1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DTM Race Driver 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door JeePee, 16 mrt 2005.

  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    We kappen met het praten over de PS2, en de vergelijkingen met de xbox.
    Dat doe je maar in andere threads. Ik wil DTM geklets zien!
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2005
  2. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    DTM race driver 2

    Ik heb DTM Race Driver 2 nog niet maar wil hem wel kopen .
    Dat DTM Race Driver 2 al bijna een jaar oud is verwacht ik binnenkort toch wel een prijsdaling want voor € 59,95 ga ik hem niet kopen.
     
  3. Macosa

    Macosa I'm with Flavio

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees op Gamespot dat er 35 verschillende racedisciplines zullen zijn in DTM 2006... Vond het probleem van DTM 2 eigenlijk al dat er veel te veel verschillende klassen waren om in te racen. Vrachtwagens, pick-ups, Landrovers en weet ik allemaal wat. Ik had het juist beter gevonden als ze zich meer hadden toegelegd op een beperkt aantal, of zelfs alleen DTM. Ik hoop wel dat ze bij DTM 2006 de gameplay iets verbeteren, want ik had bij DTM 2 nooit het idee dat ik de auto's echt aanvoelde. Heel veel glijden (op zich leuk), maar door de minimale force-feedback/vibration wist je nooit echt wanneer je nu op het randje reed of wanneer de auto bij het remmen nu begon te slippen. Oh ja, echt publiek ipv die platte kartonnen bordjes zou ook niet verkeerd zijn...
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Dit stukje heb ik niet zelf geschreven, maar ergens van het internet afgeplukt:
    Sorry dat ik afwijk van het onderwerp, maar dit stond er nou eenmaal in.
    Hij praatte ook over de "next gen." consoles:

    maar nu weer ff ontopic....
     
  5. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ben jij aan het doen man?
     
  6. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vraag ik me ook af! Ga dat ff op ut ps2 forum verkondigen!

    Maar weer ontopic: Dtm2 vond ik niet zo goed, daarom heb ik 'm ook niet zolang gespeelt, maar aan de screens in de beginpost te zien zou dtm 2006 best weleens wat kunnen worden.
     
  7. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Waarom doe je dat? zowieso zijn er nog geen specs van de xbox 2 vrij gegeven. En zijn de Gamecube en de Xbox krachtiger, dit is een feit.

    GT4 gfx vind ik ook niet zo geweldig hoor, ze zijn een beetje flets het is net of ik met dichtgeknepen ogen rijd.

    Dtm word volgens mij wel een leuk spelletje hoor :) en wanneer komen er nou een keer echt ronde wielen in een game.
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2005
  8. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het haast zeker mvan wel en het is niet dtm 2006 maar gewoon dtm driver3.
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wel, maar de fanbo...kuch kuch JPRaceGamer :9 heeft een klein foutje gemaakt.... boeie:)
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2005
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe durf je dit nog onder je verhaal ze zetten kerel....

    Je bent zo'n beetje de meest irritant te lezen persoon op het forum hier...
    Waarom doe je niet een beetje je best om gewoon inhoudelijk en onderbouwd te reageren. Je hoeft het zeker niet altijd eens te zijn met mensen hier (xbw is volgens mij het enige forum waar men elkaar in (de meeste ) discussies in de waarde laat...)

    Jij bent hier net op het forum maar probeert jezelf er net zo snel weer vanaf te krijgen....

    Ik roep iedereen ook op om de volgende keer als deze dude weer ontiegelijk zit te zeiken niet te reageren maar gewoon een mod te vragen of ie ff een OW wil geven... Hij heeft er al eentje dus is zo verdwenen van het forum als ie nog ff zo doorgaat.

    En nu weer ONTOPIC _0/
     
  11. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel OW's moet je krijgen dan om er af te worden gestuurd?

    ontopic: Denken jullie dat de DTM -en V8 Supercars series weer veruit het meest uitgebalanceerde cups zullen zijn alsin DTM2? hopen iig van niet*)
     
  12. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal het echt niet weten :confused: .
    Maar wat ik wel weet is dat die dude een aantal leuke threads aan het verzieken is en dat moet gestopt worden, daarom. Unite mensen! :+
     
  13. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds ik de eerste was die de strijdbijll heeft opgeraapt

    Unite under Zephyrus's Flag!
     
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Reken Mr. Niceguy er ook maar bij, maar voordat we ook een OW krijgen, laten we weer ontopic gaan;)
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Ik heb helemaal geen fout gemaakt, kijk maar eens op http://www.gamespot.com/xbox/driving/tocaracedriver3/index.html?q=toca en aanschouw het zelf...., maar misschien dat het in Europa zo gaat heten.
    Als je naar het eerste plaatje kijkt niet in deze |:-
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Hier is dé manier om mij van dit forum af te krijgen...

    Hier is dé manier om mij van het forum af te krijgen...
    Ik stel voor...
    De eerste die na mij een bericht achterlaat mag bepalen op welk DTM circuit in DTM2 ik een tijd moet neerzetten, zonder mijn wagen af te stellen. Jullie mogen dan proberen die tijd van mij te verbreken door wél je wagen af te stellen. Als er iemand hier op dit forum sneller is dan mij, dan peer ik hem hier voorgoed.....ff alles op een rijtje :
    * De eerste na mij mag bepalen op welk circuit we een tijd gaan neerzetten
    * Ik mag mijn wagen niet afstellen.
    * Jullie mogen je wagen wel afstellen.
    * Je mag zelf bepalen op welke console je het doet.
    * Cheats zijn uiteraad niet toegestaan.
    * Als er iemand sneller is dan mij ben ik voorgoed weg.
    * Het liefst zonder "wallbashen"

    Wees wel gewaarschuwd....ik doe het met mijn almachtige "Logitech Driving Force Pro"....Veel succes.
     
  17. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Doe dat niet gek 8). Discussie is leuk. Ik, als mod, zie alleen wel graag dat je ontopic blijft en niet enkel met emotie reageert :). Dus graag in een draad je beperken tot waarover de draad gaat.

    Op zich wil ik die uitdaging wel aan voor alle banen van de dtm serie. Als je snellere mensen wil tegenkomen kan je altijd een competitietje beginnen :+. Mocht je dat willen? Stuur me even een p(ersonal)m(essage).
     
  18. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    we zeggen hemaal niet dat je slecht in racen ofzo bent, maar we zeggen wel dat jij hier een irritante fanboy bent die helemaal misplaatst is op dit Xbox forum
    We vragen je dan ook vriendelijk je Fanboyisme bij de deur te laten.
    Een challenge als die die jij voorstelt maakt geen flikker uit, jij moet je fanboyisme loslaten meer niet!
     
  19. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6

    Ok, hier laten we het echt bij, anders ga ik posts verwijderen. Ontopic, praten over dtm 2006.
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Ik hoef niet zozeer een competitie te beginnen, maar de meeste hier willen me weg hebben...maar dan moeten ze er wel wat voor doen :p
     

Deel Deze Pagina