1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DTM Racing Driver, hoe bevalt ie???

Discussie in 'Algemeen' gestart door nielsracing, 28 mrt 2003.

1. Martijnisfijn

Martijnisfijn Gladiator

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een gemiddelde racegame. De storymode is wel grappig, maar je koopt een spel om te racen, het is een leuke +. Wat wel jammer is, is dat de remmen van de dtm wagens niet d beste zijn. FF wennen, daarna is het wel ok. En er zitten ook wagens tussen die totaal niet te besturen zijn, bijvoorbeeld nadat je een kampioenschap hebt gewonnen je een challenge krijgt en sommige wagens met 500+ pk. Ik zit er ook aan te twijfelen om hem weer weg te doen...

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    sjonge jonge zeg....komt er een keer een simulatie race spel uit (dus geen arcade) gaan ze weer zeuren

die remmen zijn gewoon keigoed...je moet gewoon wat eerder remmen..wat denk jij..dat ze in het echt ook op het laatste moment VOL op de rem trappen?
    ik dacht het toch niet

die beginnen ook al +/- 50 meter van te voren te remmen...

duzz

perfect spel!

3. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb em vandaag uitgespeeld, hehe kicked nick landers butt

4. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    bij het begin hadik eerlijk gezegd mijn twijfels bij het spel. maar nu ik het onder de knie heb vind ik hem echt super goed. jammer alleen dat je niet vaker kan saven. ik speel namelijk soms effe 15 min. voordat ik naar vriendin ga alleen meestal loopt dat dus uit en krijg ik weer gezeik

5. Joeri71

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand als je hem heb uitgespeeld of je dan nog secret championships hebt ofzo?? Moet je dan zoveel geld hebben ofzo?? ik heb nu 7.5 miljoen ofzo..

6. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het nou niet leuk meer hoor. Die 2de klasse is veel te moeilijk. In de DTM heb ik 54 punten, dat is meer dan netjes. In de V8 Supercars heb ik 34 punten bij elkaar. Maar dan gaat het mis in de ASS en in de Euro Tour heb ik respectievelijk maar 3 en 13 punten. Ook heb ik nog 10 punten voor zo'n singlerace.
    Die Euro Tour is wel te doen als je maar een Chorvette heb, maar ik krijg natuurlijk alsmaar aanbiedingen van die slome auto's, Toyota en Lotus, in de auto's kan je onmogelijk meedoen voor het kampioenschap.
    Ook is het winnen van de 7up singlerace onmogelijk. Die vipers van de computer lijken vol door de bocht te gaan zonder te slippen. Dat lukt mij voor geen meter. Ook kan je nergens oefenen omdat je gelijk aan die race begint.
    Die ASS is ook niet te doen. Die auto's van de computer gaan weer vol door de bocht zonder te slippen. Als jij ook een goede bocht wil maken rammen de compu's jouw de vangrail in omdat je te sloom gaat:confused:.
    En als allerlaatste wil ik effe zeggen dat die Nick Landers soms onmogelijk snel gaat.

Kan iemand me effe helpen met tips:p?

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    When you complete the LOLA World championship, you need $8 million to unlock two more competitions involving the cars you win in one-on-one challenges. The class "B" championship involves all cars from the row with the Mini Cooper S, while the class "A" championship involves the last row of cars with the Tuscan speed 12 and Toyota GT1. Make sure you have as many cars as possible as these race are tricky and you will need a balanced car.

dit staat op www.gamewinners.com

8. nycity

nycity OPTIMUS

Leuk Bevonden:
    0
    kheb het nogmaals een middag geprobeerd en het is helemaal nix. Ik heb hem daarom ook in de uitverkoop gedaan op xbazer hier op de site...

Kvin het zwaar tegenvallen dit spel, had er echt een goede hoop op dat dit een supertitel zou gaan worden, maar naar mijn mening is dit een ondergemiddeld spel.

9. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand nog tips??

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    sja veel oefenen...ik vind de V8 cup moeilijk
    :confused:

daar lukt het me niet om te winnen |:- |:-

11. Joeri71

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik dan echt de enige die hem heeft uitgespeeld?? dat lijkt me sterk.. zo goed ben ik nou ook wee rniet. Je moet gewoon elke baan heel goed kennen voordat je begint met race. Steeds die test drives maken, zodat je de track helmaal kent...
    Ik schakelde ook manual misschien dat dat iets uit maakt, maar ik dnek het haast niet. Bij de ovals schakelde ik overigens niet zelf want da was kut, moes je je veel meer concentreren in het insturen, dat is echt super belangrijk bij die ovals...

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ja want als ik op een oval rijd dan slip ik altijd met m'n achterkant weg...ik kan 'm dan wel gewoon op de baan houden maar toch...behalve als ik voor de bocht gas loslaat en dan het gas half inhoud..dan slip ik niet...maja

ik heb 'm nog niet echt uitgespeeld :confused:

die straten circuits in het V8 zijn echt klote

maja ik ga gewoon wa meer oefenen en dan komt alles goed :9

13. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die V8 circuits zijn wel lekker. Ik deed die bijna elke dag met mijn zusje in de multiplayer, dat was een lekkere oefening. Nou die andere 2 cups nog. Maar hoe kan je een Chorvette aanbieding krijgen bij de Euro Tour?? Ik krijg het niet voor mekander.

14. Joeri71

Leuk Bevonden:
    1
    Ik krijg alleen maar corvette aanbiedingen... ik weet ook niet hoe ik het gedaan heb, maar ik krijg ze wel steeds. Misschien een keer helemaal opnieuw beginnen en dan alles winnen?? NIet dat ik dat gedaan heb, bovendoien is dat ook weer niet handig want dan worden je tegenstanders ook weer kei goed, omdat ze zich aan jou aanpassen.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ik ben nu in de Euro Tour met een Toyota Supra bezig...maar ik heb ook ooit met de Corvette de Euro Tour gereden maar die heb ik afgebroken vanwege de slechte resultaten..en heb ik weer een aanbieding van de Euro Tour geaccepteerd en rijd nu in een Toyota Supra..lekkere wagen btw :9

16. Dtm Driver

Dtm Driver Racer

Leuk Bevonden:
    0
    Met manual schakelen zijn de prestaties van de wagen hoger als je op de goede momenten schakeld niet veel hoger maar probeer is een time trail met een ghost car dan rij je eerst een paar goeie rondes met automatische versnellingsbak en dan sla je die ghost op en rij dan tegen die ghost met een manual versnellingsbak je zal het verschil zien Ps. staat in het boekje mischien handig om eens door te lezen.
    En belangrijk is je wint makkelijker met een goed afgestelde setup voor de baan die je gaat rijden en veel test drives maken je moet gewoon de baan kennen en de auto

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ik heb net de Euro Tour gewonnen met een Corvette...nu bezig in de AAS...shit man..dies echt moeilijk...ik word steeds 9de ofzo...je kunt echt niet op zo'n oval rijden..da gaat haast niet...:confused: |:-

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Op die ovals won ik juist alleen maar :{

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ben ik btw de enige die de AI vind sucken? Opstopping in de pitlane, major-crashes bij de start, echt files voor een hairpin (bij voorkeur als het de eerste bocht is). Daarnaast is er totale onbalans; De ene race win je met 20 secs voorsprong, de volgende behaal je bijna geen punten :{.

20. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Er zijn idd wel eens files bij een hairpin, die rijd je dan allemaal in 1 x voorbij. Maar voor de rest vind ik de AI wel oke. Andere auto's crashen ook met elkaar enzo.

Deel Deze Pagina