1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DTM Race Driver 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door LeoneX, 26 mrt 2004.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Codemasters, naturlich.
     
  2. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik las hier zo nu en dan dat de LIVE functie dikke troep is...
    Is dat waar??
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vraag me af waar :) Ik hoor hier niet heel erg veel anders dan lovende dingen.

    Maar daar moet je eigenlijk voor in dit topic zijn.
     
  4. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik las ergens hier dat de LIVE heel erg trilt.. :)
    En dat het niet zo floeiend loopt als in PGR2....
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Leugens.

    Eheh, zoek het nog eens op dan :)
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  6. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2


    Heey Wouter deze gast zecht het.... :cool:
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2004
  7. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een vraagje over DTM 2.

    Bij de opties staat Soundtrack, die staat op none, ik kan hem ook niet op yes zetten. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat die soundtracks afspeelt bij DTM 2?
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hij is de eerste Duo Maxwell :) Die vertraging in de spraak is inderdaad zeer storend. Echter, verder loopt het meestal gewoon soepel hoor. Ik ben geen Race Driver ambassadeur of iets in die trant, maar het zal incidenteel zijn geweest.
     
  9. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Neem niet de optie van alle 12, een stuk of acht met een redlijke verbinding werkt goed. Maar zodra er lag is, met botsingen aan, is er een probleem. Dat moet ik wel toegeven. Het blijft verdomt lastig te bepalen wanneer je de bocht in moet gaaan als er een auto onder/in/achter/boven je in beeld verschijnt.

    En lag is iets wat ik in drukke lobby's tegenkom (ongeacht de verbindingen van de spelers). Wel heeft Codemasters officieel aangekonigt te gaan patchen. Dit met name voor de cheat die online gebruikt kan worden, maar wie weet wat ze allemaal doen? Voorlopig staat de patch aangekondigt tussen 14 en 21 mei. We zullen zien...

    /edit
    - bron xblracing.com

    Graag over live verder in de door WouteR geplaatse link
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2004
  10. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok thanks!!

    heb hem net gekocht bij Media Markt(49,95)
     
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb daarnet via live gespeeld en toen was er iemand die een glitch had gevonden waar mee je met alle auto's op alle banen kan,echt onwijs gaaf.(we gingen met masters grand prix op een rally weg en als je snel genoeg ging kon je 30 meter de lucht in springen en tie salto's maken)maar hij wou niet vertellen hoe die glitch moet weet iemand anders dat hier meschien?
     
  12. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    Whoohoo, heb jou net nog bijna van de baan geramt :p
     
  13. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    haha ik heb je idd al wel een paar keer gezien maar niet gemerkt dat je er bij zat maar vond je het niet lauw dan met masters grand prix op een rally baan?
     
  14. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet niemand dit?
     
  15. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Je moet dan bij je Harde Schijf je eigen liedjes erop zetten. Je maakt er een map van.
    Bij DTM kies je dan die map, dan speelt ie alle liedjes af die je in die map dan op de HD van je Xbox hebt staan.
     
  16. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan ik dan gewoon een CD in de XBOX stoppen en dan de liedjes eraf halen?
     
  17. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    ja dat kan... gewoon een (orgineel) cdtje erin doen en dan kopieert je xbox het naar je harde schijf.
     
  18. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een aantal CD's zelf samengesteld. Kan je ook zulke CD's gebruiken?
     
  19. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Ligt aan je cd drive, sommige lezen wel gekopieerde cds en sommige niet, even uitproberen dus...

    Net weer even gespeeld, maar ik moet zeggen dat ik toch een beetje de feeling mis in deze versie, misshcien komt het doordat ik weer ff meot wennen aan het zelf schakelen enzo (DTM is het enige spel waarin ik dat doe eigenlijk, maar ik was er goed in) maar ik vind dat je weinig gevoel hebt met de autos..

    En nog een min punt vindt ik toch eigenlijk wel de vele verschillende race soorten, ikzelf ben nogal DTM en vooral TOCA minded en vind het racen in een rallyauto niet echt heel boeiend...
    Ik snap dus ook niet zo goed waarom ze dat erin gepropt hebben, het is niet slecht uit gewerkt natuurlijk maar om nou te zeggen dat het een verbetering aan het spel elemant is...nee
    Ik hoop dat ik zodra ik verder kom wat meer met de autos mee ga voelen anders vind ik het heel jammer wat ze gedaan hebben...maar goed dat is mijn mening.
     
  20. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Is het nou zo dat je de koppeling en zelf moet schakelen?? Het hoeft niet maar je ging er wel sneller door toch?? want ik ga hem vandaag halen, kan ik meteen oefenen met handmatig...
     

Deel Deze Pagina