1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DTM Race Driver 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door LeoneX, 26 mrt 2004.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nah het is ook een leuke extra uitdaging, en je krijgt er nog eens resultaat ook door meer moeite te doen. Niet zozeer die rondetijd, maar ook voordeel in de race zelf.
     
  2. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat voor voordeel in de race zelf krijg je dan? Ik bedoel als de rondetijd er niet veel door veranderd, wat is dan precies het voordeel ervan? Ik rijd altijd automatic en daar red ik alles prima mee, Free Race rijd ik op Hard dus voor mij heb ik niet echt voordeel ermee.
     
  3. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Rondetijd wijzigt wel. Handmatig geschakeld ligt mijn rempunt later en kan ik meer toeren laten draaien. Dus je hebt voordeel met inremmen en uitaccelereren, wat tot betere rondetijden leidt.
     
  4. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ow en het voordeel in de race is dan natuurlijk dat je mensen kunt uitremmen. Dat is inderdaad wel handig en zeker een voordeel, maar meestal kun je ze er al redelijk uitremmen en bij de start uitrijden (vooral in de Careermode maar ook op Hard in Free Race). Even voor de mensen die automatisch schakelen: hoe starten jullie? Ik heb namelijk een maniertje ontwikkeld waarbij ik bij de start volgas ga, tot net voor het punt waar de motor blijft 'hangen' in de hoge toeren, laat even snel het gas los tot een toerental net onder het rode gedeelte en dan weer volgas. Met deze manier haal ik altijd wel 1 à 2 wagens in, dus het werkt aardig goed bij mij. Hebben jullie nog andere manieren?
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    (ik bedoelde inderdaad meer dat het belang in de race groter is dan die rondetijdenranglijsten, waar ík in ieder geval niet zo veel waarde aan hecht)
     
  6. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel sinds gisteren! en nu wilde ik het dus gaan spelen splitscreen! ik een baan gekozen en de AI-tegenstanders aan!! denk je dat het soepel loopt? dus niet! hebben jullie hier ook last van? en dan nog iets. zit de TOCA races wel in het spel?? op de website kan ik die serie niet vinden!! iemand?
     
  7. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee geen TOCA licentie op het juiste moment. Pas vlak voor de release was de licentie rond en hebben ze de game in Engeland wel TOCA genoemd, ondanks dat de serie niet voorkomt in de game (tot mijn spijt, vond ik altijd 1 vd leukere klasses).
     
  8. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ja vind ik echt zwaar jammer! en ik heb ook nog niet Silverstone circuit gezien bij DTM RD2!! silverstone was altijd mijn favo circuit bij TOCA 2 al!!

    edit:
    ik ben nu die site ff aan het doorspitten en nu staat onder aan een lijstje met verschillende serries deze serie: Caliburn Classic
    en zo als je kan zien staat er bij wagens: No cars have been added for this championship yet!

    ik denk dat we hier toch nog verschillende nieuwe wagens mogen verwachten! het zou ook tof zijn als ze, nu ze toch de TOCA licentie hebben, gelijk de TOCA serrie beschikbaar stellen voor download!! :9
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2004
  9. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Komt geen DLC voor deze game. Alleen een patch later in de maand.
     
  10. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze daarmee bedoelen dat er nog geen info over de auto's van dat championship op de website zijn gezet.
     
  11. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand dan al welke auto's er in die serrie zitten? ik ben nog niet zover dat ik dat zou kunnen weten!!
     
  12. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4

    Die klasse staat in de Free Race mode. Je kunt hem unlocken door 10 championships te winnen in Free Race. Je rijdt hier met de Aston Martin DB9, maar volgens mij rijd je op 3 tracks ipv de 2 genoemde tracks. Dat zijn de eerste twee tracks maar als ik het goed heb is de derde track Donington Long (weet het niet zeker hoor). Beetje vreemd alleen dat alleen dit kampioenschap is toegevoegd, terwijl je in Free Race na 20 championships ook iets van een Mamba ... krijgt, waarin je 2 races met de AC Mk III (?)rijdt (de Cobra). Vervolgens krijg je, na voltooiing van Caliburn Classic en Mamba ... nog een kampioenschap, Speed Circus, met als ik het goed heb de Nissan Skyline GT-R, waarmee je 1 race rijdt. Na voltooiing van deze laatste race krijg je overigens geen beloning ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2004
  13. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    en nog ff wat hé!! ik lees hiero: het volgende:
    maar ik ben het nog niet tegen gekomen!! volgens mij is dat een feature die alleen maar op de pc versie zit!! tenminste bij het eerste deel!!
     
  14. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Met welke auto rijden jullie eigenlijk altijd?

    Ik (in de DTM tenminste) meestal met de AMG Mercedes. Deze dus:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2004
  15. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Die is niet snel. De snelste is de audi (voor mij althans). Uiteraard neem ik dan de Playstation gesponsorde. Echte fan ikke :D
     
  16. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    lol

    Ik denk dat de winst van de auto vooral in de bochten zit. Maar we zullen zien vanavond...
     
  17. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook audi, is de beste auto denk ik.
     
  18. McGreen

    McGreen The Iceman

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen nog maar met onze landgenood gereden, dus de mercedes
     
  19. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Het had ook een Opel kunnen zijn...
     
  20. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Idd... btw die foto van die Mercedes is oud! Mercedes rijdt dit jaar met de vierdeurs C-klasse, ipv de tweedeurs van vorig jaar. Audi vind ik overigens ook goed rijden, hoewel ik wel betwijfel of ie nou echt het snelst is. Soms vind ik hem iets te zwabberig, met de Mercedes ga ik altijd wat stabieler door te bochten, beter in te schatten. Maar goed dit kan ook puur subjectief zijn ;) Hoe was de uitslag, Audi vs. Mercedes?

    Btw, welke versies zitten nou in de game? Want volgens mij zit de Audi TT er nog wel in, terwijl die ook vervangen had moeten worden door de Audi A4? Betekent dit dat de oude Mercedes er ook in zit?
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2004

Deel Deze Pagina