Je hebt alle auto's sowieso op Live, dus je hoeft ze niet te unlocken. Ik vind het spel off-line ook zeker de moeite waard, het zijn telkens weer andere klasses waar je in racet en dat houdt het afwisselend.
Ik heb ook geen live maar het is zekers wel de moeite waard.Career is leuk en afwissselend(door de vele classes).De career mode is wel vrij makkelijk.Ik had met DTM1 meer moeite. Daarnaast kun je dan nog gewoon free races doen die op 110% best wel pittig zijn.Hiervoor moet je veel oefenen op de computer bij te houden
ok dan en euh... even over het rijden, draait de auto nou over de wielen of over zo'n soort as in het midden? Ik hoop het eerste
K heb hem gisteren ook ontvangen. Ziet er mooi uit en rijdt ook goed. Alleen twee dingetjes: - hoever lig ik achter op m'n voorganger en voor op m'n achterligger? Dit zit er niet in en vind ik best wel jammer eigenlijk. - wat is dat rallyrijden bagger uitgewerkt, waarom hebben ze niet colin aangehouden? Verder een zeer goed spel!
Tsja... het is zeker niet "the ultimate racing simulator" zoals de titel vermeldt. Wat te denken van de dramatische truckraces, tsjonge jonge, ik heb nog nooit een vrachtwagen op zo'n manier zien reageren als in DTM 2. Naar mijn mening zijn alleen de DTM wagens goed uitgewerkt wat besturing betreft. Dat was in deel 1 echter ook al het geval. Zelf ben ik wel te spreken over de multi-player, neen geen xbox live. Met z'n 2en racen inclusief bots! Dat zie je niet vaak, Moto GP daargelaten.
o die optie met dat geluid heb ik uitgezet ik vind die stem zo irritant net zoals die motorgeluid heb ik ook uitstaan..motorgeluiden zijn wel goed gedaan vind ik..maar mijn eigen muziek is toch wel de beste
ik ben nu op zo'n 70% maar ik kan niet zeggen dat het echt moeilijk is en ik ben zeker geen pro in het racen.DTM1 was veel moeilijker.Een beetje meer uitdaging in de career mode was wel leuker geweest
handmatig schakelen doe ik al van af het begin maar het nut van de koppeling snap ik niet echt.Ik merk niet echt een verschil als ik de koppeling ingeschakeld heb en hem dan gebruik of niet
ik ben ook al bij 91% en vind hem ook niet echt moeilijk enigste moeilijke was die baan met die aston martin oen met die truck...volgens mij was dat 88%.. nu bij 91% word het best wel pittig moet ik zeggen nu speel je hem niet zo snel ff uit..
ik gebruik ook altijd manual gearshift met clutch, maar als ik die niet gebruik op de baan en alleen gas indruk kom ik niet weg.
kan wel zijn ik heb maar een of twee keer met clutch gereden en toen vond ik er niets meer aan en heb hem uitgezet.Maar tijdens het rijden
De koppeling werkt dus niet zoals in het echt?? geen afslaande auto's, spinnende wielen, of kraakende versnellingsbakken??? (ervaring in pa z'n auto )