLK die Groene... Circuit: Hockenheim long kan nog wel een seconde of 2 af denk ik zitten nog wel wat bochten in die ik kan verbeteren, ik vind het trwns wel een kut circuit, veel bochten die moeilijk te nemen zijn...