1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DTM Racer Driver 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sphinx, 17 apr 2004.

1. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    Die zou je dan waarschijnlijk bij het starten/stoppen/spinnen nodig hebben?

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    wat wel tof zou zijn dat je de kopeling idd bij het starten nodig hebt.
    Dat bijvoorbeel bij het starten de linke trigger gas geven is en de rechter de koppeling is en als je gestart bent de rechter trigger weer als normaal de rem wordt

Als je bijvoorbeeld bij het starten te vroeg de koppeling oplaat komen dat je een valse start maakt en als je hem te weinig oplaat komen dat je erg langsaam gaat starten.

Dit zou het starten wel iets leuker maken dan in deel 1 waar je alleen op de wheelspin moest letten

3. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat is waar maar ik vind dat je dan steeds koppeling erin moet houden. En koppeling zet je natuurlijk links en gas rechts toch?

4. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Vals starten heb ik niets van vernomen. Wel gelezen dat je je transmisie kan opblazen als je verkeert schakelt :D

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    w00t

als je maar niet als bij Grand Prix 3 met een kapotte motor de box nog kunt inrijden en de pitcrew je motor binnen 10 seconden weer repareert :9

6. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem net gekocht bij de Dixons.
    Ben benieuwd hoe het speelt.

*)

7. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    :eek:

Het spel komt vrijdag pas uit...
    Morgen maar de winkels checken :cool:

8. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen ook kijken bij de Gamemania.
    Normaal hebben ze de spellen meestal de dag voor de release al binnen.

9. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Klopt...

Mocht je het spel niet in de schappen zien, dan gewoon aan de verkoper ernaar vragen. Vaak hebben ze 'm nog achter liggen en dan krijg je 'm vast wel mee... althans ik ga het morgen proberen als ik 'm niet in de schappen zie.

10. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem ook sinds vanmiddag ... alleen nog niet gespeeld te druk met school / werk en strakkies basketbal :p

probeer morgen wel .. dan heb ik weekend (H)

11. Beau

Beau Altijd Live

Leuk Bevonden:
    0
    Na 3 uur spelen in de careermode was ik op 29 % van die mode. Daarna werd het ook pas een beetje moeilijk. Zit nu op 35 % en moet zeggen dat het wel de juiste feel heeft. Stuurt prettig, oppassen met achterwielaandrijving als je naast de baan komt!!

Er is echt verschil tussen de klasses en de tracks zijn divers.
    Je kan schade oplopen aan verschillende onderdelen; ophanging, moter, versnelling etc. Dit houdt in principe in dat de wagen minder snel aan zijn topsnelheid komt. En na eerst geel, oranje wordt het bewuste onderdeel rood en dan kan je winnen wel vergeten.

Grafisch lijkt het op gp2, beetje kale omgevingen maar ala.
    Jammer genoeg moet ik wachten tot 15.00 uur voor Live maar dan wordt dit volgens mij een Live-toppertje.

Laatst bewerkt: 22 apr 2004
  12. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Gaat moeilijk nu Live er 24 uur uitligt :p :p :+

13. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Tijd geleden dat racen op Live zo leuk was!! :) Net even met Marius, Nimrod en Death Meat geracet. En dendemen was er ook nog ff!
    Goede race!

14. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Inderdaad een topspel.

Vandaag ook al een tijd met Marius gegamed.

Het is in het begin wel even wennen kwa gasgeven en remmen.
    Het is veel moeilijker dan PGR2. Veel realistischer.

Wie nog twijfeld... kopen deze game! :)

15. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Oude tijden herleven weer helemaal. Ben benieuwd naar die patch, hopelijk is dit spel een lang Live life beschoren :)

Als het aan mij ligt wel. Heb inderdaad vanmiddag, en vanavond ook weer heerlijke races gereden. Het leuke is dat als je zelf host, je zelf de regels kunt opstellen. Bij mij dus geen afsnijden of express mensen rammen. Iedereen deed flink zijn best; wat resulteerde in hele leuke races. Top spel dit!

16. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Welke patch?

17. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd welke patch ?

vanmiddag ff gespeeld en de hele avond (tot nu dan hé)

ik vind het echt een super spel stukken beter dan pgr2 waar ik niet zo gecharmeerd van was

18. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    De patch, die ervoor gaat zorgen dat je scores en tijden wél altijd worden ge-upload naar Live. Dit gebeurt niet altijd nu namelijk. Wat eerrrrrrg frusty is. Ik heb al een aantal snelle rondetijden niet op de scoreboards staan dankzij dat probleempje.

En verder worden de mensen die liever naast als op de baan rijden meer gestraft. Hoe precies weet ik ook niet, maar Codies werkt eraan!

19. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben dus helemaal niet over de game te spreken.
    Ik ben wel in voor race games, maar niet te veel gezeik er om heen.
    Dus deze zal niet lang in mijn kastje blijven en ik zal dus gaan voor Rallysport Challenge 2, toch wat meer arcade-achtig, en de grafix vond ik ook niet echt denderend.
    Ok alleen de auto`s zagen we redelijk goed uit, maar de rest er omheen...nee sorry, maar daar hadden ze wel ff beter hun best op mogen doen van mijn.

20. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik hem ook wel ga halen, al zit ik een beetje te twijfelen tussen DTM2 en RSC2.

Ik heb beide games gespeelt en vindt RSC2 wat beter, daar tegenover staat dat er in DTM2 meer variatie zit....

Waarschijnlijk koop ik ze allebij.... :cool:

Deel Deze Pagina