1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DTM Race Driver 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door JeePee, 16 mrt 2005.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Wanneer komt de game eigenlijk? Want ik wacht er al een tijdje op....
     
  2. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt eind februari 2006!
    Zeer binnenkort dus!

    @Blanqua

    Bedankt, voor je antwoord! En idd, hierdoor zal het spel nog meer
    speelwaarde krijgen!
     
  3. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag heb ik de xbox-demo wat langer gespeeld, en ik vind het toch een goed spel. Veel variatie in raceklasses, redelijk realistisch als je alle modes aanzet:), spannende races, geweldig schademodel(beste wat ik ooit gezien heb:eek:). Daarnaast vind ik het ook nog verslavend.. Als iemand nog vragen heeft over de xbox-versie wil ik wel proberen te antwoorden hoor;)..
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Is deze game backwards compatible? Dus dat je hem ook op de 360 kan spelen?
     
  5. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Azoo

    - Waar heb je de Demo vandaan
    - Hoe is het gevoel voor snelheid
    - Waar erger je aan
    - Hoe zien de pitstops eruit, zijn ze geanimeerd?
    - Is het menu snel
    - Hoe zijn de camera standen?
    - Heb je ook een inside view weer, dus met dashboard?

    (ik houd het hier voorlopig even op)
     
  6. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Even een paar vraagjes voor de mensen die hem gespeeld hebben (en DTM2 hebben gespeeld)

    -Is de besturing wat minder gevoelloos geworden? Dat rare zweverige in DTM2 vond ik een beetje maf.

    -Als je gas geeft, trilt de controller dan (zoals bij bijvoorbeeld Project Gotham Racing 2). Dit geeft zó veel meer gevoel aan het sturen

    -Zijn de curbs nog steeds van die gekke 'piramides' ?

    -De camera view dat je buiten je auto kijkt (naar achterkant van auto), is die wat verder web dan in DTM2 (zo dicht erop :mad:)?

    -Is het schademodel net zo 'te' als in DTM2? Dat je met een klein tikje al een gekke (driehoekige/vierkante) lelijke deuk in je auto hebt?

    Danku alvast.
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Vetgerdukt staan de antwoorden in de quote :)
     
  8. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    -OXM 51 (official xbox magazine uk)
    -Matig, dit kon echt een stuk beter vind ik.. Want zoveel verschil zit er niet tussen 100 en 200KM.
    -Niet echt ergeren, maar ik vind het soms lastig dat het schademodel zo realistisch is dat als je botst dat dan bv. je wagen de hele wedstrijd naar links trekt.
    -Je ziet tijdens de pitstop wat je wilt veranderen en de stand(dus waar je nu ligt) Je ziet helaas zelf niks van de pitstops en kunt ook niks doen.
    -Ja, alleen zijn er veel menu's omdat je uit zoveel verschillende modes en auto's kunt kiezen
    -Wel goed en overzichtelijk. Deze zijn er: Achter de wagen, inside(zie volgend antwoord), neus en voor de wagen.
    -Je hebt wel een inside view maar je ziet geen stuur, versnellingsbak etc. Het is deze keer als het ware de"neus" camera stand alleen dan zie je het nu 1 meter naar achter en naar links(rechts voor engelse auto's).
     
  9. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    tnx men,,, ik zal binnenkort vast nog wel wat meer vraagjes hebben ;)
     
  10. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het nou met de OFFLINE multiplayer?
     
  11. rigor

    rigor Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    meen online , 11 spelers , met de playstation 2 , zijn het er acht
     
  12. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    VOnd dtm2 wel lache. Alleen realistisch was die zeker niet maar daar kocht ik hem ook niet voor. De expert mode hadden ze trouwens weg gelaten (expert, super pro of wat dan ook) dat maakte de grip level iig wel realistischer. Weet niet of ze dat dit keer niet hebben weg gelaten.

    Wil je een echt realistisch spel moet je live for speed voor de pc eens proberen. Dat vind ik toch wel het meest realistische race spel. demo kan je gewoon gratis downloaden op http://www.liveforspeed.net/
     
  13. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Dus dat hele realistische uiterlijk van het schademodel is dus gebasseerd op stront? Hoorde altijd dat dit bijna perfect zou zijn in deel 3. Blijkt dus mooi niet waar te zijn. Ach ik kijk wel of ik hem haal, misschien maar eerst een 360.
     
  14. rigor

    rigor Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    het schade model is perfect , demo gespeeld , ziet er meer dan goed uit , veel beter dan in andere race games
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Idd. Beste schademodel ooit so far. Daar is niks op aan te merken.
     
  16. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren de PS2 demo gespeeld en ik vond het nog erg meevallen. Heb ook even DTM2 gehad maar daar vond ik op een gegeven moment niet zo heel veel meer aan omdat je met van die irritante race klasses moest gaan rijden.
     
  17. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij de PC demo gespeeld? Dan lijkt het me misschien logisch waarom je het zo arcade vind. Volgens de PU kun je "Vreemd genoeg niet voor de simulatie mode kiezen. En dus ben je beperkt tot arcade racen.":)
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Ahh, ok. Daar zou het aan kunnen liggen. Maar ik vond de Pro-mode wel erg slecht uitgewerkt in deel 2. (PS2 had dit wel, Xbox dacht ik niet) De AI kon niet eens op de weg blijven (ze misten alle 20 de apex in dezelfde bochten) en ook het schakelen duurde een uur.
     
  19. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 2 heb ik nooit gespeeld. De eerste(Toca-games niet meegeteld;)) vond ik wel meer een arcade racer'. Wat me wel opvalt (deel 1+:cool: dat je de AI ontzettend makkelijk kan uitremmen. Gewoon metertje of 5 later remmen maakt niks, want de computer remt meestal toch te vroeg.. Wat ik wel jammer vind is dat dit spel niet echt super lekker rijdt met een stuurtje(komt misschien omdat ik forza+stuur gewend ben)..
     
  20. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    het klinkt msh een domme vraag maar komt er ook een xbox360 versie
     

Deel Deze Pagina