1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DTM Competie

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 12 mei 2003.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559

    om het wat overzichterlijker te houden kun je het denk ik het best in die vorige post zetten...waar je de Datum en Tijd en Parcours en Auto hebt staan...is denk ik ook het makkelijkste voor Cole Trickle :)

    ma 1:45 is wel strak...ik heb nu 1:50 gereden..ma kan nog wel sneller...
     
  2. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    was ik ook van plan hoor ;)
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Datum: 22 juni 2003
    Tijd: 1:45.96 (kan nog iets sneller)
    Parkoers: Nürburgring
    Auto: Mercedes (de groene)
     
  4. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 rondjes gereden en ik kwam tot 1:43.37 met de Opel.
    Er kan nog veel van af, want het laatste stuk reed ik niet helemaal soepel.
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    wow, dacht ik ff snel te zijn:| :D maarjah, wil toch wel elke race een aantal punten halen en dat vind ik een prima prestatie voor mij.
     
  6. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog maar 2 rondjes gereden, ik gaat vanavond het circuit goed verkennen.
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    damn, ik heb er al best moeite voor moeten doen, maarjah, vorige keer was je ook flink sneller dus zo vreemd is het nog niet:D
     
  8. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nu 1:44:11.. maarre, jullie nemen toch wel die zigzag voor de laatste bocht he?! }:] anders kan ik ook nog stuk sneller.. :)
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    ja, in het begin ging ik er onwijs langzaam door heen, maar hoe meer je oefent merk je toch dat je er redelijk snel doorheen kan, dat is ook meteen een manier waarop je veel tijd kan verliezen door hem net niet goed in te sturen.

    eerste bocht is in het begin ook moeilijk om goed in te schatten waar je moet remmen, remde vaak al te vroeg, de bochten sessie daarna kan je veel tijd mee verliezen als je hem niet goed neemt. toch wel een leuk circuit vind ik.
     
  10. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand misschien weer even de ideale afstelling plaatsen?
    Ik reed namelijk velen seconde onder mijn voorgaande tijd toen ik de ideale afstelling had.

    De eerste bocht in v/d nurburgring is hoogst irritant.
    Ik weet nooit waar ik daar moet remmen, en waarneer je op 100 meter vol in de remmen staat, duik je regelrecht de grindbak in :/
    Bij 150 gaat het goed, maar ik heb steeds het id dat ik later kan :/
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    altijd vroeg beginnen en langzaam opbouwen tot het later remmen, in het begin remde ik ook ontzettend vroeg en dat werd steeds later, alhoewel het later remmen niet per se sneller hoefde te zijn voor mij, want soms remde ik eerder en kon ik de bocht scherper in sturen en kwam ik er sneller door.
    Ik zet meestal downforce op high voor meer grip en versnellingen een stukje naar links, sneller opschakelen.
     
  12. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    heb bij deze nog niks veranderd aan mijn instellingen en, vond het nog niet echt nodig zal straks wel weer een keer met hoge downforce rijden
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    bij de eerste bocht rem ik vol onder de Vodafone-brug...en dan laat ik de rem los..en dan steeds wa minder remmen...tot aan de bocht en dan glij je er wel doorheen, zo doe ik het altijd...
     
  14. Lzzrd

    Lzzrd Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Crap! Hele weekend geen toegang gehad tot mijn PC om te posten.. mijn beste tijd op Hockenheim was trouwens iets van 1.30:30 (Mercedes CLK Vodafone)

    Maar ben zeker te laat? :mad:
     
  15. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Datum van record: 23-6-'03

    Tijd: 1:42:52
    Parcours: Nürburgring

    Auto: Opel

    Nou kom maar op jongens verbeter hem maar eens, ik denk niet dat het makkelijk word, ik weet niet eens of ik er zelf nog wel een keer aan kom aan die tijd, het was een aardig perfect rondje..
     
  16. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    Nuburgring


    :) Datum van record: 23-6-'03

    :) Tijd: 1:45.08

    :) Parcours: Nürburgring

    :) Auto: Opel
     
  17. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
    Nürburgring

    Tijd: 1:43.58
    Parcours: Nürburgring
    Auto: Audi

    de tijd kan nog sneller want een paar keer rechtdoor geschoten
     
  18. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Huishoudelijke mededelingen

    Wegens grote belangstelling afgelopen weekend zullen vanaf heden alle wedstijden beginnen op de rand van zaterdag- en zondagnacht. Oftewel je kan je tijd posten vanaf zondag 0:00 t/m de daaropvolgende zaterdagnacht 24:00.

    Dus dan geldt ook helaas...

    Crap! Hele weekend geen toegang gehad tot mijn PC om te posten.. mijn beste tijd op Hockenheim was trouwens iets van 1.30:30 (Mercedes CLK Vodafone)

    Te laat:mad: . Maar deze week nieuwe ronden, nieuwe kansen:+. Ook kunnen nog steeds andere deelnemers zich blijven inschrijven!

    Tot slot misschien ten overvloede wil ik nogmaals duidelijk maken dat elk parkoers mag worden afgelegd in een van de drie merken DTM auto's. Hoe je het parkoers vervolgens rijdt (maar ga dr echt maar vanuit dat via het asfvalt danwel curvestones de snelste weg is), is jouw zaak. Automatisch schakelen en handmatig mag beiden. Zonder instelling, geen probleem. Afstellen, wordt aangemoedigd etc. etc.

    (Was bijna slot) Ook wil ik jullie aandacht nogmaals vestigen op de post van Rivanov waarin de gewenste wijze van posten wordt uitgelegd. Uiteindelijk (dus zaterdagnacht) dient de best gereden tijd zo te zijn opgegeven.

    Bedankt voor de aandacht en goodluck 8) .
     
  19. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Hierbij mijn tijd vd dag(en) }:]


    * Datum van record: 24-6-'03

    * Tijd: 1:39:95 (vorige tijd 1:40:70)

    * Parcours: Nürburgring

    * Auto: Mercedes (jawel vd rest vd comp die van Albers)

    [COMMENTS]
    Eerst netzo als Joeri zonder prut en enkel gras, zand en muren tegengekomen. Ondanks geen schade in TT snel beu :'-( . Afgesteld en ALLEEN maar slippend door die snelle bochten naar bovenstaande tijd.
    Hopperdepop volle downforce op naar 1:20 :+ ? Denk niet dat dat kan, maar de 1:40:00 is 24-6 geslecht!!!
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2003
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    dit is toch eigenlijk alleen xbox he, want op pc kan ie volgens mij veel beter omdat je er goed voor kan gaan zitten met een goede stuur (niet elke xboxer heeft dat) en lijkt ie me zo beter op pc. misschien leuk om te zeggen of je het met controller speelt of met stuur (op pc), maar hoeft niet, denk dat de meesten wel op xbox controller spelen, zoals ik
     

Deel Deze Pagina