En IGN heeft er net een een hands on verslag over gemaakt alleen heet het spel daar anders...kijk op Ign.com
Dit lijkt me echt een cool spel. Vroeger erg veel TOCA 2 gespeeld. Ik neem ook aan dat dit spel meer in de beurt komt qua gameplay van Sega GT2002. RE valt op dat gebied erg tegen.
Ik heb net de 60% demo van DTM Race Driver (hier in nederland waarschijnlijk Toca Race Driver) gespeelt op de pc!! en het zag er toppy uit. en de gameplay is echt super strak! net zo iets als toca 2. en helemaal niet te vergelijken met sega GT 2002!! als je bij GT 2002 vol remt!! staat de auto binnen enkele meters voledig stil!! bij DTM is het wel ff anders!! als je niet optijd remt en op tijd de rem LOS laat lig je in de vangrail!! (ook een vraai gezicht trouwens!!) greetingz!!! (morgen lekker feesten bij TRANCE ENERGY 10 th EDITION!!!!!!)
Ik hoop echt dat DTM Racedriver een toppertje wordt! Er zijn op de Xbox heel veel race-spellen, maar er zijn er nog maar weinig die me echt zo kunnen boeien als bijv. Gt3 dat bij mij deed.. ik heb nu sinds 1 dag RE, best een leuk spel moet ik zeggen, maar heb komt absoluut niet in de buurt van Gt3.. ook vind ik het wat te veel arcade maar ja, heb toch geen spijt dat ik 'm gekocht heb.. Op het moment is Moto GP het beste race-spel dat ik op de Xbox gespeeld heb..
als MOTO GP je beste race-spel is!! (dat je gespeelt hebt!) waarom wil je die dan ruilen???? maar ff over DTM!! wat mij nou zo mooi lijkt is de verhaal lijn in de game!! bij andere games is het altijd alleen maar racen ( en af en toe je auto upgraden of kopen/verkopen) maar daar blijft het dan altijd bij!! ik hoop dat het ook echt werkt bij TOCA Race Driver!!!
Mij gaat het meer om het racen en dan voornamelijk of het een beetje lijkt op het echte werk. Dat er ook nog een verhaal-lijn in zit is een leuke bijkomstigheid
maar een groot na deel van andere race games is dat het zo'n sleur wordt!! dat je zo iets hebt van oke!! vooruit dan maar weer!! had ik heel erg bij sega GT 2002, (in 6 uur uitgespeeld) gaaaaaap!!! nu denk ik dat het door die verhaal lijn ook spanender wordt! wat ik zo gehoord heb is dat als je een tegenstander in de race van de baan drukt, en deze dan uit de race geraakt, deze dan na de race bij je komt ******en!!!! dat lijkt me echt cool!!!
verhaallijn stelt niet zoveel voor hoor.. en waarom ik moto gp wil ruilen? ook op de beste spellen raak je weleens uitgekeken, maar ik ruil 'm alleen tegen een ander toppertje..
Bij Game Surf staan een hele stapel nieuwe screenshots van DTM Race Driver (wel de pc versie). Volgens de laatste berichten ligt het spel 28 maart in de winkels, maar het lijkt te gaan om de Pc versie. Voor 14 maart komt er ook nog een MP demo uit voor de pc. De screenshots zien er iig geweldig uit.
Who mooie screenshots! En wat ik ook gaaf vind, is dat er dus ook een in-car view aanwezig is! Echt een gemis bij al de racegames tot nu toe op de xbox
Id, al gebruik ik meestal een andere view (vanaf de bumper). Ik hoop dat het net zo boeiend is als TOCA 2 destijds.
Colin McRae Rally 3 heeft in-car Rally Fusion ook dacht ik (als ik me dat goed herriner, of het was TIR )
Nou OK als WouteR het zegt zal het bij die spellen wel zo zijn dan Maar kom op zeg, waarom niet gewoon een coole in-car view bij PGR, RE, enz. Bij gebrek aan beter gebruik ik nu ook vaak de bumperview
Ik vind het zwaar klote dat DTM geen Live optie meer biedt (toch, is toch gecancelled?) Nu ben ik minder geinteresseerd.. hij had echt een absolute zekerheid geweest met Live optie. Nu niet meer voor mij, is nu een twijfelaartje. Want er staat ons nog zoveel goeds te wachten
Ik moet zeggen dat het wel of niet hebben van Live voor mij toch echt geen argument is om een spel te kopen of niet. Naar mijn mening moet een spel in single-player al een unieke spelervaring en goede gameplay hebben.
Same here. Ik weet ook niet hoe het met de PC versie zit (qua MP) ? De demo voor de PC zou wel MP zijn las ik, maar weet ik alleen niet of dit ook via het inet is of alleen via een netwerk.