1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DTM Race Driver 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door LeoneX, 26 mrt 2004.

  1. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik geloof dat wij tijdens de DTM-competitie een heeeeele tijd geleden (met het eerste deel dan ook) wel alles hebben zitten uitvissen. Ik weet niet precies alles meer, omdat je dit eigenlijk niet meer nodig hebt in de Career en Free Race mode. Erg jammer wel, maar ik zal is proberen op te zoeken wat alles is.

    Dit is wat ik heb teruggevonden, maar niet in de gereduceerde en vertaalde vorm die ik had gemaakt. Beetje jammer, maar hier kun je al heel wat uithalen.

    Hopelijk heb je er wat aan, vooral in competitieverband kunnen kleine aanpassingen voor grote verschillen zorgen.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2004
  2. mars15

    mars15 Guest

    weet iemand of dtm2 in een pakket zit met xboxlive starterskit ?
     
  3. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe kun je uberhaupt zo'n race rijden (A1000) :eek:. Ik haal de pit niet eens.. Echt een van de moeilijkste race's in het spel vind ik. Gelukkig kon je ook kiezen voor Formule Ford :cool:.
     
  4. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Bestaat nog niet. Kan altijd nog gebeuren.
    Hou het in de gaten :)
     
  5. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    kan iemand mij vertellen hoe het zit met DTM2 in combinatie met een racestuurtje?
    Welke zijn goed geschikt en speelt dat ook echt leuker en fijner?
     
  6. pjotr

    pjotr Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf het F1 stuurtje van Joytech en het stuurtje geeft een spel een extra 'dimensie', vooral het schakelen met de flippers achter het stuur maakt het spel nog beter, je moet dan trouwens wel rustig terugschakelen anders kost het je versnellingsbak, ik speel ik (gevoeligheids)stand F3.
     
  7. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    weet er misschien ook iemand waar je zoiets het beste kan kopen en op wat voor prijs je moet rekenen voor een degelijk stuurtje met pedalen?
     
  8. pjotr

    pjotr Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn F1 Joytech stuurtje gekocht bij Dixons voor ik dacht toen nog 69,95 euro ik nu dat deze maar 49,94 euro kost.
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    is het aan te raden om xboxlive starters kit te halen en dtm 2 er bij te nemen (om dat ik geslaagd ben :p ) is dat leuk online en is de singleplayer ook leuk ?

    wat zijn de voor en nadelen bij DTM2 ben benieuwd

    alvast bedankt
     
  10. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Of je DTM wilt is je eigen keuze, ga binnenkort ook Live, dus heb alleen nog maar kunnen single playeren en het is echt een vet spel. Het grote voordeel vind ik dat het afwisselend blijft, je doet iedere keer een andere klasse. Het is niet zoals bij PGR2, dat je voor de 50ste keer een street race gaat rijden. Nog een pluspunt vind ik dat je uit verschillende kampioenschappen kunt kiezen en als je nog een keer opnieuw speelt dat je dan ook die andere kampioenschappen kunt rijden.
     
  11. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Je mag DTM 2 van me overkopen als je wilt :)

    Het is een toffe game hoor, veel verschillende kampioenschappen en dergelijke.
    Zeker kopen.
     
  12. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de singleplayer hoef je dat spel echt niet te kopen. Een van de saaiste single players die ik ooit heb gespeeld. Live is in het begin wel leuk maar wordt na een tijdje vreselijk saai. Ik raad je eerder rallisport 2 aan ofzo.
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    hou niet zo van rally dus ga voor dtm2 dtm 1 helemaal plat gespeeld op de pc dus met live moet goed gaan :)

    en over paar weken full spector warrior halen komt allemaal wel goed
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik hoef 'm sowieso niet, heb DTM 1 al, en ga liever voor andere spellen. Richard Burns Rally en Brothers In Arms bijvoorbeeld!
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    heb hem net gehaald ook live gelijk er bij en cc aangevraagd duurt 10 dagen maarja dan kunnen we live :D

    dtm speelt echt lekker ziet er mooi uit
     
  16. mars15

    mars15 Guest

    blijft in dit spel nouw ook je remsporen op de baan. als je in een bocht slipt zie je die sporen dan ook als je een nieuwe race doed ? op die baan
     
  17. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    euh nee dat niet maar dat zou ook wel heel erg ver gaan, vind je zelf ook niet :confused:
     
  18. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    is dit echt waar??? ik wou hem kopen, maar heb geen live.....
     
  19. Gabriel

    Gabriel Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Worden de rondetijden die je rijdt in time-trials nou ook ge-upload naar Live-scoreboards ?
    of moet je hiervoor dus die rondetijden in een Live race rijden ?
     
  20. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Is een eigen mening van hem.
    Ik vind het zowel single als op Live een goede game.
     

Deel Deze Pagina