1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DTM Race Driver 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door LeoneX, 26 mrt 2004.

  1. Kurupt

    Kurupt G-Unit

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    PC Demo Toca Race Driver 2

    De demo laat je rijden met:

    -Jaguar E-Type
    -AMG Mercedes SLK
    -HRT Holden Commodore VY

    Op de volgende circuits:

    -Brands Hatch indy
    -Hockenheimring
    -Phillip Island

    De demo is 114 MB groot! Veel plezier, ik vind hem erg vet...:D
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2004
  2. nickske

    nickske Xbox racelover

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze nu in da filmpje F1's tonen, waarom zouden ze er dan geen in stoppen? Ze maken da toch niet voor de fun zo'n filmpje?
     
  3. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Er zit wel een soort van F1 in. Ze noemen het alleen de "Open Wheel Grand Prix"
     
  4. nickske

    nickske Xbox racelover

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik ook al, want ik heb hier een boekje liggen waar deze klasse ook vernoemt wordt en daar staat bij tussen haakjes dat deze fictieve wagens zijn. Dus het zal wel zo zijn dan.
     
  5. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    ik probeer de demo al heel de middag te downloaden, het zip-bestand was tellkens corrupt. Maar ik heb het nu via die BT link gedaan, en het werkt goed. Iig, ik ben het spel nu aan het installeren
     
  6. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij loopt die vast als ik het spel opstart. Heb ik gvd die 114 mb voor niets gedownload...
     
  7. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    woei woei, de demo is tof :D
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    dan moet ik hem ook maar een keer downloaden
     
  9. pjotr

    pjotr Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel de PC demo op dit moment met toetsenbord en de auto is goed onder controle te houden, nu maar hopen dat de xbox versie dezelfde gameplay heeft, zoja dan zal ik zeer tevreden zijn en zal dit weer de nodige game uurtjes gaan kosten.
     
  10. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vond de graphics van de Xbox versie er strakker uitzien dan de PC demoversie die ik draaide op mijn PIV 2.4 Ghz, 512 MB Ram met een ATI Radeon 9100 Pro 128 MB. Nu is dat een systeem dat al een jaar oud is, maar had er toch meer van verwacht.

    Ik wacht lekker op de Xbox versie! :)
     
  11. LeoneX

    LeoneX Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    wacht inderdaad op de xbox versie !! heb de pc demo ook even getest en moet zeggen dat je wel een hele dikke bom van een pc moet hebben om hem net zo vet te spelen als op de xbox .... ik vind sowieso dat er op de een of andere manier meer "sfeer" aanwezig is op de box versie ...... de banen zien er superb uit (bolides ook trouwens hoor) en de "physics" zijn gewoon retegoed }:] alla PGR2 ..... ik speel voorlopig even verder op me box .... die pc hardware wordt ook zo verdomde snel OUD |:-
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vond de oude toca reeks geweldig, DTM Race Driver vond ik dan weer wat minder omdat er een hoop goede dingen uitgehaald zijn en ik het careersysteem niet super vond. Hoop dat deel 2 weer een stuk beter wordt en ook in multiplayer weer leuk is (met fastest lap en rondetijden enzo).
     
  13. McGreen

    McGreen The Iceman

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ook al in de open wheel klasse gereden, die soort F1 bolides, zo ja, zijn ze een beetje vreeeeet
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Schijnen erg snel te zijn. En zo te horen zijn de gfx ook adembenemend. Weet iig wat mn eerstvolgende (race) game wordt.

    edit: heb filmpje zitten kijken. Zitten erg vette en verschillende klassen in. Formule 1, truckracen (ga zonder naar truckraces dus lijkt me erg vet), hot rod etc etc.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2004
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    ja ice-rally en cross-rally lijken mij zelfs nog leuker
     
  16. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Die klasse met de Land Rover Wildcats lijkt me tof, zee origineel ook :)
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    ik hoop alleen dat alle klasses goed zijn uitgewerkt en dat er niet 1 of 2 klasses tussen zitten die een bagger besturing of zoiets hebben , vooral omdat F1-Rally-gewoone race autos allemaal heel anders rijden en sturen
     
  18. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kheb de demo gister ff gespeeld en ik vind het wel tof maar 1 min puntje vind ik dat het zo lijkt alsof de andere auto's zweven...

    Maar ik ga hem misschien kopen voor de xbox en anders haal ik hem op de pc. Ik moet nog even kijken... of er vrienden m gaan kopen enzo :)
     
  19. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik ga hem zeker weten halen.

    Dit is 1 van de topgames van 2004 _O_
     
  20. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2

    Dit soort algemene opmerkingen slaat nergens op. Kan deze draad niet gewoon dicht??
     

Deel Deze Pagina