1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DTM Race Driver 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door JeePee, 16 mrt 2005.

1. JeePee

JeePee Guest

Die 100 meter borden staan er ook in het echt, dus die moeten er zeker in.
    Alleen moeten die grote aanwijzings borden echt weg.
    Het 150-100-50 meter bordje gebruik ik zelf ook nog vaak om te bepalen waar ik rem, gewoon als herkenningspunt.

(ik zou een Mod willen verzoeken om de titel van de thread te veranderen naar 'DTM Race Driver 3', dat kunnen jullie toch...
    Deze titel is verouderd, omdat gamespot dacht dat deze game 'Toca 2006' ging heten, maar in europa wordt het DTM Race Driver 3.
    Met de nieuwe titel is hij ook beter bekend (zoekfuncite ed.) en het ziet er mooier uit *)
    alvast bedankt O-))

Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2005
  2. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Maar die hele grote borden (met die zwarte pijlen) zitten ook in deel2? Heeft niemand dit nog opgemerkt of gaat het daar de hele tijd al over :D.

3. JeePee

JeePee Guest

Het gaat daar de hele tijd al over :+

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Haha oke, ik dacht dat het erom ging 'de lelijke borden niet in DTM3 te introduceren'. Dat maakt ik op uit de reactie van gaming4ever op een screen van dtm3 waat zo'n bord zat. Laat maar zitten, ik ben weer onduidelijk :D.

/EDIT: Zie nu dat gaming4ever zei;
    'NOG STEEDS van die lelijke borden' O-)

Laatst bewerkt: 15 sep 2005
  5. JeePee

JeePee Guest

6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heb ze gezien. Volgens mij is alleen de onderste een render. Erg mooie screens. Hoop dat ze wat meer gevoel kunnen geven aan de besturing. Dat het misschien met wat 'rumble' van je controller gaat (net als PGR2, gewoon tijdens het rijden). Vond DTM2 af en toe gevoelloos. Echt ben helemaal verrslaaft aan DTM2, de DTM klasse. Speel hem nu zo vaak, lekker op 110% (nog niet erg moeilijk :mad:). Of een zo strak mogelijke tijd rijden. Andere klasses spraken mij minder aan (waren minder uitgewerkt). Welke bak race jij altijd mee in DTM JPRaceGamer? Persoonlijk vind ik de Audi TT het lekkerst en de Opel het minst.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Mag ik ook antwoorden? O-)

In DTM1 vond ik de Opel het fijnste rijden en reed er echt stukken snellere tijden mee als met de Audi en Mercedes.

In DTM2 vond ik ook de Audi TT het lekkerst rijden.

Wel leuk dat er straks in DTM3 voor het eerst de nieuwe auto's in zitten _O_

8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Tuulijk mag je antwoorden ;). Heeft iemand nog leuke tips voor speciale races? Heb nu net 30 rondes gereden tegen de A.I op 110%. Werd 1e met een voorsprong van 6 seconden o.i.d. Echt spannend is dit niet.

9. JeePee

JeePee Guest

Ik reed vroeger altijd met een Opel. Gewoon omdat ik die het mooist vond :+ Een paar mensen vroegen aan mij waarom ik altijd met die Opel reed, omdat dat de sloomste auto is, en toen ging ik een keer de Mercedes proberen. Die reed echt veel fijner, en m'n rondentijden gingen ongeveer met een halve seconden omlaag. Ik rijdt nu dus met de Mercedes. Meestal met die van Schneider of Albers, omdat ik het gevoel heb dat die beter rijden dan de andere Mercedesen (wat volgens mij helemaal niet zo is :D) Het zal wel tussen mij oren zitten :+
    De Audi vind ik zo'n dof geluid hebben. Daarom rijdt ik daar nooit mee :9 Vind hem in de 3rd person view ook niet echt mooi. Hij rijdt opzich wel lekker, maar de Mercedes is beter.
    Iedereen zei altijd: "Oh, daar komt 'ie weer met z'n 2-takt.", omdat die Opel altijd zo hoog klinkt als je hem van een A.I of online tegenstander hoort (als je naast een Opel rijdt klingt hij heel hoog), maar daar ben ik nu dus vanaf gestapt. Hij slipt in verhouding met de Mercedes veel te veel.

Thnx mod voor het veranderen van de thread naam *)

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Geen probleem. ;)

11. JeePee

JeePee Guest

Ik kreeg weer een mailtje van codemaster. Dit keer met informatie over het schade systeem:

Klinkt zeer goed _O_

12. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, maar té veel moet je d'r ook niet van verwachten. Vlak voor de release van deel 2 zaten ze van: Als je over schade heen rijdt, krijgt jouw auto ook schade, en allemaal van dat soort dingen die later niet waar te bleken zijn. Neemt niet weg dat het idd zeer goed klinkt. :)

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Eerste(?) filmpje van DTM3 staat op Gamespot

14. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi filmpje, jammer dat 'ie niet voor de 360 komt. Daar maken ze IMO toch een fout mee. |:-

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Echt niet, ik koop toch geen 360 dus ik vind het wel best dat DTM3 op de gewoone xbox uitkomt :+

Bovendien hebben in februarie veel meer mensen nog een gewoone xbox dan een 360 dus ik denk toch niet dat hij beter zou gaan verkopen op de 360

16. JeePee

JeePee Guest

Mooi filmpje.
    Heb er erg veel zin in :)

17. F.F.C. Admin.

F.F.C. Admin. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet t nie DTM3 ... ?

Als het net zo slecht als de eerste 2 delen dan mogen ze hem houden. De besturing was verrot. En de wagens werden in het spel niet realistish neer gezet.
    Wat wel dan weer vet is zijn de F1 wagens uit de "early" 90's die je kan besturen. Maar als ze die net zo *** neerzetten als de formule ford wagens in deel 2 (geen achtervleugel dus geen downforce). Dan hoef ik ze niet.

En dan nog een ding Codemasters is verantwoordelijk voor CMR Rally. Maar in deel 2 was het rally onderdeel gewoon weg niet te doen. (Ik heb een force feedback stuur die het met alle race games doet, en bij deze vertikte de game het om een tegen stuur te geven).

Dus mijn conclusie is:
    Als ze de game realistisher maken en beter opletten met hoe ze een klasse neerzetten dan vind k het best. Ik ben iig de sim racers gewend want ik speel op dit moment nog mass GTR: FIA GT Racing...

_0/

18. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze mogen idd het realisme van sommige klasses wl verbeteren, zoals bv de formula ford. Deel 2 vind ik een erg goede game, en als ik de graphics van het nieuwe deeltje zie, snap ik niet dat M$ alweer met een nieuwe xbox komt, laat de developers nou maar eerst eens alles uit de huidige xbox halen.
    Maar goed, ik hoop wl dat er bij sommige klasses wat meer banen komen, of dat alle banen voor alle klasses beschikbaar zijn.
    Misschien niet erg realistisch omdat die klasses niet op die banen rijden, maar dan heb je wl veel keus.
    Veel klasses zijn gewoon minder leuk om te doen omdat er te weinig banen voor die klasses zijn.

19. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het realisme in de vorige delen wel goed, alleen die kl*te vrachtwagens en die offroads waren echt 3 keer niks,dit was echt een vette gamebreaker voor mij.

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    *kickt dit topic maar even.

De track list is bekend

Wordt voor mij de laatste topper op de xbox:)

Deel Deze Pagina