1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DTM Race Driver 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door JeePee, 16 mrt 2005.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    Nee

    Idd, met alle stuurtje waar ik mee geraced heb was de game onzettend gevoelig. Ik hoefde maar 100 graden te draaien volgens mij. (van de 180 die nodig is)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jan 2006
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Edit:// Dubbel |:-
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jan 2006
  3. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Goeie vraag :). Is er alleen een xbox versie, of komt ie ook op andere platforms uit?
     
  4. rigor

    rigor Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    defenitiev tracks , met voorbeelden dtm race driver 3

    klik ophttp://www.granturismo.no/gran_turismo/toca_rd3/tracks/toca_rd3_tracks.php deze link , dan krijg je de orginele circuits
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Kan wel.

    In een van de menu's kun je pro/sim oid aanvinken :)
     
  6. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het nou met de OFFLINE multiplayer (Dus XboxLive even erbuiten laten).
    Heb je gewoon weer een splitscreen optie voor 2 man?
    En rijden er ook weer 4 tegenstanders extra mee?
    Of is dit spel nu te grafisch voor de Xbox dat die 4 extra auto's dan
    niet mee rijden, of is er uberhaupt wel een offline multiplayer?

    Graci
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Xbox, PS2, PC.
     
  8. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Op http://www.codemasters.nl/dtm3/ kun je (sinds kort geloof ik)
    een aantal auto's bekijken!

    Klik in het menu op "Auto's" en je kan er een stuk of 60 zien!
     
  9. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Leuk! Vind het een beetje weinig auto's, ongeveer 2 à 3 per klasse weer. Officiele release dat is 24 februari volgens de site. Heb er zin in, hoop op een wat zwaarder (lees: minder glijerig) weggedrag dan dat in zijn voorganger, DTM2. Als het echt zéér realistisch is is het een topgame hoop ik. (Als het schademodel tenminste mooier/echter oogt dan dat in DTM2).
     
  10. rigor

    rigor Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk crash filmpje op site dtm race driver 3
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Als je echte realisme wil moet je eigenlijk Life for Speed of GTR gaan spelen :)
     
  12. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Jup, maar ik heb geen goede pc ;) Penrium 3 at the most.
     
  13. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog maar 19 dagen wachten en dan komt ie uit:). Ik ben er toch wel benieuwd naar.. Grafisch is de game (voor xbox) zeer goed en ik heb er alle vertrouwen in dat het met de gameplay ook goed gaat komen. Ik hoop alleen dat het spel een goede online functie krijgt want met Forza vind ik die niet echt leuk om te spelen...

    @Blangua : Als je een realistisch spel zoekt moet je misschien eens gaan kijken voor Richard Burns (R.I.P) rally gaan kijken. Dat spel is echt ontzettend realistisch als je het mij vraagt. Het is wel een rally spel maar dat mag (voor mij) de pret niet drukken. Laatst was er trouwens bij mij in de buurt een actie: RBR + stuurtje voor 20 euro.. Helaas had ik het spel al;).
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Ik hoor gisteren dat deze game BC is. Heel misschien dat ik hem dan voor de 360 koop...
     
  15. rigor

    rigor Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    een gast uit engeland heeft de complete versie al gespeeld, hij zegt online perfect , gem 60 frames per seconde , grafisch is het uiterste uit de x box gehaald, gameplay zeer goed , kijk onder toca race driver 3 , forum codemasters,heeft ook heel wat zelf gemaakte filmpjes gemaakt
    veel fun
     
  16. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    @Azoo:
    Dankje voor de tip! Ben alleen niet echt een rally fanaat (heb plezier genoeg met Colin McRae 04 en RalliSport 2, lekker niet-realistisch ;)). Zit zelf wel te wachten op DTM3, weer lekker racen, verder komen in een soort carreer mode.
     
  17. rigor

    rigor Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    staat nu een review, in de veronica gids , volgens hun is het een topper, geen enkele kritiek te vinden
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    PU was ook lovend :)
     
  19. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Op gamerankings.com krijgt ie gemiddeld 9.0 (90%).Toca Race driver 3 rankings.

    Wat ik wel jammer vind aan de review van de PU is dat er eigenlijk zo weinig info over de game zelf verstrekt werd.. Het ging daar alleen maar om GT4+Forza zwart te maken en te zeggen hoe realistisch DTM was... Ik had liever wat argumenten en ook de zwakke punten van de game gehoord ..



    //edit: Ik zie nu dat het spel pas 2 keer is gereviewd op gamerankings, en pu heeft hem al 2 maanden eerder getest.. En paar jaar geleden was er nog een conflict tussen Codemasters en de PU.. Beetje vreemd vind ik t dat ze de game nu zo snel hebben maar oke:).
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2006
  20. rigor

    rigor Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    wat beteft de review in de pu azoo, dat was een preview , wat ze later hebben zelf verbeterd , de review moet nog komen .
     

Deel Deze Pagina