Dtm 3 officiele site Als je op auto's klikt kun je het precies zien.. Er staat ook nog best veel andere informatie op.. Maar veel meer kan ik je ook niet vertellen omdat ik zelf de game niet heb en nog ben aan het twijfelen of ik hem zal kopen.
Heeft er iemand een link naar een Video Review van dit spel. Normaal is dat wel te vinden op IGN.com of Gamespot.com maar daar staat volgens mij niks op...
dat zag er allemaal erg goed uit! ik moet deze game echt nog hebben op mijn xbox... ik heb alleen nog geen geld..
Is dit de formule 1 klasse? Zo ja, dan rij je dus in een williams van '97 volgens mij. Is er ook nog een klasse van 2005 ofzo? Sorry trouwens dat ik steeds naar de F1 klasse vraag, maar dit is voor mij de reden om het wel te kopen als die redelijk is uitgewerkt omdat ik graag F1 spellen speel maar op de Xbox alleen maar arcade F1 racers van EA uitgekomen zijn... Anders blijf ik gewoon Grand Prix 4 op de pc spelen en hoop ik dat er nog een 2006 mod uitkomt..
Verwacht hier geen GP achtige tafarelen hoor Je hebt ook de williams van 2004 denk ik Kan ook 2005 zijn...
Komende vrijdag kan ik 'm eindelijk even spelen. En er zitten inderdaad meerdere Williamsen () in, het is niet zozeer een F1 klasse maar alleen maar Williams F1 wagens.
Dat weet ik niet . Moet je zelf bepalen. Hij schijnt gewoon iets beter/uitgebreider dan deeltje 2, onwijs veel vernieuwing/verbetering schijnt er niet te zijn. Je hebt dus een meer dan degelijke semi-simulatie racer te pakken!
Ik neem aan dat je een bepaald soort races bedoelt. Als je de races in het algmeen klote vind, raad ik je aan om race games in het vervolg links te laten liggen
Xbox ondersteunt dacht ik geen force feedback. Er is wel een aardig stuurtje op de markt maar daar weet ik de naam zo niet van.
Als je Force Feedback wil zit je met de Xbox een 'beetje' verkeerd. Kan je hem beter voor de PC of PS2 nemen, tesamen met een Driving Force Pro.
ey met dtm 3 kan je met je code van je spel op internet twee codes krijgen maar waar moet ik dat doen op die site van dtm 3 maar dan??
ff twee vraagjes. Komt ie (of is ie) ook op de 360? En zit(ten) er ook Dodge Viper(s) in? Alvast bedankt.