1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DTM Race Driver 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door JeePee, 16 mrt 2005.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    Sorry, maar dit zijn echt de eerste beelden. Ze zijn nog helemaal niet ver met de ontwikkeling, dus een beetje gam-play beelden zijn er nog niet.
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Nu begin jij over FM terwijl dit een DTM2006 forum is.
     
  3. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    hierboven in deze quote
    begin jij over je eigen GT4 fanboyisme in een DTm2006 thread

    DA MAG NIE!!
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    JIJ begon erover, en toen ging ik erop verder, maar toen begon jij in eens te lullen dat je GT4 en FM niet met elkaar kan vergelijken in verschillende topics, waaronder deze.
     
  5. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    en nu ga jij er weer over verder
    geef dan het goeie voorbeeld en stop met deze onzin en begin ONTOPIC!!



    okay ik doe het wel...
    stom kindje dat je bent...


    Zullen er ook weer Subaru's in deze game komen? denkje?
    ook van die mooie zilveren?
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Geen idee, maar als je echt in die ene subaru wilt rijden van het FM topic, zou ik GT4 kopen, daar zit ie namelijk wel in *)
     
  7. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de laatste keer:

    STFU OVER GT4!!
    we hebben het hier over DTM!
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben benieuwd naar deze game! Heb DTM Race Driver (deel 1) en die vond ik top. Deel 2 nooit gespeeld, maar aan de screens van dit deel te zien wordt dit weer een grafisch mooie game! :)
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Weer een grafisch mooie game..????? ik vond deel 2 niet echt mooi. (eerder lelijk)
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vond deel 1 voor toen, niet echt lelijk! Als je het vergelijkt met PGR2 dan is het wel minder. Maar toen DTM 1 uitkwam, was het best een mooie game!
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    jah, op de Xbox wel, maar op de PS2 :'-( :'-( :'-( :'-( Maar deel 2006 :9 ziet er in elk geval heel goed uit, vooral die schade in de eerste pic
     
  12. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    das logisch
    PS2 kan dit soort pracht niet aan
    alleen Xbox kan dat,
    vandaar dat je tegenwoordig zoveel mooie games op Xbox hebt (DoAU, Forza) en zo weinig mooie op PS2 (GT4 is de enige die een beetje in de buurt komt van de Xbox gfx, en dan zeggik ook een beetje)

    ik vind het heel tof uitzien, maar lijkt me sterk dat het ingame net zo mooi is als hier.
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Mag ik je er even aan helpen herrineren dat de GFX van DTM2 op de PS2 beter waren dan die op de Xbox. Hij was welliswaar een half jaar later uitgekomen, maar toch. En Forza, hoezo tegenwoordig, hij is nog geen eens uit. En je vergeet Metal Gear Solid 3, een zeer mooie game op de PS2. Er is een reden waarom MGS3 niet op de Xbox uitkomt: de Xbox mist de ongelooflijke rekenkracht van de PS2 waardoor spellen zoals MGS2 vertraagde als de ziekte op de Xbox. Helaas zit een PS2 nogal ingewikkeld in elkaar, en kunnen alleen developers zoals Polyphony het ultime uit de PS2 krijgen. En hoezo is GT4 de enige die een beetje in de buurt komt van de xbox GFX...de meeste games verlaat hij. GT3 is al bijna net zo mooi als PGR2 en GT4 verslaat bijna elk Xbox spel. dusse mondje dicht
     
  14. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, stop gewoon met je fucking irritante fanboyism. Je bent hier 14 dagen en bijna iedereen is al pist op je! Maar ik kan me nog herrineren dat ik in de gameqeust 1st de review van de ps2 versie van dtm 2 zag die kreeg een 6 DOOR DE GRAPHIX en de xbox versie een 9. En ik had dat ook getest en het is nog waar. Door je fanboyism zie je alleen nog maar alles mooi op de ps2! DUS KAP DAARMEE.
     
  15. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    De GFX van DTM2 beter op de PS2? Heb je ze naast elkaar gelegd? Van Forza heb je demo's gezien en heb je dus ookal een impressie over hoe de game is.

    Daarnaast gaat het hier over DTM en niet over FM, GT PGR of welk ander racespel dan ook hou het bij DTM.
     
  16. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA |:- |:- :+ :+

    Maar nu ff serieus........ WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :p
     
  17. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    DTM 2 zag er al goed uit.
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    fanboy zooi :p

    screens zien er goed uit dtm2 was mooi ook leuk op live alleen moeilijk

    en soms gaan die gasten irri doen door je van de weg te beuken
     
  19. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Wooo deze topic bestaat al 4 uur en nu al geruzie 8)

    Zelf heb ik deeltje 2 precies 2 uur gespeeld en ging weer gauw verder aan een ander spel op live, want het spel vond ik voor geen meter spelen. Hij was sloom en veel te veel verschillende races (die klote vrachtwagens |:-) Die naam van dat andere spel zeg ik niet anders gaan hier mensen weer zeuren ;)
    Trouwens dat plaatje van die auto met schade zit er goed uit, ik wil nu ook eens een echt race spel met echte deuken :D
     
  20. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    okay ik vergeet MGS3, maar zie jij games als DoAU/Ninja Gaiden niet?
    zieje niet dat de graphics daarvan vele malen beter zijn dan dat grauwe MGS3?
    zoals hierboven wel vaker is gezegd:
    DTM's zijn op Xbox mooier.
    heeft de PS2 meer rekenkracht???
    hahaha, meen je dat nou? :p
    en dat MGS2 slecht is gepoort ligt niet aan de xbox, maar aan de ontwikkelaars die niet hemaal hun best hebben gedaan.


    PS:
    GT4 ziet er goed uit
    maar is zeker niet het mooiste spel ooit, dat is en blijft DoAU/Ninja Gaiden[Punt]
     

Deel Deze Pagina