1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DTM Race Driver 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door JeePee, 16 mrt 2005.

  1. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    uitgesteld???!!! okee, weg met me xbox nu dan, en het geld opzij zetten voor de 360....dit spel was de enige reden waarom ik hem nog niet verkocht, maar als ik nog zo overdreven lang er op moet wachten.....laat dan maar. hopen dat ie op de 360 compatible is. zouden ze mij en waarschijnlijk een hele hoop anderen een groot plezier mee doen. jammer hoor, heel jammer.
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Damon Hill had toch een zwarte helm met witte puntjes :confused:

    Ik baal er ook van dat ze nu zeggen dat er maar 40 circuits in zitten. De namen die genoemd worden zijn dan wel weer ok (indianapolis, nurburgring, shanghai), maar ik had er toch liever 100 gehad.

    Wat ik trouwens wel van dit spel verwacht, is dat de rondetijden dit keer kloppen.
    Ik reed op Zandvoort een 1.12.98, terwijl ze in het echt een 1.34.00 rijden.
    Ik reed op Adria een 0.58.03, terwijl ze in het echt een 1.11.00 rijden.
    Ik reed op Hockenheim een 1.15.87, terwijl ze in het echt een 1.32.00 rijden.
    enz.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Als het de auto van Damon Hill is hoeft dat nog niet te betekenen dat hij er ook in rijdt ;)
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Okee, you got me :p
     
  5. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    V8 Supercars denk ik, maar wat mij opvalt is dat DTM3 iig heel erg veel mooier publiek heeft dan DTM2! :p
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Idd de V8's. Publiek kon ook niet veel lelijker :+
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    *kickt,
    nieuwe screens:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Die Mitsu op die rally screen ziet er goed uit. Trouwens, alle pics zien er een beetje 'getekend' uit. Heeft wel iets eigenlijk. Hoop dat ze het rally deel nu wel goed uitwerken, dat was erg slecht in DTM2.
     
  9. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga deze cker halen, heb de 2 voorgaande delen ook gehaald en die waren geweldig:)
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Iedereen roept dat het rally slecht was. Ik vond het altijd wel grappig :)
    Misschien dat het voor de 'offline-mensen' wel wat saai is. Maar online (PS2 althans) kan je met élke auto op élke baan. Dus meestal rond een uur of 8 's avonds ging ik met een paar 'DTM maten' racen, en altijd ff een raceje zonder rating, met de masters grand prix op een rally of ijs circuit 8) Dat was zo lachen, dat je nog maar net je broek droog kon houden 8)
     
  11. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Alleen jammer dat je sommige mensen meerdere keren ziet staan(men heeft sommige personen erg veel gekopieerd). Maar goed, als je met meer dan 150kmph voorbij komt valt dat ook al niet meer op.
     
  12. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    jah idd, hoeveel zwarte mannen met rood petje tel ik wel niet :eek: ...
     
  13. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Jongens, IGN heeft een preview losgelaten, en daarbij veel screens. Weet niet of het oude of nieuwe screens zijn. Misschien allemaal oud nieuws, maar ik post ze wel ;).
    De release staat voor zover ik het weet op Februari 2006. IGN was redelijk tevreden en sprak zelfs van de beste racer van 2006 (hoeveel kennen ze er al :confused: ). De A.I. scheen iets te aggressief te zijn, maar dit zal veranderen denken ze.
    De FIRST-LOOK KLIKKERDEKLIK!

    De screens (heb bij alle IMG tags gebruikt, sommige zijn niet ge-resized :confused: )

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2005
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Mooi. Erg mooi.
    Al is het moeilijk te zien of ze uit een replay komen, of dat het renders zijn. (ik vrees het laatste)
    Verder boeit de A.I. me niet zo. Ik speel hem toch vooral online :)
     
  15. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie screens. Verder hoop ik wel dat de AI dan aangepast wordt, in DTM 2 was ie al erg goed maar toch met af en toe een paar domme momenten.

    Ik weet trouwens niet zeker of ik 'm ga kopen, 2006 duurt nog even en onderwijl komen er ook nog andere leuke spellen. Eerst Fable TLC maar even...:)
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    De wielen zijn nog steeds niet rond :'-(
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    De XBW frontpage laat nieuwe pics zien. Ook op Gamespot.com zitten nieuwe pics. Heb volgens mij hier de eerste (echte) in-game pic. voor jullie. Ziet er niet zo gek veel beter uit dan deel 2, maakt mij niet uit, als de gameplay maar weer geweldig wordt!

    [​IMG]

    Alles is net iets scherper dan in deel 2 vind ik, barst maar los! ;).
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Hockenheim :)
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Spitzkehre :)

    Mooie HUD.
    Mooie weerspiegeling.
    Erg mooie auto's. In deel 2 waren ze nog niet zo doorontwikkeld. (ik bedoel ook in het echt)
    Jammer dat er geen Nederlander inzit.
    Ik hoop wel dat dit keer:
    De vangrail recht is, en niet zo hoekerig
    Dat het áchter de vanrail wat levendiger is
    Dat de curbstones plat zijn (op de laatste screen zo te zien wel)
    Dat zel veel aandacht besteed hebben aan de online mode :)
    Dat de auto's minder remsporen achter laten.
    Dat je de handrem NIET kan toepassen. (in deel 2 nam ik zowat elke bocht met de handrem)



    w00t, check dit!!! 8)

    [​IMG]

    Dit wordt echt lachen online, kan niet anders _O_
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 sep 2005
  20. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Auto's lieten inderdaad veel sporen achter (niet te spreken over Forza :D). Maar de curbstones vond ik niet zo verschrikkelijk in 2. Beetje piramide shape, maar ja. Handrem gebruikte ik nooit, alleen heel soms en bij rally. Hij moet toepasbaar blijven, maar het gebruik ervan moet meer ontmoedigd worden. Dat je auto erg zenuwachtig reageert etc. Vind het nog steeds dat het remmen in de DTM-serie heel traag gaat, je moet echt heel ver van te voren beginnen, terwijl je met Forza (ook een sim) gewoon redelijk kort voor de bocht kunt remmen :D.
     

Deel Deze Pagina