DTM Racing Driver, hoe bevalt ie???

Discussie in 'Algemeen' gestart door nielsracing, 28 mrt 2003.

1. Kibowie

Kibowie Guest

Echt topspel, ik vind hem net zo goed als gt3 alleen had ik graag wat meer auto's gezien dan was hij zelfs beter geweest als gt3

2. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook gekocht wel een leuk spel maar toch vind ik gt3 nog het beste race spel..

3. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand toevallig zowel de PC versie als de Xbox versie gespeeld ? Zelf heb ik de PC versie gekocht echter ondertussen weer verkocht, want hij viel me nogal tegen. Grafisch is ie erg mooi, maar de besturing en de gameplay vind ik nu niet echt geweldig idem de AI. In de Xbox review hier kom ik ook een beetje 't zelfde tegen. Afgelopen week weer even Sega GT2002 gespeeld en dat blijf toch mijn favo.

4. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    als je een wagen hebt met wat meer pks is het echt moeilijk om hier een beetje fatsoenlijk mee te scheuren, verlies echt veel te snel de controle

5. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ondertussen ook thuis en ik vindt het super.
    Maar toch een vraagje: Ik ben nu in de 2e tier bezig en heb nog een paar races niet gereden in de 1e tier (onderste races in de 'race-piramide'). Kan ik deze later in het spel wel nog rijden of niet? Ik krijg nu alleen aanbiedingen voor de 2e tier.

6. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij kan je die later nog rijden. Helemaal zeker weet ik het niet, maar ik dacht na de LOLA cup.

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ik kom maar neit verder in de AAS...ik heb de rest van de 2de tier al gereden..hoef alleen nog maar de AAS..maar ik kan echt niet op die ovals rijden...ze rijden steeds van me weg..en da sturen gaat ok niet echt lekker op die ovals :confused: |:-

8. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem nu op de pc en de xbox
    Nu is mijn pc niet echt een snelle bak dus over de graphics kan ik niet echt veel zeggen. Hij rijd een stuk minder fijn vind ik maar dat kwam ook omdat ik geen stuurtje had en dus ook geen feeling met de auto had zeg maar, Ik kon niet voelen of hij bijna uit de baan vloog. De AI was wel iets minder maar ik heb niet echt alleen toegen de computer gespeeld....wat mij naar het volgende punt brengt, je kan het op de PC wel tegen elkaar spelen. Ik he het dus op een LAN party gespeeld en dat was echt wel kicke tegen elkaar racen met zon goed spel....
    Dus gewoon kopen voor je xbox daar is ie het beste...

En over die kampioenschappen later rijden, dat kan gewoon moet je eerst lola halen

En die Ovals is gewoon een kwestie van veel test dives en veel oefenen tijdens races.... en een beetje geluk :)

9. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom ook niet verder met die Ovals, dat is echt kut. Ik heb daar al zoveel getest, maar verder dan 10 punten kom ik niet in die cup. Ik ken alleen winnen op Sears Point.

10. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan op de ovals juist winnen, en vind de gewone circuits moeilijker!

11. snoort

snoort Phop!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de lola hebt gewonnen krijg je daarna weer aanbiedingen van alle raceklassen.

12. vince0606

vince0606 speedfight

Leuk Bevonden:
    0
    ik kon echt niet winnen op die ovals maar ik heb nu dan tog echt 2 races gewonnen daar.......... en ik was ook nog een keer 2e, nu de v8 cup nog een beetje beter rijden en we kunnen er tegen aan in de lola cup

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    kom jij dan maar een keer hier voor mij die Ovals rijden :D want mij lukt het echt niet! :mad: |:-

en dat is zeer frustrerend want de rest heb ik al allemaal gereden...moet nog 40 punten halen voor het LOLA kampioenschap duzz...

14. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet er nog 32. Maar dat is voormij onmogelijk in die Ovals. Mijn beste prestatie is 1ste op Sears Point en 2x 4de op Charlotte. Dat zijn dus 14 punten en dan moet ik er 18 ergens anders vandaan halen.

15. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Ej, weet er iemand hoe DTM rijdt met een stuurtje (Thrustmaster 360 Modena) Lekker of niet?

16. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
  17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ik zou hete cht niet weten...ik speel 'm met de controller duzz....sorry

(niet de meest nuttige post...maar niemand reageert op z'n vraag dus ik denk, dan zal ik maar ff reageren)

18. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Staat toch altijd achter op de doos wat het spel allemaal ondersteund? :{

19. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jah, maar dat zegt alleen DAT het stuurtje rijdt en niet HOE het stuurtje rijdt! *)

20. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Oh, sorry. Ik dacht dat hij vroeg of het werkte.. :eek:

Deel Deze Pagina