DTM Racing Driver, hoe bevalt ie???

Discussie in 'Algemeen' gestart door nielsracing, 28 mrt 2003.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    dat moet je natuurlijkook niet bij een groep van 10 wagens doen..maar gewoon bij een groepje van 2 a 3 wagens..dan glij je ze zo voorbij

2. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    maar 1 tegenstander kan ook prima z'n auto voor de jouwe zetten bij het aanremmen!! heb je alsnog een probleem! (is wel super tof om te zien btw)

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    jah ziet er zeker gaaf uit om je auto op z'n dak te gooien 8)

maar tduurt wel lang voorda ie terugkomt op zn wielen..maja da's ok realistischer dan meteen na 1 seconden

4. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook altijd problemen met het uitacceleren. Bij mij blijft op de 1ste versnelling altijd hangen(bij manual). Maar ik begin het al een beetje onderdeknie te krijgen. Oefening blijkt ook hier kunst.

5. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Je eerste versnelling blijft hangen?? Je schakelt toch zelf dan heb je dat toch zelf in de hand of zie ik dat nou verkeerd??

6. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik schakel niet zelf, ik bedoelde automatic ipv van manual. Foutje. Ik schakel alleen zelf bij die ronde circuits, dan gaat het wel goed.

7. Joeri71

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij win je bijna niks bij dit spel met manual schakelen, ik heb eigenlijk nooit dat ik ze eruit trek doordat ik zelf schakel, al doe ik nog zo mijn best :mad:
    Maar ja kan ook aan mijn schakelkusnten liggen natuurlijk, want dit is wel de eerste game (op de xbox) waarbij ik zelf schakel...

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ik schakel nooit zelf..zet 'm altijd gewoon op automatic..want ik kan niet EN de toerenteller in de gaten houden en het circuit...je hoort het ook wel...maar dan schakel ik weer te veel terug ofzow...dus da schiet nooit echt op

9. vince0606

vince0606 speedfight

Leuk Bevonden:
    0
    ik schakel ook nooit want je moet ook nog de gasmeter in de gaten houden.
    @Bombermania: als je wegrijdt en hij blijft hangen, dan moet je ff naar achter kijken of je banden doorslippen, zo niet dan weet ik het niet, zo wel: je gas gelijdelijk in drukken zodat ze niet doorslippen.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ja maar als je je gas geleidelijk indrukt rijd je als een slak weg...dan halen ze je nog in!! :confused:

en wat ik ook k*t vind..dan rijd je bij de start weg...vlammen ze vol achterop!!!...meteen achtervleugel weg...bij de start meteen!!! :mad:

11. vince0606

vince0606 speedfight

Leuk Bevonden:
    0
    ja leiers he:mad:, maar als je het gas er vol op gooit dan ga je ook langzaam weg. bij de start probeer ik zo weg te komen dat ze mijn achtervleugel heel laten, maar dat lukt bijna nooit:'-(

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    inderdaad..en dan heb je je auto een keer heelhuids weggereden...rijden ze je in de race nog kapot!!

ik heb 1 x gehad dat ik met een complete auto aan de finish kwam :9

en alle andere keren reden ze me helemaal kapot |:-

13. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    dat komt zeker omdat je steeds op de verkeerde plek op het verkeerde moment daar rijd!! :)
    ik heb daar helemaal niet zo veel problemen mee!

ik ben nu bezig met de alpha gt nog wat cup! die rode karretjes! die hebben echt een goede wegligging!!!

14. vince0606

vince0606 speedfight

Leuk Bevonden:
    0
    die alfa tjes liggen idd erg goed op de weg. maar als je eenmaal dtm rijd merk je het wel:D,

en als zij me niet kapot rijden doe ik het zelf wel:confused:, helaas:'-(

15. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik jammer vindt is dat ze bij de PC-versie dat BLUR-effect hebben! en dat heeft de xbox versie niet!
    Blur wil zeggen dat de bomen en omgeving wat vervaagt door de snelheid!!

16. Joeri71

Leuk Bevonden:
    1
    De start goed overleven is gewoon een kwestie van oefenen. Het verschilt ook per auto dat vind ik best goed gemaakt. Sowieso vind ik de auto`s goed merkbaar van elkaar verschillen. Maar bij de start moet je dus gewoon goed oefenen.
    Ik heb de afgelopen dagen ongeveer 3.5 uur per dag geDTMed dus nu luk het wel aardig.

Kapot maak je je auto natuurlijk altijd, als je aankomt met een hele auto ben je een mietje :)

17. Bossplaya

Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

Leuk Bevonden:
    0
    He mensen, ik heb deze game ook in huis gehaald, en ik ben erredelijk tevreden mee. Ik zat ook te wachten op een beetje fatsoenlijke racegame, zeker na RE , dus deze game kwam als geroepen.
    Ik kende m al van de ps2 , heb m zelf veel gespeeld, had bijna de Lola world cham. gehaald.
    Gelukkig zijn de graphics er wel flink op vooruitgegaan,
    want op de ps2 vond ik t gewoon er echt ugly uitzien, maar gelukkig is de gameplay onveranderd gebleven
    De xbox-versie kent wat verbeteringen, maar veel is er niet veranderd BV: plat publiek, nog steeds geen muziek, framerate en schademodel bij multiplayer maar bv ook de boordradio die slecht te verstaan is etc. etc.. De meeste dingen hebben jullie al vermeld

Een ding wat me ook is opgevallen zijn nachtraces.
    Bij Toca World Touring CAR op PSX had je die namelijk wel, vond ik echt supervet, inc. verlicht display en koplampen, verder had ik graag ook in de career mode enduranceraces gezien met bv wisselende weersomstandigheden en goed geanimeerde pitstops , net zoals je dat in f1-games te zien krijgt.

Dit zijn natuurlijk maar kleine dingen en ik wil niet gaan liggen miereneuken maar dat zijn toch de cruciale elementen die een racegame boven de rest laat uitstijgen.
    De ene game heeft wel schade, maar geen goede gfx, de ander weer super gfx maar geen pitstops, en zo kun je nog wel even doorgaan.
    Wat ik bedoel te zeggen is dat er altijd weer een aantal dingen worden vergeten.
    Het kan toch niet zo moeilijk zijn om de hierbovenstaande punten in 1 game te krijgen dat je gewoon een realischtische , maar toch speelbare supa mastah blasta racesim kan creeren?
    Believe me: Ik vind DTM echt een goed spel, beter dan wat ik tot nu toe op xbox heb gespeeld ,samen met PGR, maar al die extra tijd dat wij hebben moeten wachten op deze game heeft toch niet gebracht wat ik had gehoopt, maar dat is natuurlijk my opinion..

;)

18. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    of je bent gewoon vet moeilijk :cool:

19. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik rem zelden in de eerste bocht met een beetje taktisch insturen ram je er een stuk of 4 uit en rij jezelf vrolijk verder. Bij Hockenheim en een paar anderen kan je natuurlijk ook gelijk afsnijden via het gras dat is ook handig. Verder moet je op circuits als de A1 Ring wel goed remmen bij de 1ste bocht want als je eenmaal in die zandvlakte ligt kom je er niet zo snel meer uit.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ja de 1ste bocht op de A1 ring is gewoon klote..in ieder F1 spel vlieg ik daar oiok eruit...tenzij je VOL op de rem gaat dan gaat het wel goed...nog lastiger is die 2de "bijna hairpin"
    die is ook ontzettend scherp

Deel Deze Pagina