En ik zie een heeeeeeeeeeeeeeeel groot licht boven jullie en een roze wolk.
Graphics vind ik afwisselend matig en dan plotseling weer wat beter dan het vorige deel van Race Driver afhankelijk van de race die je rijdt. Sommige banen zien eruit als een drol.
Het lijkt wel alsof Codemasters "nog wat leftovers had liggen" eigenlijk bedoeld voor DTM deeltje 2 dat ze maar in deze game hebben gestopt.
Aangevuld met hier en daar wat lichte verbeteringen om het een deel 3 te laten lijken. Ik schrok echt toen ik met een DTM auto over Hockenheim reed.
Wat zijn het wegdek en de randen kartelig/spikkelig zeg!!! Hier zie je gewoon een pure achteruitgang in graphics in plaats van een vooruitgang. Ook de auto's zijn karteliger dan in deel 2. Stop deel 2 er maar in en zie de verschillen. gek genoeg zie ik in andere raceonderdelen plotseling weer wel ineens een verbetering van de graphics. Heel vreemd.
Het lijkt wel een mix van onafgewerkte leftovers bedoeld voor DTM2 met wat aanvullingen voor een half afgemaakt deel DTM3.
Toch ben ik blij met deze game want het rijdt weer heerlijk allemaal. Je bent weer als vanouds hard aan het werk en de A.I. van de wagens is gelukkig ongeevenaard. De rallywagens rijden voor zover ik het tot nu toe heb gezien eindelijk meer realistisch. De Rally onderdelen in deel 2 vond ik namelijk waardeloos uitgewerkt. Dat is dit keer wel beter gedaan. Misschien hadden ze deze game eigenlijk beter voor 35 Euro in de schappen kunnen zetten zonder de 3 erachter.
De mindere graphics neem ik op de koop toe omdat het racen wel weer uber-heerlijk aanvoeld. Al dan niet half arcade. Lekker belangrijk!!!!_0/
Laatst bewerkt: 26 feb 2006