Dtm

Discussie in 'Algemeen' gestart door aja_x_box, 16 dec 2002.

1. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ie pas 12 april uitkomt, had m in m'n agenda staan voor rond 24 maart. Maar da spel ga ik me zekers halen want het lijkt me echt super, same as colin mcrae 3!

2. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    12 April is de Xbox versie ? Ik had namelijk hierover nog geen datum gezien. Dus de Pc versie komt ietsje eerder.

3. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Staat op de 2e pagina. De hoofdredacteur heeft gesproken die zal het wel weten, of niet natuurlijk ;P (just joking!)

4. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach zo, heb ik waarschijnlijk over het hoofd gezien. Thanks 4 the info.

5. masterape

masterape Guest

Sorry beetje laat misschien heb de topic niet helemaal doorgelezen. Maar hoe kom je erbij dat het geen live bezit ik d8 juist van wel en daarom leek het me een zo gave game.

6. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de PC demo best wel cool. Het scheurt lekker en de schade aan je auto is echt bikkel. Mooie graphics ook.

Maarja ik wacht toch maar ff wat reviewtjes af.... heb teveel kutspellen gekocht de laatste tijd.

8. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Kan zijn, maar ben ik zeker niet met je eens dat het altijd geen argument is. DTM is voor mij een voorbeeld van een spel dat ik ff zou spelen en best wat plezier aan zou beleven, maar door Live een ongelooflijke replayvalue zou krijgen.

9. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand de nieuwe PC demo al geprobeerd ? Ik hoop dat het complete spel toch meer simulatie-achtig gaat worden.

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gerben heeft dinsdag de beta eventjes gecheckt, hij was nog niet helemaal onder de indruk. Ik schrijf er binnenkort een volledige preview van.

11. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm, ik ben benieuwd. Dadelijk valt ie vies tegen en wat moeten we dan spelen op de Xbox of Pc ? ;)

12. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Whehe ik heb idd een aantal races gereden en ik moest eerst ff wennen na Racing Evoluzione. Remmen moet nu echt wel wat eerder ;) Ik heb niet genoeg gespeeld om een uitgesproken mening te hebben, maar in het begin viel het me tegen. Later ging het rijden ook wat lekkerder en voelde alles beter. Maar das logisch. Opvallend vond ik wel dat je bij een tour bijvoorbeeld best gematst wordt door de computer. Zelfs als je het helemaal verneukt en bv. 1 punt haalt zullen je directe concurrenten het ook slecht doen. De tussenfilmpjes zijn wel cool, maar jah... Ik denk niet dat er veel veranderd is na de PS2 release. Geen slechte game, dat zeker niet en voor hetzelfde geld is het een heerlijke game als je straks alles onder de knie krijgt.

We moeten maar op Wouters oordeel wachten :D

13. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon effe doorbijten dus (wanneer je het spel speelt) :) Hetzelfde kwam ik id ook tegen bij RE en uiteindelijk werd het best wel een cool spel :)

14. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu 2 demo's gespeeld van dtm racedriver. de ene op rij je een toyota op Zolder. en de andere rije je een race op melbourn in Australie. de eerste demo was nog maar voor 60 % klaar (in verhouding tot het volledige spel). en het draaide niet gewelldig! maar de 2e demo liep al stukken beter! en het speelde ook super stoer. flink moeilijk!! maar dat is nou juist de uitdaging! je leert bij dit spel echt de circuits kennen! en dat moet ook wel anders win je nooit!!!!!

toca2 liefhebber!!

15. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beide heb ik ook geprobeerd. Deze 3e lijkt weer anders, maar ik zie bij Codemasters ook weer een nieuwe staan:

http://www.codemasters.com/downloads/displayfiles.php?showdetails=6440

Althans, zo lijkt het mede omdat hij iets groter is (94,1mb) + hebben ze het hier over een Opel ipv een Lexus. Ook een moderator bij Codemasters heeft het over een demo-update.

16. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    ah op de kop af!!! ik ga 'm gelijk downloaden als ik thuis kom!! (zit op mijn werk met ISDN lijntje). ben echt benieuwd!!!!

17. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er niks meer van. Lijkt alsof er nu 3 verschillende nieuwe demo's uit zijn:

This demo includes one test drive at Brands Hatch in the Proton Satria and a race at Sears Point in a Supra against a full field of Euro Tour cars:

Euro Tour Cars

This demo includes one test drive at Brands Hatch in the Proton Satria and a race at Norisring in an Opel Astra V8 against a full field of DTM cars:

DTM

En deze dan van de 3D Gamers site:

3D Gamers

Laatst bewerkt: 27 feb 2003
  18. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    het ziet er naar uit dat jou linkjes niet helemaal werken ( of die internet verbinding van mij is eigenwijs!!)

:)

19. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm, stomme vraag misschien maar komt er ook een demo voor de xbox?

20. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het zo hoor zou dit eindelijk eens een spel kunnen worden wat een beetje realistisch rijgedrag gaat vertonen. Nog ff een vraag naar aanleiding van de beroerde sound in RE... hoe klinken de wagens? :9

Deel Deze Pagina