1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DTM Racing Driver, hoe bevalt ie???

Discussie in 'Algemeen' gestart door nielsracing, 28 mrt 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja lekker, liggen ze met zn 4-en op de weg een theekransje te houden en moet jij door de (verkeerd geplaatste) grindbakken heen om ze te ontwijken :{

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    die crashes bij de start zijn verschrikkelijk irritant..dan rijd je weg knalt er meteen 1 achter op je..resultaat: raam eruit...en vleugel eraf...aaarrgh!! :mad:

en idd...die opstopingen bij de hairpins zijn ook niet echt goed gemaakt..je kunt ze wel makkelijk inhalen magoed...

3. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    He jongens weet je waneer aI die dingen niet meer gebeuren?? Als je zelf heel goed blijft rijden... Ik heb in alle seizoenen aardig gepresteerd, steeds in de punten zeg maar en best vaak 1e. Nu heb ik hem dus uitgespeeld en moet ik nog wel races racen om 8 mljn te krijgen, en nu zijn ze dus echt heel erg goed. Ik ken de tracks aardig goed maar hun rijden echt super goed. Ik moet echt heel erg mijn best doen, en vaak kan ik de eerste niet inhalen. Dit vind ik best wel een sterk punt, ook remmen ze da niet met zijn allen bij een bocht, ja ze doen het nog wel, maar niet dat jij er vol achterin knalt.
    En als er nu een voorin crasht ben ik heel erg blij, want dat betekent weer puntjes voor mij....:)

4. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jah das dan wel weer waar, zelf krijg je er punten van. Maar soms is het niet leuk om zo gemakkelij kte winnen, als je ze allemaal in 1 x voorbij rijdt.

5. steveshit

steveshit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik per afstellingen kan krijgen voor de tracks want ik wordt er echt vaak uit gereden. Wordt meestal tweede maar de nummer 1 krijg ik niet te pakken

6. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    die kerel geeft je tog aanwijzingen die moet je gewoon opvolgen...

7. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 34 punten gehaald in de Euro Tour. Ik moet nu 30 punten halen in de AAS(tenzij er nog zo'n single race komt??). Normaal rijd ik hartstikke slecht op die ronde baan, maar ik reed daarnet zowaar 1ste op Charlotte na 6 rondjes. Helaas moest me zusje goed tijden kijken, maar morgen gaat ik het zeker nog een keer proberen.

8. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    dit is echt een hele uitdagende verslavende race game echt een toppertje wat mij betrefd een 8,5!!

9. Blackadder

Blackadder Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Yo, ik ben nu een weekje op Zandvoort aan 't racen met een DTM Mercedes. Ik heb een tijd neergezet van 1:19.24

Ik ben benieuwd of iemand dit beter kan :)

Zwaar fucked dat dit niet op Live te doen is trouwens....

- Blackadder

10. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zandvoort vind ik zo'n klote circuit. Geef mij maar Vancouver of Brand Hatch Indy. Maar okee ik zal het wel effe proberen met een TVR.

11. Blackadder

Blackadder Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Zandvoort is kicke man! Leer het maar eens goed kennen dan ga je er wel van houden.

Er kan btw jammer genoeg alleen geraced worden met DTM auto's
    . Maar dat mag de pret niet drukken!

Dit is trouwens de beste Race game ooit wat mij betreft, qua gameplay zelfs beter als GT3

Luister niet naar de review van Bouter !

12. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    DTM is cool :) Veel tracks, genoeg auto's, goede gameplay, goede besturing, en een lang houdbare singleplayer (free-ride blijf je nog wel een tijd spelen) en een coole multiplayer (laatst ff met z'n vieren gedaan, lache !)

13. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die analoge besturing wel erg gevoelig hoor, pfff.... Met sommige autos moet je gewoon zo voorzichtig doen met gas en rem, je kunt gewoon niet lekker voluit gaan. Aan de ene kant is de moeilijkheid van het spel zo dat je op de limiet moet rijden en aan de andere kant kan dit niet omdat je dan constant wielspin hebt/ je wielen blokkeren bij het aanremmen. Die challenge met die Marcos bijvoorbeeld, die kan ik alleen winnen als ik die andere gast van de baan af ram en dan half gas m'n rondje afmaak. Niet echt realistisch.

14. Blackadder

Blackadder Outsider

Leuk Bevonden:
    0
  15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    de cheats heb ik al ergens op het internet gezien (of was het nou op dit forum :confused: dat weet ik ff niet meer)

maar wat is je Bonusnumber? die je dan in moet voeren...niet dat ik die cheats ga gebruiken maar ik zag dat je een Bonusnumber in moet voeren...welk nummer is da dan?

16. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik kan bij die pro racer map, die griet in die open sport wagen maarniet verslaan. zij kan wel vollop door de bocht en ik nie hoe ken dit nou. mijn achterkant heeft totaal geen grip. help me please.

17. Blackadder

Blackadder Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst zorgen dat je een goede start hebt en haar dan in de eerste de beste bocht eraf beuken, en hopen dat jij beter weg komt dan haar :)

Zo heb ik ze z'on beetje allemaal verslagen hehe

Laatst bewerkt: 28 apr 2003
  18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ja da grietje op zolder kan ik ook al niet verslaan...al die andere races heb ik gewonnen maar zij rijd steeds keihard weg...:confused:

19. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat grietje nog niet gehad, welk kampioenschap moet je dan winnen?? Maar zolder is een heerlijk circuit dus dat zal niet zo moeilijk worden. Anders beuk je gewoon dat grietje van de baan.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    da vrouwtje krijg je al best vroeg..da's in die gele cabrio (zo'n oude bak)...maar je hebt nogeens geen kans om haar van de baan te drukken |:- |:- |:-

Deel Deze Pagina