1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DTM Race Driver 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door LeoneX, 26 mrt 2004.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is voor mij ook een beetje de hindernis die me tegenhoudt om het spel te kopen. Het is veel te snel uitgespeeld.
    Ik ben een "ervaren" racer op de Xbox (heb veel racespellen) dus ik verwacht dat ik ook wel snel door de single player ben.

    Al zijn de reacties op het spel nog zo positief, als het te snel uitgespeeld is hoef ik 'm niet zo.
     
  2. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ja mocht ie te snel uitgespeeld zijn dan kunnen we altijd weer een onderlinge competitie houden he, net als bij de vorige :)
    Met de live optie dit keer lijkt het me toch wel een spel met een lange houdbaarheids datum, alleen moet ik nog wel ff live aanschaffen, maar ik denk dat dit spel daarvoor eindelijk de doorbraak voor mij zal geven...

    Heb em trwns net gekocht
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  3. Cpt Grass

    Cpt Grass Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem ook singleplayer heel cool, maar idd ik heb hem sinds 23-4 en nu 88% maar blijft erg cool zeker omdat alles erin zit. Het is niet zo frustrerend als pgr2. Geluid en beeld erg mooi. En beetje alleen oefenen kan nooit kwaad
     
  4. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Goed idee Joeri! Ik heb nog steeds geen Live en toch ben ik blij dat ik dit spel heb gekocht. Btw ik ben nu op 100% :D Dit lijkt natuurlijk wel een nadeel en dat de career mode te kort is, maar ik heb er echt best lang aan gezeten, vooral aan het eind. Voor je in het Shark Team komt, ben je aardig lang bezig hoor. Bovendien ben ik nu begonnen aan de Free Race mode, waar je na het uitrijden van 10 en van 20 kampioenschappen 2 extra kampioenschappen krijgt en na het uitrijden van die twee krijg je nog een extra kampioenschap. Erg leuk om alles nog een keer te doen, vooral op Hard is het echt moeilijk! Houdbaarheid is lang genoeg voor mij, als ik er geen zin meer in heb starten we wel een nieuwe DTM competitie voor non-Livers!
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De vorige competities waren best leuk en competitief, het verlengde de speelbaarheid van DTM 1 voor mij.
    Speel het nu haast niet meer namelijk.

    Eerst maar 's m'n salaris binnen krijgen en dan kijk ik wel verder! :)
     
  6. Cpt Grass

    Cpt Grass Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    het voordeel van singleplayer is wel dat je geen last hebt van die losers die cheaten (boost en rwd/fwd)
    en alleen maar kloten ipv racen
     
  7. remcodeweerd

    remcodeweerd Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Das een nadeel aan gamen online dat er wat van die loze gasten tussen zitten dan maar kan je die niet kicken dan
     
  8. Cpt Grass

    Cpt Grass Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    dat wel maar ik host niet altijd. En waar je ook speelt je komt ze altijd tegen.
    Ik baal daar ook van die losers. Als je het wat meer speelt komen er ook mensen op je friendslist te staan die er hetzelfde over denken als ik. Wat ik merk is dat engelsen meestal het meest relaxt zijn qua racen
     
  9. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij wat meer vertellen over het Rally gedeelte (vergelijkbaar met Rallisport Challenge, Collin McRae, of WRC ?) en hoe zit het precies met truck/streetraces ?? Mij lijkt dat de rally een leuke extra is (als het goed is uitgewerkt) maar bv die truckraces lijken me gewoonweg ruk :confused:
    Als iemand deze game trouwens te koop heeft.... _O_
    En is de game ook de moeite als je geen live hebt ?

    Grtz,
    Martin
     
  10. McLaren

    McLaren Kimi rulez 2003

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het stuurgedrag in vergelijking als de vorige? reageert het spel hetzelfde als de pc demo met toetsenbord of is het even erg als de vorige versie?
     
  11. Zhin

    Zhin Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik persoonlijk vond het Rally gedeelte maar :mad: .... Als je het daarvoor doet, kun je beter CMR halen.
    Een aantal klasses slecht ook uitgewerkt zijn (bijv. de truckraces, Pick-races (bij het gebrek aan een betere/de originele naam) en nog een aantal). Gewoon niet spanned of leuk.

    Hadden ze het net zo goed eruit konden laten en die 'design-tijd' beter hadden kunnen gebruiken om bijv. de gfx nog wat beter laten maken.
    Daarentegen ruled de Formula ford klasse _O_

    Daarnaast vind ik dat een klasse veel te kort is. Één klasse heeft iets van 2 of 3 races en iedere race bestaat uit 2 of 3 ronden. Had ook wel langer gemogen (ik zit pas op 26% oid, misschien wordt het wel langer).

    Maar verder is het spel wel goed ( :D )
     
  12. remcodeweerd

    remcodeweerd Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Later worden de competies iets langer 4 a 5 races per klasse
     
  13. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben nu ff bezig geweest maar ik moet zeggen dat hij bij sommige klasses erg traag over komt dat is wel jammer vind ik, ik speel met hood-view dus vanaf de moterkap, maar ik moet zeggen dat de snelheid van bijv de trucks en de jaguars dan erg tegenvalt....
    Was bang dat alles zo langzaam was geworden maar heb net ff DTM gereden en die was gelukkig wel weer gewoon snel...pfieww anders was het wel een tegenvaller na DTM1..
     
  14. remcodeweerd

    remcodeweerd Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik wel realistisch die trucks zijn nou eenmaal niet echt super snel
     
  15. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het nou aan mij of heb je bij die Bumper Camera helemaal geen snelheidsgevoel? Als ik de camera achter de auto of helemaal op de grond(waar je geen bumper ziet) zet dan heb ik het idee dat ik veel harder ga.
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Een stukje uit mijn eigen nog niet verschenen recensie:

    Race Driver 2 is zeer zeker vele malen realistischer dan zijn voorganger. Waar die laatste nog het oude Colin McRae systeem gebruikte, met een stuuras in het midden van de auto, reageert de auto nu echt op het bewegen van de wielen waardoor het nemen van bochten zo enorm veel realistischer aanvoelt en uitziet. Qua moeilijkheidsgraad is het echter een stuk makkelijker geworden, mede door die betere stuurmogelijkheden. Natuurlijk, je moet wel vroeg aanremmen en pretenderen dat je een fluwelen voetje hebt bij het uitaccelereren maar weet je je daar te beheersen, simpelweg te beheersen, dan is er verder geen kunst aan. Bij veel klasses kan je zelfs gewoon de rem er volledig opgooien en halfspinnend en driftend de bocht weer verlaten. ​
     
  17. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    héhéhé Eurospeedway gebruik ik zwaar de handrem. Net Colin op tarmac ;). In die zin is het spel niet echt simulatie...
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Klopt. Maar de kreet dat Race Driver 1 zo super realistisch was is ook zo achterhaald. Dat was gewoon 'moeilijk' en dat betekent niet direct dat iets realistisch is. Race Driver 2 is gewoon realistischer, dat hoeft niet perse iets te zeggen over de moeilijkheidsgraad :).

    Maar inderdaad. In 2 kan je ook gewoon een aantal bochten (uhum, een aantal) schuivend nemen. Dat is een beetje een mix tussen het arcade/simulatie- en het moeilijkheidsgebeuren.
     
  19. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad, DTM 1 was gewoon een stuk moeilijker, vooral met het beheerst remmen. In DTM 2 is het niet perse nodig om rustig te remmen, in het begin vergiste ik me daar nog weleens in en remde ik veel te slap, bang voor blokkerende wielen. Je kunt echter gewoon bij de meeste auto's flink remmen zonder echte slip.
    Het rallygedeelte vind ik minder leuk, vooral omdat je over een kiezelsteentje nog een sprong van 50 m maakt. Het geluid is wel goed daarbij, maar het rijden vond ik minder plezierig. Nu ik Free Race mode zit te doen moet ik zeggen dat het wel verschilt per wagen. De Subara WRX rijdt veel beter dan de Mitsubishi Evolution. Het enige rallygedeelte waar ik echt van genoten heb is de Land Rover Bowler Wildcat. Die wagen is echt fraai en rijdt erg lekker. Aanrader!
    Het truckgedeelte vind ik ook minder, vooral voor een game dat een echte racer is. Je kunt in de storymode gelukkig kiezen tussen twee klasses, maar dat is tussen de trucks en de pick-ups, dus erg veel maakt het niet uit. Verder zijn alle klasses geweldig, vooral de Formula Fordjes, DTM natuurlijk en de Masters Grand Prix _O_. De enige klasse die ik ook minder vond was met de Jaguar XKR, waarbij het nogal sloom aan toe ging en ook best lastig was.

    Verder is het gewoon een sublieme racer!
     
  20. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    uhm wie geeft de game eigenlijk uit?
    welke publisher..dat vroeg ik me af :)
     

Deel Deze Pagina