ik wordt helemaal gek van die online mode, ten eerste wordt je constant van de baan gebeukt, dan denk je dan maar met collsion off. En ja hoor dan gaan ze weer flink afsnijden , alla nurburgring chicane en oulton park long chicanes.
Ik word elke keer gekickt voordat ik kan racen. heb nog geen fatsoenlijke race kunnen rijden. Wel hoor ik iedereen klagen over botsen en beuken. Daar baal ik van. Bij pgr2 ook altijd van die !@#$%^die anders niet kunnen winnen. Tikje ok het is en blijft racen, maar wel zoals het hoort. Ik wil ook spannende races meemaken daarvoor heb ik hem ook gekocht. Ik heb gelukkig wel veel friends op mijn lijst die bij pgr2 ook niet beukten dus ik hoop dat ze dat bij dit vette spel ook niet doen Gamertag: Cpt Grass
Ja in de lobby al, maar moet zeggen dat naar mate je boven de 1550 punten hebt dat al minder wordt. Ik heb gister nog ff gedaan. Veel van die losers zijn er zeg, heel jammer. tegen het verkeer in als ze niet kunnen winnen. Dat moeten ze lekker in de singleplayer doen en niet op xbox live. Zijn vaak ook de mannetjes met de hoogste stemmetjes irritante kinderen. Maar heb gelukkig ook al goede ervaringen gehad. Ik wil niet zeggen dat ik zelf heel erg goed ben maar ik kan wel tegen mijn verlies.
BTW het afsnijden van die chicanes stoort mij niet echt, alas je het maar van tevoren afspreekt. Als iedereen afsnijd moet je om te winnen toch snel afsnijden zeg maar
Ik vindt het best vervelend, als ze de chicanes afsnijden, omdat ik dat niet of nauwlijks doet. Ik vind het alleen leuk als ze willen afsnijden bij de chicane bij Donington Long
Als je het maar van tevoren afspreekt. Ik vind het afsnijden zeker minder irritant dan beuken en tegen het verkeer in, dat heeft helemaal niks met racen te maken. het is ook pas net uit dus het zal allemaal wel minder worden schat ik dat was bij pgr2 ook het geval.
Niet te snel afgeven op het beuken/botsen/afsnijden he. Je hebt immers zelf de mogelijkheid die kerels te wijzen op hun onsportieve gedrag en een klein praatje op een normale toon doet echt wonderen.
Nee dat bedoel ik ook niet. Natuurlijk eerst normaal vragen en dan is het geen probleem maar je hebt er altijd van die !@#$%^&* bij. Ik wil gewoon plezier hebben en daar hoort eerlijk winnen en verliezen bij. Verliezen van iemand die gewoon sneller is heb ik ook helemaal geen moeite mee. Het is juist een nwe uitdaging. Maar verliezen omdat je gewoon van de baan geramt wordt zonder excuus heb ik veel meer moeite mee. Het is ook niet zo dat 9 van de 10 live games vol zit met mensen die alleen maar lopen te kloten. Het valt wel mee en het zal alleen maar minder worden schat ik. Hoe dan ook ik vind het echt een vet spel.
ik had dat ook gezien en alleen al t feit dat z'n best score ever niet overeen komt met z'm huidige score is wel erg verdacht! T lijkt er haast op dat die dat spel nog nooit gespeelt heeft anders zou die 1500 wel verandert zijn
Ik heb er echt een schurfthekel aan als die spellen zo worden gemaakt dat je kan cheaten. Ik ben dan geneigd om ook stukkies af te snijden omdat je gewoon op je 10 vingers na kan tellen dat er meer mensen dat hebben gedaan. Die makers moeten die bugs er meteen uithalen. IMO zijn de programmeurs verantwoordelijk voor cheaten. Bij gamers stop je t toch nooit.
Hier geeft Cole het al aan. Het afsnijden kan dus niets aan gedaan worden helaas in de patch Maar zelfs dan nog ben ik blij met al die updates. De #1 persoon met 47420 punten wordt op 1500 gezet. Evenals veel mensen die een -1 driver rating hebben (daar hoor ik jullie dan weer niet over?). Hoe komen die mensen aan die rating? Er zit een fout in de netcode van DTM 2, waarbij op erg drukke tijdstippen op Xbox Live de ranking (tijden + driver rating) updates naar de server niet goed werken. In de plaats van dan in een soort 'retry loop' te gaan zoals elk goed Live spel dat doet, doet DTM 2 soms iets onverwachts. Zo kwam die persoon op 435344353543 punten (ofzoiets), waar hij trouwens ook niet meer vanaf kan. En die anderen op -1. En zo komen mensen aan snellere rondetijden die ze soms helemaal niet hebben gereden. Ach er zitten op dit moment nog veel meer manieren in het spel om op sommige banen 3-8 seconden sneller te kunnen. De meesten daarvan zullen ergens tussen 14-21 Mei met de patch worden verholpen. Behalve het afsnijden dus. Dat zal DTM 3 worden! voor de bron hiervan; zie post Cole. Het is een statement van 1 van de developers van DTM 2.
Ik haat die mensen, die een beetje lopen te cheaten, ze zijn gewoon te slecht, en daarom gaan te maar cheaten. De gamemakers moeten games maken, waar je niet mee kan cheaten En ze moeten die gast van xbox live kicken
Natuurlijk, het gezeik is terecht, maar het komt allemaal wel érg agressief over. Zoals Marius al aangaf, veel mensen kunnen er niks aan doen. De Driver Rating problemen werden/worden veroorzaakt door foutjes in de Netcode, de mensen die met de 4WD cheat reden/rijden hadden dat zelf niet eens in de gaten (wederom Codemasters' luiheid cq onervarenheid in het online gebeuren). Mensen die afsnijden zijn heel simpel op de vingers te tikken, je hebt toch een headset op je kop? Hoewel ik nog niet zo enorm veel races gereden heb waren toch meer dan 95% gewoon echt leuk of in ieder geval niet storend.
yup had et ook gezien het meest zieke was nog wel dat de nummer 2 gewoon 2300 punten had ofzo :\ kom die gast opeens met zijn 40000 punten. in mijn ogen is dat idd haast niet mogelijk
Ondanks deze paar minpunten is het een topgame. Zoals al vaker gezegd kan je zelf als je host regels opzetten. Mocht iemand zich er niet aanhouden... kicken die hap.