1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DTM Race Driver 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door LeoneX, 26 mrt 2004.

  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Vrijdagavond wilk wel :p
     
  2. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    hoeveel auto's zijn er nou want ik had ergens 35 gezien alleen er zijn 15 klassen auto's zijn er dan 2 auto's per klas?(iets meer)
     
  3. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt je car afstellen maar niet in de carriere mode, althans niet voorzover ik heb gespeeld ik ben nou op 23%, in de time- trials en op live i.i.g. wel.

    Spel ziet er goed uit maar PGR2 is grafisch mooier.
    Geluid van de wagens is in DTM2 wel beter.
    Het rijdt ook totaal anders de handeling en de physics zijn naar mijn idee wat natuurgetrouwer.

    Om meer te kunnen zeggen moet ik echt langer spelen.Hoop dus stiekem op toch nog wat live vanavond.
     
  4. Beau

    Beau Altijd Live

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Na 3 uur spelen in de careermode was ik op 29 % van die mode. Daarna werd het ook pas een beetje moeilijk. Zit nu op 35 % en moet zeggen dat het wel de juiste feel heeft. Stuurt prettig, oppassen met achterwielaandrijving als je naast de baan komt!!

    Er is echt verschil tussen de klasses en de tracks zijn divers.
    Je kan schade oplopen aan verschillende onderdelen; ophanging, moter, versnelling etc. Dit houdt in principe in dat de wagen minder snel aan zijn topsnelheid komt. En na eerst geel, oranje wordt het bewuste onderdeel rood en dan kan je winnen wel vergeten.

    Grafisch lijkt het op gp2, beetje kale omgevingen maar ala.
    Jammer genoeg moet ik wachten tot 15.00 uur voor Live maar dan wordt dit volgens mij een Live-toppertje.
     
  5. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar die heeft ook minder snelheidsgevoel en loopt maar op 30 FPS waar DTM (beweert) 60 FPS te draaien. Persoonlijk gaat mijn voorkeur sterk uit naar DTM 2.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2004
  6. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of de tijden die je off line neerzet straks in de scoreboards op live zichtbaar zijn?
     
  7. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Helaas niet nee :mad:
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    kan niemand iets over e koppeling vertellen ?
     
  9. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    issie nu al uit of niet?

    Ben net naar wat winkels geweest en die verwachten de game pas a.s. dinsdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    ik wil deze ook hebben maar geen geld er voor nog :mad:
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    officieel komt ie pas morgen uit maar veel winkels hebben hem al(dixons bijvoorbeeld)
     
  12. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb het spel vanmiddag ook gehaald.

    Vanaaf mooi ff spelen _O_
     
  13. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    GCshop zegt dat ze ze binnen hebben, dus alle preorders daar vallen als het goed morgen op de mat! Ik hebber zinnin :)
     
  14. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    maar m'n orderstatus staat nog steeds op alleen betaald :mad:
    hopenlijk veranderen ze dat nog voor 5-en in verzonden!
     
  15. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Die van mij ook op betaald en in behandeling, ik ga ervan uit dattet goedkomt :) En anders moetje ff naar hun forum gaan, misschien?
    DTM2 :)

    EDIT: Status = nu verzonden :)
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2004
  16. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de FRS hebben ze hem ook al,heb hem net gehaald.:9
     
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn status bij GC staat op verzonden :D:D Joeppie! Morgen een hele vette sportdag (american-football, beetje rondbeueken muahaha) en dan lekker racen!!

    Zie jullie op zandvoort :)
     
  18. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk er zwaar naar uit! Helaas heb je niets aan dat pre-orderen, dixons brengt hem elke keer 2 dagen te vroeg uit :mad:

    K had nog wel ff een vraagje, draaien de auto's nu nog steeds precies over het midden van de auto zoals bij DTM 1? was in ieder geval erg onrealistisch!

    Een andere vraag; Kan je trouwens wel gewoon met elke auto classe op elke track rijden, of ben je daarbij ook gebonden aan de classe en de daarbijbehorende track?

    Dat interview is trouwens leuk om te lezen!
     
  19. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Kdenk alleen niet dat Dixons hem voor 48,50 verkoopt? Anders heb je gelijk ja...
     
  20. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    dat geef ik toe, vanwegen de prijs blijf ik gewoon bij gcshop bestellen, maar afgezien daarvan, vind ik dat microsoft daar toch iets aan moetdoen met die winkels die te vroeg verkopen, ze maken de gamers die t nog niet hebben er gewoon een beetje jaloers mee ;)
     

Deel Deze Pagina