1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DTM Race Driver 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door LeoneX, 26 mrt 2004.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Well. Ik heb vanmiddag in de American 1000 serie een 100-ronde race gereden en daar moest je toch echt wel pitten. Sowieso omdat je brandstof nodig hebt, maar ook omdat je gewoon foutjes maakt en jezelf verrot rijd. Daar we alle vier nog niet zo heel erg ervaren waren in de klasse, maakten we allemaal toch zeker wel drie tot vijf pitstops (twee hooguit nodig denk ik, voor 100 ronden). Helaas zit er weinig tactiek aan die pitstops verbonden.
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  2. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan hebben we het natuurlijk wel over een heeeele andere race dan die in de Single Player (verhaal). Daar rijd je enkele laps (maximaal 6 met Masters Grand Prix en maximaal 9 met Ovals) en is het pitten puur verplichting. 100-laps races zou ik graag mee willen maken, vooral op Live (ik neem aan dat het op Live was) geeft het een extra competitie. Vooral de keuze tussen doorrijden met kapotte wagen en weinig benzine en pitten en dus nieuwe wagen met veel benzine krijgen lijkt me erg gaaf, vooral met 'echte' spelers! Toch maar is naar Live gaan uitkijken... :'-(
     
  3. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    :eek: is veel, 100 rondjes. Een uur rijden of iets?

    Je zou als host (of in de single play) eigenlijk de stand van de benzine tank moeten kunnen instellen. Hoef je niet zoveel ronden te rijden om te moeten pitten.
     
  4. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Is het trouwens mogelijk als je offline met je bilmaat gaat karren dat je dan de vehicle setup aan kan doen en de pit aan kan doen?? want als ik dat probeer is het grijs en kan je het niet veranderen...

    Alvast bedankt voor de reacties
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het was in een system link potje met vier man. Was erg tof :) Deden er 52 minuten over, maar dat is inclusief toch wel een vrij fors aantal pitstops (meer dan nodig) en de nodige spinpartijen :).
     
  6. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Iemand?
     
  7. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand trouwens of je bij split screen racen ook kan instellen hoeveel tegenstanders je hebt? want ik zou dat graag wat minder willen zetten! het draait dan echt voor geen meter! (niet meer met de 60 fr/s die je bij single/ systemlink en xboxlive hebt!!! )
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Rectal: Ik heb dit niet gecontroleerd, maar ik denk dat je de pitstops aan kan zetten door het ronde aantal íets te verhogen (naar minimaal 5 geloof ik).

    Xquist: Ja dat kan. Moet je even zoeken, maar het kan (zelf ook ooit gedaan).
     
  9. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, je kan in Multiplayer aan en uitzetten ofdat je de pits in moet, dit kan alleen bij een race die bestaat uit meer dan 4 of 5 ronden


    Ik vind het eigenlijk wel een nadeel dat je bij splitscreen de configuratie van het scherm niet kan veranderen, ik rij liever met 2 delen boven elkaar dan naast elkaar
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2004
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb nu ook en zit al op 55% :9 ik vind de singleplayer tot nu niet veel voorstellen ik had hiervoor een race (ik geloof als je op 53% zit) ik had daar 50 sec voor sprong op de 2de plaats :confused:. verder is het wel grappig spelletje
     
  11. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij welke klasse zat je dan Metal Mark? Er zijn klasses die echt te simpel voor woorden zijn maar ook klasses die toch best uitdagend zijn (meer naar het einde van het spel toe eigenlijk).
    Hebben jullie trouwens de review in de PU gelezen? Er zijn wel dingen waar ik het mee eens ben, maar ook dingen die ik echt niet snap. Zo zegt hij dat de Formula Fordjes veel te moeilijk zijn en juist bekend staan om hun perfecte rij-eigenschappen :confused: Sorry hoor maar volgens mij zijn de Formula Fordjes écht wel moeilijk te besturen, vooral omdat je geen vleugels hebt en die bandjes echt weinig grip geven. Die gast weet er echt niks van, gaat ie een beetje beoordelen of een klasse realistisch is of niet terwijl hij er zelf niks van weet. Beetje vreemd. Formula Ford vind ik zelf een van de beste klasses van het spel, juist omdat ze gaaf zijn om te rijden (en uitdagend). Die gast is gewoon te slecht voor dit spel ;)
     
  12. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Formula Ford lijkt op het echte werk. Overstuur, weinig grip en glijden :9.

    Op zich klopt het dat je bij wedstrijden op tv de coureurs niet constant ziet corrigeren, maar dat hoeft Schumacher ook niet in zijn formule 1. Kwestie van klasse :)

    Wat dat aangaat vind ik de formule ford een van de beste simulaties (stockcar op ovals vind ik ook overtuigend), alleen klopt de handrem natuurlijk niet ;).
     
  13. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt wel alsof er geen enkel profiel op die banden van Ford's zit :{
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ...zoals in het echt.

    ...zoals waarmee je het beste resultaat hebt op een droge baan.
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    ik zat bij 1 dan moet je tussen 1 en de 7de lap de pit in het zijn in totaal 8 laps je rijd volgens mij met een DTM auto of een Jaguar..
     
  16. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, Formula Ford is de leukste en meest realistische klasse van het spel. Samen met DTM klasse de betere klasses uit het spel. V8 Supercars rijden ook wel goed, maar kan niet echt beoordelen of het zo ook in het echt is, dit is de eerste keer dat ik ermee rijd. Verder goede game, alleen Career is vaak te makkelijk naar mijn mening.
     
  17. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand de juiste afstellingen van verschillende auto's? Je kan de auto's instellen met de multiplayer, maar wat is de beste afstelling, en voor welke auto?
     
  18. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand iets vd gear instellingen
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Er is niet één beste afstelling. Elk circuit en elke auto, de combinatie (en eigenlijk nog het weertype) vereisen weer andere afstellingen. Schijnt dat het overigens niet ontzettend veel uitmaakt, maar je zou zelf eens een beetje op zoek kunnen gaan. Wel leuk, denk ik.
     
  20. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok wouter, zoiets dacht ik al, maar goed we gaan gewoon ff wat proberen.

    THNX.
     

Deel Deze Pagina