1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DTM Race Driver 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door JeePee, 16 mrt 2005.

  1. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik durf te wedden dat dit geen xbox 1 schreens zijn maar voor de pc
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Waarom :confused: Gran Turismo ziet er mooier uit, en dat is op een PS2, dus een Xbox moet dit zeker aankunnen.
     
  3. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga deze titel alleen al halen omdat de gameplay zooow cool is, en de nordschleife dr in zit...er zijn vast genoeg mensen die dat filmpje hebben gezien op n-ring. ik denk dat dtm 2 daar het dichts bij in de buurt komt. gameplay is namelijk al net als in dat filmpje, nu alleen de nordschleife zelf nog..
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Filmpje van DTM3 op de N-Ring???? :D

    Kan je 'em linken??? O-)
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Volgens mij bedoelt hij een echt filmpje, en dat de gameplay van de DTM series daar het dichts bij in de buurt komt, toch :confused: Maare, niet alleen de N-ring, der zitten gewoon 100 circuits is :eek:
     
  6. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    100?! _O_. Potverdikkie, dat zijn er veel! :+ Hoop dat de verschillende klasses beter uitgewerkt worden. Lukt dit, dan kan DTM3 weleens een geweldige racer worden! (Voor de race-sim fans, like me :D ).
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2005
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Dtm 3 ;)
     
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat is het probleem JPRaceGamer :+? Waar zie je DTM2 staan ;). Nee, flauw. Hm ik zit erg op deze titel te wachten! En DTM2 was al zo goed.
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2005
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Leuk hoor :+

    Ik had ergens gelezen dat je 1 vs. 1 online kon. In deel 2 (jaja, deel 2 blanqua ;)) kon je nog met z'n 8en. Hoop dat dit nog steeds kan, of met z'n 10en ofzo (netzoals F1 2005), maar als het maximum met z'n 2en kan zal dit voor mij een grote teleurstelling worden...
     
  10. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop vooral dat de singleplayer wat uitdagender word...daar ben ik namelijk vrij snel mee gestopt. online mogelijkheden vind ik persoonlijk niet erg belangrijk, omdat ik dat niet heb. en je moet vooral gewoon vrij een auto kunnen kiezen en vrij een circuit. zou ik graag zien. en ik bedoelde met dat filmpje idd het echte ja.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Dit deel heeft wel vernieuwingen.

    Wat me het leukste lijkt zijn de nieuwe carierre mogelijkheiden.Wil je bijvoorbeeld F1 coereur worden moet je alle open classes doorlopen (karts,Formule 3 etc) maar als je bijvoorbeeld DTM coereur wilt worden moet je weer helemaal andere classes kiezen om te racen
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dan ga ik voor F1 coureur, als het goed uitgewerkt is, aangezien ik dit mis op de Xbox en karts me zeer leuke klasse lijkt.
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Beetje raar. Christijan Albers komt van de DTM naar de de F1. Dat kan in dat spel dus niet. Ik denk dat ik trouwens voor DTM coureur ga, omdat de DTM en de V8 Supercars in deel 1 en 2 het beste uitgewerkt waren, en ze voor de Formule 1 alleen een licentie hebben van het BMW Williams team. Wie weet is dit wel een auto uit 1999 ofzo. Ik neem aan dat dit geen 2005 versie is. En als je kijkt naar hoe in deel 2 de Masters Grand Prix reden....dan heb ik zo mijn twijfels over het f1 gedeelte. Maar goed, time will tell....
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zoveel heb ik deel 2 nooit gespeeld. Ook deel 1 heb ik niet tot het einde gespeeld.
    Maar als er maar 1 (mogelijk) oude F1 team in zit, welk mogelijk nog niet optimaal is uitgewerkt in vergelijking met de rest, is dat wel jammer.
    Hoop dat je de diverse klassen ook nog gewoon los kan spelen.
    Maar goed, is gewoon afwachten voor mij. Ga nu nog niet mjn carriere voor de game. :)
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    ....bepalen :+

    (wel je zinnen afmaken [2k] ;))
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Klopt. ;)
    Was hem even snel aan het editten, maar de zin niet meer gecontroleerd en dan maak je weleens stomme fouten. :D
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Het is wel leuk dat je verschillende Williams F1 autos hebt.

    Maar ik dacht dat er 100 circuits in voorkomen en het ergste is dat hij uitgesteld is tot februari 2006 :mad:, ik dacht dat hij dit jaar nog zou komen :'-(
     
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    mensen op codemaster. kun je schreens voor de xbox bekijken maar dat zijn dus niet de schreens die hier getoond worden!(wees gewaarschuwd
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Jammer, maar toch wel vet. Hier een screen van de F1 Williams, maar zoals ik al dacht...en oud model:

    [​IMG]

    Hier nog eentje. Dit lijkt wel op een Lotus:

    [​IMG]

    Hier nog wat formule fordjes:

    [​IMG]

    Hier een enorm vette crash screen:

    [​IMG]

    Nog wel jammer dat die curbstones nog steeds niet rijbaar zijn :mad: . Die stomme piramides. Soms wordt je daardoor gewoon gelanceerd.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    @JPRacegamer: Er zitten wel moderne auto's van Williams in (zie mijn tekst eerder op deze pagina), maar ook oudere modellen zoals de wagen van Hill (jouw foto) :)
     

Deel Deze Pagina