gelukkig maar! heb het spel besteld! maar zou het echt minder hebben gevonden als ik er een race stuur zou bij moeten kopen!!
meeste racespellen zijn met controller goed speelbaar zonde dat je pendalen t niet meer doen, heb bij pc ook een simpel stuurtje warvan dacht ik remklep het niet meer deed (zitten geen pendalen bij t stuur en gassen en remmen moet je met die kleppen achterop doen, is wel lache zo), lang niet meer gespeeld met die stuur, nog maar eens proberen op win 98, bij xp doet ie t niet, miss dat dat reden was maar back on topic, ga deze game ook zeker halen, heb erg genoten van toca en een goede simuracegame op asfalt circuits met schademodel hen je nog niet op xbox dus is deze prima ervoor!
Microsoft's ondersteuning voor force-feedback wheels op de Xbox suckt; er is geen standaard API. Dat maakt 't voor ontwikkelaars moeilijk goede ondersteuning te leveren. 't Gebrek aan API is tevens de reden dat Logitech geen sturen uitbrengt voor de Xbox (maar wel voor PC, PS2 en Gamecube). Ik persoonlijk baal daar erg van, en zou graag dezelfde stuur-sensatie hebben bij een PGR of Rallisport als ik heb bij m'n PS2 met Momo Force en GT3. Als voorbeeld (en om terug te komen op je vraag): de Xbox DTM Race Driver heeft geen joystick calibratie mogelijkheden in 't menu (dead zones, gevoeligheid), terwijl de PS2 versie dat wel had. Je moet dus geluk hebben met 't "gevoel" in 't stuurtje.
Mmm, wat is het verschil tussen de multiplayer en de free ride mode? Is het ook gewoon mogelijk dat je buiten het kampioenschap ff een race rijdt tegen cpu tegenstanders? Dus auto kiezen, baan kiezen en raggen maar? Ik ben namelijk van plan om het spel aan te schaffen maar wil ook gewoon ff snel een potje racen. Vandaar mijn vraag.
jah dat kan maar je kan niet met alle auto's op alle banen, wel veel. er zijn dan maar iets van 30 banen en ook iets van 30 auto's, alleen niet op zandvoort
Zit nou in het 2de deel van de Career mode. Dat is fucking moeilijk. In de DTM en Euro Races kan ik aardig wat punten verzamelen, maar de V8 en Australische races zijn klote. Vooral die ronde banen, daar ken ik voor geen meter rijden. Mijn versnelling schakelt dan niet goed op en dan acceleer ik voor geen meter, dat heb ik overigens ook bij de start. Wat kan je daar aan doen??
bij ronde banen schakel ik altijd zelf, die zijn meestal makkelij kzelf te schakelen, een echt circuit kan ik ook niet zelf schakelen, kijk ik veels te veel naar t metertje en heb t veels te druk om ook nog eens op het schakelen te letten, vooral terugschakelen. Maar in zo een ronde baan moet je denk gewoon zelf schakelen ( op dragrace circuit maakt dat niks uit, bij sega gt in ieder geval, ik schakelde en mn nookie broer reed automatic en won wel) maar met ronde circuit zal het wel veel helpen
Ik heb het spel vandaag gekocht en heb het net ff 3 uur gespeeld, en ik moet zeggen het is aardig, niet denderend maar aardig. Het schademodel ruled natuurlijk, er is niks leuker dan vol achterop iemand klappen en dan beide ruiten eruit. Maar er zitten ook wel wat min puntjes aan. DE kwalificatie lap mis ik toch wel, nu begin je gewoon random ergens in het veld, want volgens mij zit er geen logica in. De gra[hics zijn niet bijzonder, ze zijn aardig maar meer ook niet. En van de moelijkheids graad snap ik al helemaal niks, in het begin rij je ze er allemaal uit, vervolgens slaat het ineens om niet aan het begin van een seizoen nee middenin, dan gaan ze ineens goed rijden?? En dan rijden ze niet de hele tijd goed, want in sommige races kan je ineens wel weeer makkelijk winnen. Het kan aan mij liggen hoor maar wel een beetje raar. Ik zou het spel dus kopen als je een rae fan bent, ikzelf mag mijzelf daartoe wel rekenen denk ik, en ben daarom tot nu toe ook blij met deze game, maar ik kan me voorstellen dat er mensen minder tevreden zullen zijn over de game.
Ok, ik heb deze game alweer zo'n 4 dagen en hier antwoorden voor degene die vragen hebben over het multiplayer gedeelte van het spel: - Je kan het spel dus met 4 spelers spelen MAAR - Het o zo mooie schademodel heb je alleen als je met 2 spelers speelt (en dan nog volgens mij niet de volle glorie..), met z'n 3'en of 4'en dus NIET! - Ja je kan BOTS instellen, zodat je in totaal met 6 spelers op de baan rijd (dat is dus inclusief jij en je maat), maar wederom geld hier ook weer als je met 3 of 4 speelt kan je dus GEEN BOTS instellen.... - Verder ben ik van mening dat de framerate niet optimaal is als je met 3 of meer spelers speelt.. Op een andere vraag terugkomend, Ja je kan tussendoor ff snel een race rijden. Je hoeft de carreer mode niet persee te volgen (Wel als je alle tracks en auto's wil unlocken). JE stelt dat gewoon de baan in, de auto, en je tegenstanders (je kan hier tot en met 19 BOTS instellen). Deze mode is wel heel gaaf en draagt zeker bij tot een betere replay waarde van het spel in het geheel.. Verder is de game als je in je 1tje speelt heel erg vet! (ik ben zelfs al gewend aan het lichte sturen). Echt, de intelligentie van de medeweggebruikers is HEEL GOED, zo goed zelfs dat ik me afvraag of ik ooit zo goed ben tegengekomen. Graphics zijn ok (auto's zijn zeer mooi, omgevingen ietsjes minder). Besturing is in begin even wennen maar voor de rest goed en realistisch. Ofwel, als je van racen houd en je hecht veel waarde aan een zeer goede singleplayer, Kopen die hap Als je niet een race diehard bent, ben ik nog van mening dat je je geen bult aan deze game zult vallen, alleen huur hem voor de zekerheid eerst. Maar nogmaals verw8 zeker niet teveel van de multiplayer (zeker niet bij 3 of meer). Zeer jammer want dit hadden ze zeer zeker beter kunnen uitwerken op de Xbox
Heb het spel vandaag weer tijdje gespeeld en ik krijg steeds meer waardering voor het spel... Vooral die A.l
Hehe je kan trwns wel behoorlijk fucken met die AI. Als je in je testrid de tijd maar net haalt dan stelt de AI zich daarop in en de eerst volgende race rijden ze dan echt heel erg slecht. Das wel lachu. Daarna herstelt het zich weer gewoon, dat wordt dan weer een pluspunt, de AI past zich dus aan aan jou.
Ik denk dat ik dit weekend ff de stad in ga ,na wat ik hier hoor lijkt DTM Racer toch wel redelijk gaaf.
ik heb het spel vanavond net binnen gekregen, en heb er wel een half uur mee kunnen spelen! (moet overwerken) maar ik vindt het nu al kicken! vooral bij de start is het echt een kunst om zo gecontroleerd mogelijk gas te geven om een beetje snel weg te komen! onder de km teller zit een balkje dat aangeeft hoe ver het gas pedaal in gedrukt is! als je daar een beetje oplet kan je bij de start een paar plaatsen winnen. ook in de race trouwens. maar ga nu ff snel afmaken waar ik mee bezig ben en ga dan weer naar huis voor een potje DTM!!!
dat bij de start plaatsen winnen lukt mij echt niet, terwijl ik toch heel erg goed op het balkje let en naar achter kijk of ik niet doorslip, tijdens het rijden lukt het me wel om plaatsen te winnen, maar niet met uitaccelereren, eerder met later remmen!
het is ook echt heel moeilijk hoor! want je moet dan weer meer gas geven dan weer wat minder. om die PK's onder de duim te houden! oefening baart kunst (ik heb al weken die pc-demo gespeelt met een stuurtje).
dat uitremmen is echt iets te simpel...gewoon keilaat VOL op de rem gaan..dan glijd je ze voorbij...je gaat weer op het gas en je hebt weer paar plaatsen gewonnen.... dat gaat iets te makkelijk naar mijn mening magoed
je hebt dan alleen een zwaar probleem als ze de deur dicht gooien! dan kan je niet sturen door dat je vol op de rem staat! ik ben daar door al een keer over de kop gegaan! (was wel erg vet hoor)