1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DTM Race Driver 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door LeoneX, 26 mrt 2004.

  1. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Ovals rijden nu goed, je kan nog steeds enorm gaan slippen maar dat heb je dan ook aan jezelf te danken.

    De besturing is meer werken dan in PGR2, maar aan de andere kant kan je met een beetje goede wil echt fantastisch driftend door de bocht (hoewel dat niet de sneltse wijze is denk ik). Iig is de besturing wel toegankelijker dan in deel 1.
     
  2. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind soms dat die wagens echt belachelijk veel slippen. Die formula ford bv., je gaat een bocht door en soms breekt ie gewoon van achteren uit :confused: imo slippen de auto's te veel in dit spel. Ik heb dat soort auto's in het echt zien rijden en ze handlen echt niet zo als in dtm 2. Maar ja verder is het een goed spel.
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat komt misschien omdat die mensen die in die Formula Fordjes rijden heel goed weten wat ze doen? Als die gasten in een bocht te vroeg hun gas opentrekken, gaan die bakken op zekers ook uitbreken. Dat durf ik je te verzekeren...
     
  4. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel waar.. MAAR toch vind ik de auto's in het algemeen teveel slippen. Dat is het enige niet realistische in de game.
     
  5. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de ovals in het eerste deel kon je echt niet goed rijden op de ovals (ik in iedergeval niet) als je ook maar iets bij stuurde dan ging het toerental omhoog en verloor je snelheid....

    mischien is het spel in dat opzicht net iets TE realistich! want met zo'n controller zal je nooit de controlle krijgen als je dat in het echt zou hebben! zelfs niet met een stuurtje! dus mischien hadden ze dat iets minder realistich moeten maken dan..... ik ga de game eens een keer huren denk ik!! mischien dat ik het dan wel beter vind rijden!!!
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2004
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    kan me iemand nu iets meer vertellen hoe dat met de koppeling zit.

    Bijv. kan de auto afslaan als je de koppeling te veel laat opkomen
     
  7. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Afslaan heb ik nog niet gezien, geen idee. Wel mijn transmisie opgeblazen en dan is het over. Vind het wel een geinige gadget, maar zal de koppeling niet veel gebruiken. Dit oa omdat ik voor gas en rem de triggers wil gebruiken en dan weet ik de koppeling niet echt meer toe te wijzen.

    Ook zijn er redelijk wat klasses waarbij het schakelmoment zeer kort is, denk dat je daar tijd gaat verliezen met een koppeling
     
  8. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Juist, het is leuk als bijvoorbeeld iedereen het zou doen in een Live game, of om jezelf extra druk op te leggen in de singleplayer. Maar sneller zul je er volgens mij echt niet mee worden :)
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    dus als je met koppeling speelt moet je elke keer voor het schakelen de koppleling indrukken ,dan schakelen en dan weer oplaten komen
     
  10. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het wel meevallen met dat slippen van de wagens. Bij de wagens die nogal kunnen slippen (Formula Ford, etc.) kunnen ze idd omslippen, maar in mijn ogen is dat altijd realistisch. Er is gewoon veel controle voor nodig bij het besturen en als je al vaak erin hebt gereden merk je wel dat omslippen eigenlijk nooit meer gebeurt. Vooral bij de Formula Fordjes gaat het steeds beter en voel je de wagen steeds beter aan.
    Ik ben trouwens al aardig ver nou, ik heb het al tot de Masters Grand Prix geschopt! Dat zijn echt meesterlijke wagens: extreem snel, extreem veel grip en extreme handling! Heerlijk om mee te rijden en ook de hele klasse is erg uitdagend. Iemand al gedaan?
     
  11. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    duh, lijkt me logisch :p
     
  12. Cpt Grass

    Cpt Grass Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat slippen zoals in dtm2 erbij horen, in echte race wagens STAMP! je ook niet op je gaspedaal bij het uitacceleren. Dus liften in een bocht werkt ook, gas is net als de koppeling zeg maar. rustig aan
     
  13. remcodeweerd

    remcodeweerd Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu op 70%

    in 2 dagen das wat te snel vind ik zelf de game is wat makelijk naar mijn idee

    Wel is de formule ford geweldig iets te vroeg gas en weg ben je

    en de langere rem weg bij het truck racen is ook realistisch

    Toch lijkt de drempel lager dan in deel 1
     
  14. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind dat Rally Cross maar vervelend en lastig...
     
  15. Cpt Grass

    Cpt Grass Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt ik vind ook die rally erg lastig ben inmiddels op 88%
    mijn voorkeur gaat ook uit naar dtm, panamerican, v8 supercars, gt en natuurlijk formule ford.
    Wacht maar tot je die indy racing league tegenkomt met 400km/h over die oval erg lastig. Wel erg cool allemaal ook zeker manual schakelen. kreeg ik bij pgr2 niet onder de knie maar bij DTM2 is dat geen probleem. wel ff wennen per race klasse.
     
  16. remcodeweerd

    remcodeweerd Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat niet toch een beetje een nadeel aan het spel. De meeste hebben het spel 2 of 3 dagen en de 70 80 procent in de career modus vliegen je om de oren.

    IK bedoel hier mee is de drempel niet te laag geworden in deel 2 en daarbij de speelbaarheid in single player niet tekort?

    wat is jullie mening hierover
     
  17. Cpt Grass

    Cpt Grass Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel meevallen. Het is natuurlijk een spel voor iedereen dus ook mensen die pgr bijvoorbeeld nooit gespeelt hebben. Ik heb een vrijdag gehaald en nu 88% maar dat ligt natuurlijk ook aan de restart mogelijkheden en nauwelijks wachten op het laden.
    En je kan natuurlijk bijv bij de eerste 3 races in krte tijd goed presteren en de laatste 2 10x moet doen dan hoef je ook alleen maar die laatste 2 te doen. Scheelt een hoop.
    Het is gewoon voor iedereen te halen zeg maar. Maar de echte bikkels zullen zich toch op live bewijzen. Helaas ben ik nog niet zon bikkel, eerst carreer voltooien.
     
  18. Cpt Grass

    Cpt Grass Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook eerst ff alle tracks leren kennen zodat ik niet iedereen van de baan bonjour heb ik zelf ook een hekel aan
     
  19. remcodeweerd

    remcodeweerd Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    En jammer genoeg heb ik geen Live maar dat bedoel ik ook bedoel als je live hebt dan speel je de career uit en ach je vind wel een uitdagende tegenstander op live.

    Maar de single player heeft maar 1 niveu en die is wat laag denk ik

    was het niet beter geweest om zoals in sommige race games gewoon 2 niveu's te maken zoals meer race games hebben?
     
  20. Cpt Grass

    Cpt Grass Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt wel ja als je geen live hebt is de houdbaarheid een stuk minder lang denk ik, als je het vergelijkt met bijv een pgr2. Kortom live aanschaffen
     

Deel Deze Pagina