Rijd erg lekker Grafisch minder dan gotham 2 Maar vooral de formule ford is leuk. Ben pas op 20% dus nog niet alles gezien De Trucks vind ik wat minder
Heb hem gekocht bij de mediamarkt in Den Haag voor 57,95 euro. DTM Racer 2 is vele malen beter dan de eerste versie, DTM Race 2 is goed te spelen met een stuurtje, niet dat nerveuze gedrag dat de eerste had. Ik begin nu echter wel Force Feedback te missen op de xbox, dit zou de race ervaring zo veel verhogen. Waar blijven de FF stuurtjes????
heb hem bij freerecordshop gekocht met free-id 53,00 euroen vind het een super lauw spel alleen jammer dat er per klasse zo weining auto's zijn.
Supergoed spel. Vooral op Live... super close races... iedereen let op elkaar om niet te rammen etc... echt tof gewoon
maar soms heb ik het gevoel dat er wagens ontbreken(niet kwa aantal)want in het echt bestaat de dtm klasse tog ook niet alleen uit mercedis,opel,audi? en dat gevoel heb ik wel bij meer klasse
Jawel hoor, in de DTM rijden alleen maar Mercedes C-klasses, Opel Vectra GTS en Audi A4's. Dat is in het nieuwe seizoen. Maar in DTM 2 zitten nog de Mercedes CLK-klasse, Opel Astra V8 en Audi TT. Meer auto's rijden er niet mee hoor
Nadeel gevonden: Savegames zijn niet te kopieren op je memory card!!!!!!!!!!!!! Dus als je pech hebt kun je helemaal opnieuw beginnen. Dit is echt jammer
Gezien het feit dat je alleen championships kan hosten die je zelf hebt vrijgespeeld, betekent dit dus ook dat als je je live-account meeneemt naar een andere xbox, je gebonden bent aan de championships die hierop zijn vrijgespeeld (of niet) Dat betekent dat ik het spel op mijn beide xboxen moet uitspelen, wat verveelend
Ik zit nu in de SP aan de Rally. Best moeilijk ze... Na alle4 de racen had ik maar 11 punten :cry: Iemand tips?
véél rijden en de track goed kennen. en niet overal volgas. Tis te doen, echter issie niet makkelijk (evenals de classics)
ik rij nu met de truck maar ik vindt het jammer dat ik nergens voor de race kan oefenen op het circuit
Volgens mij als je voor de start van het betreffende kampioenschap opslaat en naar de Free Races gaat kan je daar al in die klasse rijden hoor!