1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DTM Competie

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 12 mei 2003.

1. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ging vandaag heerlijk. Ik liep een beetje met de Downforce te kloten en ging een stuk sneller.
    Gisteravond had ik al 1.28.17 gereden, maar vandaag ging het veel harder.
    Eerst reed ik in een Mercedes 1.27.34, maar daarna ging ik in de Opel veel sneller.
    Ik reed achterelkaar:
    1:27.32
    1:26.58
    1:26.12
    Daarna kwam er effe niks, maar daarna ging het weer beter.
    1:25.54
    En nu sta ik op: 1.25.28:p
    Er kan nog wel wat af want de laatste bocht reed ik het zand in :mad:.

2. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    Ah beter.. maar dan schiet je cker wel afentoe van de baan? Tenminste, dat heb ik vaak in de 2e bocht.. maar volgens mij ga ik er wel sneller door..

Zal 't morgen weer eens proberen.. denk dat ik nog wel iets sneller kan..

3. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vooral problemen met die hairpin(het lijkt erop) in het stadion. De computer op 110% gaat daar harstikke snel doorheen, maar ik in de Time Trial moet bijna vol in de remmen want anders raak ik met 1 wiel het glas. En in de allerlaatste bocht slip ik wel is weg, gister rolde ik een paar keer overdekop:).

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    damn, reed vandaag maar eens dtm en dat viel flink tegen, de eerste classe waar ik moeite had om in te komen. heb ff met een paar wagens gereden maar leek wel of mn tijd langzamer was in dtm wagen dan in een andere classe wagens:D in die herpin sta ik zowat stil omdat ik er anders vanaf vlieg. veel glijden en erg vroeg remmen. mn rondetijd is dan ook maar rond de 1min37 en 1min38, volgende keer maar wat meer afstellen om te kijken of het helpt, dat gassie zij niks in free race en time:mad:

5. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de Careermode zei die ook niet veel. Ik heb niet zoveel aan de afstelling veranderd.
    Ik speel alsmaar eerst Burnout 2 en daarna DTM. Dan durf je later te remmen in de bochten en soms is dat tijdwinst.

6. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    De competitie is begonnen :D .

Bomberman heeft duidelijk de best geposte tijd tot nu behaald. Good job. 'k Zelf heb vanavond ook nog ff gereden. Leukere competitie tegen hullie dan tegen P. Craven dunkt me }:] .

Ook een betere tijd behaalt (1:25:59), maar Bomberman blijft nog ff buiten mijn bereik.

Tuning is noodzakelijk wil je toptijden rijden blijkt nu al wel. En ook ik ervaar in vooral de snelle bochten dat je, als je ff buiten de baan slipt, je de vaart er misschien nog wel beter inhoudt! Aparte besturing toch wel wat dat aangaat. Nog steeds niet de ultieme simulator :'-( .

De ingeschreven forumleden, welke nog geen tijd hebben gepost, zullen vanavond een pm'tje ontvangen om alsnog voor zaterdag as twaalf uur 's-avonds een tijd te posten.
    Ook kunnen andere 'drivers' zich nog inschrijven. Dit blijft de hele competitie mogelijk!!!. Neem maar in gedachten dat ook Schumacher niet elke wedstrijd wint (en anders passen we de spelregels aan :+ :+ ).

7. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga zometeen weer ff oefenen kijken of ik de 25 ook ga halen..

8. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    morgen maar ff flink oefenen:D hopen dat ik op andere tracks een minder grote achterstand heb, maarjah, jos verstappen heeft ook weleens een flink wat seconden achterstand op schumacher in qualify, dus zo erg is het nog niet voor me, moet eerst het dtm rijden beter onder de knie krijgen en dan gaat het vanzelf beter

9. Joeri71

Leuk Bevonden:
    1
    Woehoe!! ik heb zojuist 1:25:08 neergezet, heb wel tering pijn aan mijn handen nu, maar ja het is dan ook topsport he...
    Het kan vast nog sneller, maar ik heb het nu wel ff gezien, komen jullie er eerst maar eens onder.
    Ik had na mijn eerste paar rondjes echt niet gedacht dat ik de 1.25 kon halen...

Heb er trwns ook nog bewijs van, heb een foto gemaakt met digicam maar kan hem niet op de site zetten want heb nergens een upload site die uploaden van plaatjes van 648kb doet.. maak straks wel een van kleinere resolutie

10. Joeri71

Leuk Bevonden:
    1
    Ik reed trwns met de opel

11. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    [2K] ik denk dat het voor ons ook een spannende strijd wordt (om de laatste plaats)... hahaha je bent niet de enige hoor die de tijden van die patsers hierboven niet haalt.. maar we blijven oefenen!!

12. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga vanmiddag weer hard oefenen (ben al om 1 uur uit :D) k hoop dat ik mijn tijd weer kan verbeteren

@Joeri71 als je naar mij mailt kan ik hem wel uploaden!!

vincent_wesker@programmer.net

Laatst bewerkt: 20 jun 2003
  13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    woei, hoef ik niet in mn eentje die tijden te rijden, kan zeker nog een leuke strijd gaan worden tussen ons!

14. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. vanmiddag nog maar ff oefenen denk.. :D

15. Lzzrd

Lzzrd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm.. net terug van een weekje buitenland (voor m'n werk) moet vanavond maar meteen beginnen met racen ;) heb het spel trouwens al een tijdje niet aangeraakt, zal dus wel gaan tegenvallen..

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    woei, ik begon steeds betere tijden te rijden en eindige mooi op een 1min31.65 met de groene mercedes

17. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    [Juan Pablo Montoya mode]Fuck that fucking German circuit[/Juan Pablo Montoya mode]

Ik ga niet meer m'n best doen om hier een fatsoenlijke tijd neer te zetten, ik haat dat circuit zoals Bush Saddam haat...

18. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    kop op Rickx :+ , alle begin is lastig ...

Een plekje winnen moet nog kunnen lukken.

Probber eens het volgende:

afstelling:
    full downforce, rem tikje naar de voorkant en vering allemaal op zo soft als mogelijk (eventueel nog iets meer anti-roll aan de voorkant, maar dan gaat je auto iets meer schuiven).

rijden:
    Rem op tijd. Er zijn relatief veel lange rechte stukken en dan is acceleratie belangrijker dan laat remmen. Rem dus bij scherpe bochten bij het eerste afstandssignaal en bij de haarspeld net iets voor de curvestones beginnen (ver van de bocht!!!).

De afstellingen zijn niet ideaal voor de beste tijd, maar zijn zeer stabiel en dan leer je de baan waarderen (zie je veel minder zand en gras doh *) ), hiermee moet je ruim onder de 1:30 kunnen komen.

En anders volgende week nieuwe ronden nieuwe kansen!!!

Laatst bewerkt: 20 jun 2003
  19. Joeri71

Leuk Bevonden:
    1
    Pff wat een hoop instellingen, ik heb allleen de downforce ingesteld, verder ben ik wel een handmatige schakelaar, maar daar waren geen regels voor he, want dat draagt niet bij aan een snellere tijd, en als het wel zo is dan is het alleen maar een verdienste van mij omdat ik het kan, handmatig schakelen..

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    heb is in sega gt dragrace met mn broer gespeeld, hij automataisch, speelt het spel bijna nooit, en ik speel het veel en schakelde zelf, de tijden met handmatig schakelen waren echt niet beter, op echte circuits denk ik wel, dus zal hier ook best wel schelen, maar ik schakel niet zelf, anders zit ik als een gek op alle knoppen te drukken:D nou nog eens die instellingen proberen

Deel Deze Pagina