1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DTM2 vs RSC2 ONLINE

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door jevlex, 25 mei 2004.

  1. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    Ben ik het helemaal mee eens Xmaster.....ik heb ze allebei en het ligt er echt aan in wat voor bui je bent welke dat het leukst live is.
    Het goede aan DTM2 vind ik dat je met z'n tweeën nog een leuke race hebt om dat je computer auto's in kunt zetten en bij RSC2 kan dat niet. Ook vind ik de variatie bij DTM2 aantrekkelijker. En toch is RSC2 zo verschrikkelijk mooi en goed te rijden, zonder dat je de baan uit je hoofd hoeft te leren, dat dit heel erg hard meeteld.
    Het enige jammere aan RSC2 is dat je als je de headset over de TV speakers zet je in het keuze menu elkaar moeilijk verstaat omdat je hier de muziek niet zachter kunt zetten. Wat wel goed is, is dat je continue kunt praten ook tijdens het laden, en voicemasks, wat DTM2 niet heeft, maar die is dan ook serieuzer van opzet.
     
  2. implosie

    implosie Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Van Mij Mag Je Rsc2 Wel Hebben Voor 45 Euro Plus Verzendkosten

    IK RAAD HET JE ECHT AAN.
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2004
  3. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    DDDTM2challenge!!

    Ga je voor mooie grafics, leuk arcade racen? Ga dan voor RSC2.

    Ga je voor het ultieme realisme, afstellen, spectaculair racen? (crashes) Ga dan voor DTM2! Bijkomend voordeel is dat er op het moment een spectaculair tournooi gaat beginnen met DTM2, waarvoor nog slechts enkele plaatsen vrij zijn! Ik heb het hier natuurlijk over de alom bekende en geroemde DDDTM2challenge!!

    ;)
     

Deel Deze Pagina