Dat is het nu juist! Ze sturen veel te makkelijk en veel te snel, dat is volgens mij niet echt realistisch..... Moet eerlijk zeggen dat multiplayer BEHOORLIJK tegenvalt! Ok je kan Bots instellen maar ALLEEN als je met 2'en speelt. Met 3'en kan dat dus niet meer. ?Ook valt met 3 spelers of meer heel het schademodel weg! Ofwel de auto kan niet meer kapot..... Ook de framerate is niet perfect (in multiplayer) en dat had toch echt wel heel wat beter gekunt op de Xbox. Daarentegen speel ik het spel in mijn 1tje wel graag (carreer mode) ondanks dat ik nog steeds van mening ben dat de wagens heel overdreven strak/scherp sturen. Ik hoop dat de carreer mode lang duurt omdat ik anders bang ben dat het spel verder niet veel meer te bieden heeft (zoals al eerder gezegt vind ik de multiplayer dus zwaar tegenvallen..) Ok, dat is mijn mening
Effe een vraagje; is het nou DTM Race Driver of TOCA Race Driver? Ik ken namelijk iemand en die heeft TOCA Race Driver. En jullie hebben volgens mij DTM Race Driver. Zijn er twee versies van deze game oid ?
in engeland heet het toca racer, in australie heet het v8 supercars, het is vernoemd naar de grote en belangrijke raceklassen in dat land die ook in het spel voor komen, maar het is gewoon het zelfde spel.
nou, ik wacht het nog wel een week of 2/3 af voordat ik 'm koop.. wil niet weer voor de zoveelste keer een racespel hebben dat me vies tegenvalt (PGR, RE, Sega GT)
als je met 2 spelers multiplayer doet dan heb je het schademodel nog wel hoor...want ik en een maat van mij gingen elkaar gewoon steeds kapot rijden
Het grootste minpunt uit de 2player multiplayer is dat je geen tijd hebt. Bij Toca op de PSX kon je dan tijdens het racen proberen de tijd van je vriend proberen te verbeteren, want dan had je wat te doen als je laatste of eerste leg.
dat is idd jammer, ook vind ik het jammer dat je niet de status van je auto kan zien, hoe erg je er aan toe bent, tijdens de multiplayer.
Dat vind ik ook. Toch is het vreemd want in de PS2 versie van DTM kan dat allemaal wel en rijdt je tegen 18bots. De ondernemers waren een beetje lui denk.
wel waar als je 2 player splitscreen doet dan kan je auto helemaal kapot net zoals in single player... want da doen die maat van mij en ik altijd...elkaar gewoon kapot rammen als we niets te doen hebben
oh mensen mbt het kwalificeren. Ik geloof dat je dat pas kan als je je eigen kampioenschap gecreeerd hebt, in de free-time modes. Hetzelfde geldt voor de moeilijkheidsgraad. wat wel heel cool is heb ik gisteren gemerkt is hoe goed de slipstream werkt. zonder slip had ik een top van +/- 220(met die omgebouwde ford focus) en met slip een top van 230+. Zeker in de replay is dat een must om naar te kijken. oh en dat scherp sturen went wel. je moet gewoon beheerst met het sturen om gaan. bedenk wel dat deze auto's veel sneller een stuur lock hebben dan wegauto's (maar ja ik heb dan ook pas de mini) bye bye
weet ik, doe ik ook altijd, maar je ziet niet als je op het zwarte knoppie drukt dat schermpje met de status van je auto per onderdeel
Kan je alleen met z'n tweeën multiplayer doen? Of kan je ook met z'n 4en? [Jezus dit forum word traag door die flash banner]
1-4 spelers staat achter op het doosje duzz...ik heb het alleen nog maar met 2 spelers gedaan...heb ook maar 2 controllers
PS2 versie van DTM kan dat allemaal wel en rijdt je tegen 18bots, wie weet nog meer of dat idd zo is, anders zijn het echt luie flikkers. ik heb er een hekel aan om een spel te kopen waaraan niet bijna optimaal gewerkt word om het beter te maken.
he, geen tijd, heb je dan geen fastes lap enzo in mp, of helemaal geen rondetijden meer ofzo, of mis ik iets?
in multiplayer heb je alleen een klok met je totaal tijd, alle rondes bij elkaar, ik weet niet of je nog ergens kan instellen dat je wel ronde tijd heb
dat is wel jammer was jij goed om te zien of je een fastes lap had, erg jammer, maar speel toch meestal alleen en je kan al tegen meerdere wagens rijden in mp ipv alleen maar dat saaie met zn 2en dus ik ga m ook wel halen
maar hoe zit de bestuuring dan met een stuurtje op de xbox? is het stukken beter! of is het ook zeker zo goed met de controller???? heb trouwens het spel besteld bij www.gcshop.nl l en daar kost ie maar 55,50 euro + 2 euro verzend kosten!! dat scheelt meer dan 12 euro!!!
ik zou het graag voor je wilen proberen met stuurtje maar mijn pendalen doen het niet mee, maar met de controller vind ik het iig erg goed gaan