DTM Racer Driver 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sphinx, 17 apr 2004.

1. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat het afsnijden niet gefixt wordt :'-(

maar daarintegen valt dit natuurlijk aftespreken

... ik verwacht binnenkort weer een leuke xbw competitie (alá moto gp);)

2. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ach ach ach...

:confused:

Laatst bewerkt: 1 mei 2004
  3. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ach ach ach...

Beste Alex V,

Ik heb ooit ook tegen iemand gespeeld en die nam de baan ook niet al te netjes, hij was niet te beroerd om een iets kortere route te nemen. Het was een race in de klasse "DTM" op het circuit "Zandvoort". Toen d8 ik 'Gatver, daar heb je er weer een die het niet kan hebben dat andere mensen gewoon iets sneller zijn'. Toen d8 ik 'laat ik eens kijken wie het is!' Toen keek ik naar de naam, en raad eens wat er stond? Heel goed!

"ALEX V"

Het ergste is nu nog dat dit misselijke figuur, eerst toegeeft te cheaten (wat ik jammer vind, maarja, sommige mensen kunnen gewoon niet anders), maar daarna het in zijn hoofd haalt om ook nog eens een post neer te zetten, waar Balkenende nog wat van kan leren.

Alex V, ik wacht een reactie uwerzijds met belangstelling af.

Gegroet,

Seda

Laatst bewerkt: 1 mei 2004
  4. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ook nog ff 1 vraag... als je nou zelf gaat schakelen... ben je dan sneller??

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja.

6. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Als je het heel goed kan.

7. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    wel grappig altijd, dat de grootste schreeuwers het zelf ook doen, maar dan als excuus van "iedereen doet dat".

8. McGreen

McGreen The Iceman

Leuk Bevonden:
    0
    Als hij maar niet cheat in de clan

9. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de game gisteren gekocht en heb ff zitten spelen met de careermode en daarna ff oplive!! en ik moet zeggen dat het een geweldig spel is online! gisteren vooral gespeeld met de formule ford-jes.. maar ff over dat beuken en rammen! ik reed gisteren dus een race en achter mij starte zo'n gast en die had een score van 1745 ofzo!! en we starten met zijn allen. ik had een zeer slechte start zoals gewoonlijk dus die duitser komt me voorbij.. komen we bij de eerste bocht laat hij veel ruimte vrij dus ik rem wat later en schiet zo "netjes" de bocht in.. gooit ie dus keihard de deur dicht! hij ramt mij! ik rij verder hij spint!! en hij schelden!! en liep te blerren tegen de host dat ie mij moest kicken omdat ik aan het beuken was... :confused: :confused: . Ik heb toch niks verkeerds gedaan ofwel?? dit hoort toch gewoon bij het racen?? wat vinden jullie nou echt beuken??

10. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Je ziet auto's in de dode hoek gewoon niet totdat het te laat is. Bij inhaalakties aan de binnenkant kan hij dus best het idee hebben gekregen dat je de auto te hard instuurde zonder dat dat ook werkelijk zo was.

Blijf zelf de game maar moeilijk vinden met collisions on. Je kan gewoon niet bumperkleven. Al meerdere malen meegemaakt dat auto's van de baan worden gebeukt terwijl het op de beukers' zijn scherm nog niet raak was :). Hopelijk wordt dit verbeterd in de patch...

11. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    hmm dat heb ik nog niet meegemaakt. ik let altijd op het rem lichtje! zodra die aan gaat dan stuur ik naar links of rechts en rem dan!! dan rem je een fractie later en zit je niet tegen je voorligger aan (die nu bijna achterligger is :p)

12. ShinjiNL

ShinjiNL -

Leuk Bevonden:
    0
    als het kan kijk ik ook naar de remlichtjes, alleen soms zijn die remlichtjes door het beuken kapot gegaan dus.. Maar als je de baan goed kent weet je precies wanneer te remmen en intesturen.

13. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Tja, naar remlichtjes kijken is dus niet goed. Als ik rem en jij in mijn slipstream zit, ben je te laat en beuk je mij. Dat is dus precies wat ik bedoel. Want op dat moment kan het op jouw scherm fantastisch gaan en je komt op tijd tot stilstand. Op mijn scherm zie ik een auto met remlichten (en meestal ook de handrem) aan, die geen vaart mindert en de bocht uitknalt.

Sowieso denken veels te veel mensen op live dat laat remmen de truc is om goede rondetijden neer te zetten. Onzin, juist tijdig remmen levert goede rondetijden op. Als ik zonder collision speel (ben nu geranked rond de 2020) en ik rij 2 tot 3 seconden sneller dan mijn tegenstander en dan de collision aan zet en deze tegenstander mij bij kan houden, betekent dat gewoon dat ik rem voor die gast en hij de hele tijd op mijn bumper rijdt, erg irritant.

Word weleens op geantwoord dat dat racen is. Vind ik niet, zie op televisie zelden dat je echt naast de baan wordt gezet bij inhaalakties. Bij DTM is zelfs een vrij strikte regulering wanneer je als inhaler en ingehaalde van je lijn mag afwijken. Belemmeren van ideale lijnen rijden is toegestaan zolang je je tegenstanders niet agressief van de baan afdrukt.

Bij DTM2 online met collisions on is de gameplay gedegradeerd tot een destruction derby. Erg jammer.

14. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens... Wekt veel frustraties op. Ik rij zelf ook liever zonder collisions, dan worden de mensen met de skills ook echt eerste.

15. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    laat remmen is imo ook niet de manier om snelle ronde tijden neer tezetten! maar laat remmen zorgt er wel voor dat je iemand goed kan inhalen! alleen dan moet je het wel kunnen! want als je laat remt, rij je meestal ook aan de binnen zijde van de aankomende bocht en daardoor kom je heel langzaam door de bocht. de gene die je dan dacht in gehaald te hebben, komt je op het stuk na de bocht als nog voorbij! heb ik een paar keer gehad... en je hebt er ook van die gasten bij zitten die je dan proberen op te houden door in eens voor je te gaan rijden zodat jij tegen hen aanknalt door je hogere snelheid en jij een kapotte auto hebt en hij (als je geluk hebt dan) van de baan vliegt!! en dan moet je ze horen schreeuwen dat je aan het beuken bent!!

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
  17. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Het belangrijkste is dat je een ander "gunt" om voor je te rijden.... dan voorkom je imho alle problemen...

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm wijze tekst inderdaad. Heb sowieso vaak met lui die ik 'respecteer' dat ik ze liever niet in de weg zit dan wel.

Deel Deze Pagina