Het is zo dat die touring car circuits in Engeland gewoon heel erg smal zijn. In de TOCA versies op de PC van vroeger was dit ook al zo. Gisteren weer een paar uur zitten spelen en ik moet zeggen dat hoe meer je het speelt hoe meer je het gaat waarderen. Vind het remmem bijvoorbeeld ook erg cool... volgas remmen is blokkerende wielen, maar gedoseerd remmen remt zeer krachtig en dat gedoseerd remmen gaat prima met de controller. Trouwens gisteren een race gedaan in zo'n Amerikaanse raceklasse. Erg cool... een brute V8 machine en daar zijn de banen trouwens ook veel breder. P.S. Tot nu toe nog geen bugs kunnen ontdekken.
Toca is gewoon ontzettend mooi en realistisch, niet zo simpel als de meeste andere spellen waar je lekker makkelijk kan sturen en remmen. Heb ook genoten van de pc/psx versie die er goed uitzag met goed schademodel en ga dat denk ook zeker weten van deze game doen.
neej, je kan alleen met bijv. de dtm auto's op de circuit's die je ook in het dtm kampieonschap rijden...., jammer he
Is het denken jullie een spel dat lang mee gaa, niet dat je het snel zat bent, want daar heb ikn iet zoveel zin in in zo`n spel
ik denk dat ie wel lang mee gaat, je hebt heeeeel veel verschillende raceklassen en auto's, dus je hebt er wel een paar uit te spellen.
aha dan denk ik dat ik hem tog maar koop, alleen kost ie wel 70 euro, en voor de pc kan ik hem wl iets goedkoper krijgen, maar ja dan is ie niet echt "echt"
Ik zal mijn verhaal wel effe vertellen. Ik heb hem gister gekocht en zit nu in de DTM kampioenschappen. De Career mode is dus vrij makkelijk. Je kan ook de Free Race mode doen. Hierin ken je op bijna alle circuits met alle auto's rijden(gewoon onderin een circuit kiezen). Je kan daar de moeilijkheidgraad ook instellen, wat in de Career mode niet kan. Je kan in de multiplayer tegen 4 bots rijden, dat vind ik eerlijk gezegd jammer, want tegen 16 bots is natuurlijk veel leuker. De wagens liggen heerlijk in de hand, sommige glibberen een beetje maar dat noemt men realisme. Al met al kan ik hem wel aanraden voor iedereen die van racen houdt.
Ok, leuk! Ik heb het spel dus ook sinds vanmiddag en carreer is wel vet! Alleen tering wat sturen die auto's scherp (met analoge stick van controller). Toen ik de 1e keer reed schrok ik daar gewoon van! Dat is toch niet realistisch?!? Maar goed.. Vin het nu wel een goed spel. ALLEEN Jullie zeggen dat in multiplayer je tegen bots kan spelen, dus ik net ff 2 controllers in Xbox gestoken, spel opgestart, wagentjes gekozen, circuitje gekozen... MAAR DUS GEEN BOTS! Hoe kan ik dat instellen?!? Ik dus ff gereden met 1 auto (terwijl andere stilstond, ik kan er natuurlijk geen 2 bedienen... ) Maar het viel mij op dat de framerate gewoon laag was. IS dat bij jullie ook? Of word de framerate beter zodra je ook met die 2e auto gaat raggen?
maar jah, met 4 bots erbij is wel leuker dan alleen maar met zn 2en rijen, das behoorlijk saai, en een keer weer een game waar je meer tegenstanders hebt dan de standaard 6
Heb jij de game? Ik krijg dus geen Bots ingesteld, dus begin eraan te twijfelen of dat wel kan.... Als het niet kan baal ik zwaar!!
als je multiplayer doet, en je hebt baan enzo gekozen, dan krijg een scherm met 6 'entry's', als je op een lege klikt, dan kan je daar een auto voor kiezen net zoals je voor jezelf een auto kan kiezen, je kan daar ook de goedheid instellen van de bot.
Je moet gewoon waar jij je auto kiest op adjust klikken. Dan kan je een custom list maken en kan je tegen 4 bots rijden.
ik vind het eigenlijk wel meevallen met da scherp sturen ik vind ze nog vrij makkelijk sturen eerlijk gezegd...:{