1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DTM Race Driver 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door LeoneX, 26 mrt 2004.

  1. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Je hebt alle auto's sowieso op Live, dus je hoeft ze niet te unlocken. Ik vind het spel off-line ook zeker de moeite waard, het zijn telkens weer andere klasses waar je in racet en dat houdt het afwisselend.
     
  2. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel als je wilt hosten.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik heb ook geen live maar het is zekers wel de moeite waard.Career is leuk en afwissselend(door de vele classes).De career mode is wel vrij makkelijk.Ik had met DTM1 meer moeite.

    Daarnaast kun je dan nog gewoon free races doen die op 110% best wel pittig zijn.Hiervoor moet je veel oefenen op de computer bij te houden
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    ok dan en euh... even over het rijden, draait de auto nou over de wielen of over zo'n soort as in het midden? Ik hoop het eerste
     
  5. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij stuurt realistisch, dus niet op de cmr3 (as) manier, voorzover ik dat kan beoordelen
     
  6. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    ok dankjewel nu ben ik overtuigd :D DTM2 komt zeker in mijn xboxje te liggen!
     
  7. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    K heb hem gisteren ook ontvangen. Ziet er mooi uit en rijdt ook goed. Alleen twee dingetjes:
    - hoever lig ik achter op m'n voorganger en voor op m'n achterligger? Dit zit er niet in en vind ik best wel jammer eigenlijk.
    - wat is dat rallyrijden bagger uitgewerkt, waarom hebben ze niet colin aangehouden?

    Verder een zeer goed spel!
     
  8. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja... het is zeker niet "the ultimate racing simulator" zoals de titel vermeldt. Wat te denken van de dramatische truckraces, tsjonge jonge, ik heb nog nooit een vrachtwagen op zo'n manier zien reageren als in DTM 2.

    Naar mijn mening zijn alleen de DTM wagens goed uitgewerkt wat besturing betreft. Dat was in deel 1 echter ook al het geval.

    Zelf ben ik wel te spreken over de multi-player, neen geen xbox live. Met z'n 2en racen inclusief bots! Dat zie je niet vaak, Moto GP daargelaten.
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    dat vind ik ook jammer.Ze zeggen je hooguit uit de box dat je 5/10 seconden voorop ligt
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    o die optie met dat geluid heb ik uitgezet ik vind die stem zo irritant net zoals die motorgeluid heb ik ook uitstaan..motorgeluiden zijn wel goed gedaan vind ik..maar mijn eigen muziek is toch wel de beste :D :cool:
     
  11. tomkaman

    tomkaman Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem dtm2 hij super goed
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ik ben nu op zo'n 70% maar ik kan niet zeggen dat het echt moeilijk is en ik ben zeker geen pro in het racen.DTM1 was veel moeilijker.Een beetje meer uitdaging in de career mode was wel leuker geweest
     
  13. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer het eens met handmatig schakelen met koppeling zou ik zeggen.
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    handmatig schakelen doe ik al van af het begin maar het nut van de koppeling snap ik niet echt.Ik merk niet echt een verschil als ik de koppeling ingeschakeld heb en hem dan gebruik of niet
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    ik ben ook al bij 91% en vind hem ook niet echt moeilijk enigste moeilijke was die baan met die aston martin oen met die truck...volgens mij was dat 88%.. nu bij 91% word het best wel pittig moet ik zeggen nu speel je hem niet zo snel ff uit..
     
  16. mars15

    mars15 Guest

    ik speel nauwelijk meer sp maar meer xbox live alleen die rating wil niet echt lukken
     
  17. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik ook altijd manual gearshift met clutch, maar als ik die niet gebruik op de baan en alleen gas indruk kom ik niet weg. :confused:
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2004
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    kan wel zijn ik heb maar een of twee keer met clutch gereden en toen vond ik er niets meer aan en heb hem uitgezet.Maar tijdens het rijden
     
  19. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    best wel slecht voor je versnellingbak
     
  20. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    De koppeling werkt dus niet zoals in het echt?? geen afslaande auto's, spinnende wielen, of kraakende versnellingsbakken??? :mad: (ervaring in pa z'n auto :p )
     

Deel Deze Pagina