1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DTM Race Driver 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door LeoneX, 26 mrt 2004.

  1. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    antwoord: nee.
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2004
  2. mars15

    mars15 Guest

    staan er een paar van jullie hoog met records op de circuits ? ik heb nog steeds geen live maar hoop er wel in te komen :)
     
  3. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Stond voor de reset in de top30 op zandvoort, daarna spel niet meer aangeraakt :eek:
     
  4. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb dit spel zelfs verkocht...
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ......en ik wil dit spel nog steeds hebben
     
  6. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Is inderdaad een mening. Game scoort over het algemeen goed in beoordelingen. Ergens zit er wel een kern van waarheid in dat de singleplayer saai zou zijn, maar is niet elke racer dat? Je zult toch gas moeten geven en remmen :+ Verder is de variatie aan banen groot genoeg, en de variatie aan auto's idem. Dus saai, nah alleen als je niet van racen houdt.
    (Maargoed dit is dus mijn mening he)
    Over Live kan ik niet meepraten want daar doe ik niet aan.
     
  7. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    DDDTM2challenge

    Ik vind dit spel echt geweldig!

    Realisme met afstellen, maar ook als het gaat om rijgedrag van de bolides. Of het snelheidsgevoel met de Master Class! Maar het belangrijkste is natuurlijk wel: spannende competities op Xbox Live!!

    *ssst kijk dan naar mijn signature!*
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik heb een vraag. Hoe is DTM2 online? Ik hoor van sommigen dat de game snel saai wordt en bijv. PGR2 leuker is om online te racen.
     
  9. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Het kapot gaan en dergelijke is tof... maar men maakt er vaak een sport van om flink te beuken waardoor jij de hele race niet meer hard gaat en het kan vergeten.

    Bij PGR2 blijft het vaak spannend tot de laatste meters.

    Ik heb PGR2 en DTM2 gekocht, maar de laatste inmiddels weer verkocht.
    Ik prefereer PGR2.
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    heb spel sinds 17 juni en ben op 43% singelplayer vind echt goede singelplayer sommige wagens rijden kut maar sommige ook weer goed vind geen saaie singel
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ok. begin nou toch wel te twijfelen of ik hem zal kopen. Misschien maar ff op mn geld wachten en tot die tijd keuze maken en misschien maar PGR2 kiezen.
     
  12. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    PGR2 is hands down de betere racer.
     
  13. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    PGR2 is hands down de arcade racer, en DTM de meer simulatie (niet volledig) maar dit is al zo vaak gezegd, hou je dus van arcade neem je PGR hou je van simulatie neem je DTM...
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Het beide games wel gespeeld en vind ze allebei leuk, maar wil hem zelf kopen en dan met name voor Live racen.
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    pff net paar keer op live telkens in elke race wel 1 of 2 mensen die het grappig vinden om niet serieus te gaan maar je gaan opwachten om je kapot te rijden pfff
     
  16. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Daarom o.a. heb ik dit spel weer verkocht... je kon niet eens normaal racen.
     
  17. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Iets dergelijks kun je alleen jezelf verwijten. Er zijn altijd mensen die dit willen doen. Voor de host is er dan ook de optie: forward only of collisions none aan te zetten. Dit kun je aanzetten met optimatch.

    Ik heb er iig geen last van, het ligt simpelweg aan het publiek waarmee je wilt racen.

    Ik vind het spel iig supertof!
     
  18. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het spel is zeer tof maar ik vindt het rankingsysteem niet zo goed en vooral die als je met mensen rijd die je van de baan rijd ben je weer punten kwijt
    vindt rc2 een beter ranking systeem
     
  19. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe het precies werkt met de bonus tracks en auto's? Volgens mij moet je eerst betalen voor dat je die tracks geopend krijgt of zoiets dergelijks.
    Als iemand iets weet want ik ben bestwel benieuwd.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Je hebt een code ergens op je cd staan.Deze code moet je aan codemaster doorgeven dan krijg jij de cheatcodes terug.Alles onder betaling nartuurlijk

    edit//Je hebt er via Internet wel progrmmas voor die jou de cheats gratis geven maar ik denk dat het iligaal is en hier niet mag.Als het wel mag post ik de url wel eens
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2004

Deel Deze Pagina