tijd: 1:44.13 wagen: mercedes kan nog iets sneller, is me alleen nog niet gelukt omdat ik telkens wel ergens een fout maak, ook in deze ronde ging ik 2x ff over het gras, soms verlies je er niet eens veel tijd door ben ik achter gekomen edit: nieuwe tijd 1:44.03
Ik kom niet meer op m'n oude tijd terrecht. Misschien omdat ik ook geen zin meer hebt, aangezien ik de nummer 2 met zo'n volle halve seconde te snel af ben. Als iemand sneller is, zal ik weer achter het stuur kruipen. Eerder niet...
Kom op!!! Zoek de uitdaging in jezelf! Ben nu niet thuis, maar dacht gister dat het nog wel een sec sneller kon met deze instelling, en anders ... Je kent de baan nu goed, denk ik (een rondje of 35, oftewel een uur speeltijd zal je gereden hebben). Probeer dan het volgende. Een wedstrijd op 110% van zeg +- 10 ronden zonder pitstop. Dat geeft het haas gevoel. Doe daarnaast nog iets radicalere instellingen (je kent de baan ) dus achter 1 tik minder downforce en antiroll helemaal to the max, dan rijdt je minstens een seconde sneller bij je volgende time-trial *)
Als er bij jouw nog een seconde af kan, dan heb ik een probleem. Meer kan ik niet vinden. Maar, ik zal je advies even opvolgen [mental cole/coacher]. Ik ga er dan ook nog een seconde af proberen te halen, waar ik deze nog kan vinden blijft me een raadsel
Thx voor je instellingen, Cole! Ik heb nu een snelste tijd neergezet van 1.43:58 (waar ik gisteren tevreden mee geweest zou zijn.. nu wil ik meer !)
mmm ik denk dat ik ook maar weer een ga racen vannachtr, want het kan nnatuurlijk niet dat ik nu geen 1e meer sta... Maar als ik het goed begrijp moet ik dus voor 1.38 gaan mmm en ik vond mijn 1.42 al verrrekte snel, overigens gebruik ik niet zoveel instellingen alleen de downforce, ik wil het ook eigenlijk daar bij houden, maar ja ik kijk wel... zal vannacht wel een lange nacht worden...4sec...
Woei, 37, als ik er al aan denk krijg ik al koppijn van de uren die ik al aan mijn huidige tijd besteed heb. Kan ik nagaan hoeveel mij een 37 gaat kosten. De week is nog lang, nog 2 dagen te gaan. Hopelijk kan ik met deze tijd stand houden, zo niet, alsnog een podiumplek
Nog even teruggebracht naar een (voorlopig) nette 1.42:88.. vanavond met een beetje geluk weer verder en sneller
pfoe, klamme handen van het rijden vanmorgen steeds als ik in eerste bochtensectie goed ga verlies ik het wel weer ergens anders of ik ga de eerste bocht al niet snel genoeg en dan kan ik mn tijd ook wel weer vergeten. toch nog een mooie tijd neer weten te zetten, met het door gras rijden. zou dan ook wel wat sneller kunnen maar een perfect rondje is me nog niet gelukt, ps, die opel vind ik veel lekkerder rijden (meer grip, minder slippend door de bochten) tijd: 1:41.75 wagen: Opel
Nou na een uur of 2.5 kwam ik tog op een tijd van 1.39.15, die is nog wel te verbeteren maar het valt niet mee, maar dat is wel het snelst tot nu toe of niet? Anders ben ik voor niks zo laat doorgegaan...
He, das nou klote. Denk ik snel te zijn... Moet ik weer 4 tienden vinden ... Nou, ik ben nog wel een tijdje bezig...
Nürburgring tijden Datum van record: 26-6-'03 [Vorige 25-6-'03] Tijd: 1:39.45[Vorige 1:39.52] Parcours: Nürburgring [Vorige Nürburgring] Auto: Opel [Vorige Opel] [1:45.08] Aardige tijd, maar er kan zo'n dikke 2 seconde af aangezien ik op een paar punten te vroeg in de remmen stond. Probeer het vanavond nog wel... [1:43.32] Daar zijn de beloofde 2 seconde die eraf konden. Echter zijn het niet twee dikke secondes geworden, kijken of ik er nog van weg kan werken. [Zit nu voor het eerst in de top] [1:41.10]Woei, daar ging even wat af na de afstelling van Trickle Cole [Bedankt]. Ik kwam er ook achter dat er bij sommige bochten zelfs achter het bord 50 meter geremt kan worden. En dat er meer volgas kunnen als ik dacht. Ik ging alleen in bocht 7 niet met volgas, waar het wel kon. Even proberen weg te werken, zodat ik een mooie 40-er heb. [1:40.07]w00t, op het moment dat ik op start/finish kwam kon ik niet geloven wat is zag. Ineens een volle seconde weggereden, dat gebeurt me zelden. Echter is Trickle Cole nog beter op dit moment. Ik liet wat liggen in bocht 8 en 9 om daar door het gras te rijden. Een paar tienden zijn daar nog op te halen. Hopelijk zijn de tien punten dit keer voor mij PS. Cole, bedankt voor je afstelling , ze doet het goed. [1:39.52]Buitengewoon scherpe tijd, ik zou niet meer weten waar ik harder kan. In de Formule 1 zeggen ze altijd dat er geen foutloze ronde bestaat. Maar ik heb geen ander woord voor mijn ronde! [1:39.45]Waarschijnlijk tenopzichte van mijn vorige ronde [1:39.52] in één bocht ìets later geremd, of ìets eerder op het gas gegaan. Op naar de 1.39.00...
hehe, nou haal er nog maar wat meer vanaf, want ik ben de magische grens van de 39 gepasseerd. Welliswaar niet veel maar toch: 1:385. 37 is naar mijn inzien onmogelijk, maar wie weet haalt iemand van jullie het... O en ook hier moet het 1.38.95 zijn lol
:|:|:| damn, das zeker snel, als je bij laatste chicane vol over de curbs vliegt, dus er vol gas door heen gaat win je nog wat, maar das niet leuk meer zo, ben met deze tijd al blij (hoewel ik ff flink door het gras ging, dus er kan zeker nog een paar tienden van af).
Nürburgring tijden Datum van record: 26-6-'03 [Vorige 26-6-'03] Tijd: 1:39.38[Vorige 1:39.52] Parcours: Nürburgring [Vorige Nürburgring] Auto: Opel [Vorige Opel] [1:45.08] Aardige tijd, maar er kan zo'n dikke 2 seconde af aangezien ik op een paar punten te vroeg in de remmen stond. Probeer het vanavond nog wel... [1:43.32] Daar zijn de beloofde 2 seconde die eraf konden. Echter zijn het niet twee dikke secondes geworden, kijken of ik er nog van weg kan werken. [Zit nu voor het eerst in de top] [1:41.10]Woei, daar ging even wat af na de afstelling van Trickle Cole [Bedankt]. Ik kwam er ook achter dat er bij sommige bochten zelfs achter het bord 50 meter geremt kan worden. En dat er meer volgas kunnen als ik dacht. Ik ging alleen in bocht 7 niet met volgas, waar het wel kon. Even proberen weg te werken, zodat ik een mooie 40-er heb. [1:40.07]w00t, op het moment dat ik op start/finish kwam kon ik niet geloven wat is zag. Ineens een volle seconde weggereden, dat gebeurt me zelden. Echter is Trickle Cole nog beter op dit moment. Ik liet wat liggen in bocht 8 en 9 om daar door het gras te rijden. Een paar tienden zijn daar nog op te halen. Hopelijk zijn de tien punten dit keer voor mij PS. Cole, bedankt voor je afstelling , ze doet het goed. [1:39.52]Buitengewoon scherpe tijd, ik zou niet meer weten waar ik harder kan. In de Formule 1 zeggen ze altijd dat er geen foutloze ronde bestaat. Maar ik heb geen ander woord voor mijn ronde! [1:39.45]Waarschijnlijk tenopzichte van mijn vorige ronde [1:39.52] in één bocht ìets later geremd, of ìets eerder op het gas gegaan. Op naar de 1.39.00... [1:39.38] 00.07 eraf weten te halen. Heel weinig, probeer nog wat weg te werken...