ja dat mag... donnington 1 bass 1:18.95 2 ICT-Boy 1.19.02 3 SijmeZ 1.19.27 4 DA_richard_- 1 : 19 : 43 5 [JeLL!e] HALO 1.20:16 6 Cole Trickle 1.20.84 7 Rivanov 1:21.15 8 michielT 1.21.37 9 Niekname 1.22.14 10 [2k] 1.24:61 Tussenstand 1 ICT-Boy - 36 pnt 2 SijmeZ - 28 pnt 3 bass - 22 pnt 4 [JeLL!e] HALO - 16 pnt 5 DA_richard_- - 15 pnt 6 Cole Trickle - 12 pnt 7 Rivanov - 10 pnt 8 masterChief88 - 5 pnt 9 ID&T Rulez - 4 pnt 10 Niekname - 4 pnt 11 Quas - 2 pnt 12 Joeri71 - 1 pnt 13 michielT - 1 pnt -fouten voorbehouden-
IK heb ook beide maar ik vind de Xbox versie mooier maar wel weer moeilijker tja maar ja ik spel hem wel liever
zo nieuwe week, nieuwe baan, en weer volop nieuwe kansen.... De eerste tijd staat inmiddels end at is: Datum: 30 - 10 - 2003 Baan: Knockhill Auto: Alfa Romeo 147 Tijd: 43.13 Niet een hele moeilijke baan, maar genoeg stukken waar je flink de mist in kan gaan. Den kdat de tijden aan het einde van de week richting de lage 43-ers. EditWeer ff bezzig geweest en heb er een dike seconden af weten te rijden, denk dat ik deze week ngo wel wat sneller ga worden maar niet veel sneller. Het is een krote baan dus op een gegeven moment is het op zo'n baan hele moeilijk om nog echt etijdwinst te halen.... Vooral het punt dat j egelijk met j eghost rijd bezorgt mij hartkloppingen van de spanning... ALs ik maar geen fout maak enzo..AARGGHHHH Geweldig.. Wach5 vol verwaching af op de tijden... Wens iedereen alvast veel succes voor de komende week, en kijk uit naar jullie tijden..
Datum: 28 - 10 - 2003 Baan: Knockhill Auto: Alfa Romeo 147 Tijd: 44.80 Veranderingen: Volle downforca, med soft suspension. Erg leuk circuit, goed insturen kan veel tijdwinst of -verlies betekenen. Zal ongetwijfeld nog wat af kunnen, als ik een foutloos rondje maakt. Echter maak je hier snel een fout doordat je net niet goed instuurt en van de baan vliegt. Zitten erg snelle bochten in en het is cool om daar steeds sneller doorheen te gaan dan je denkt te kunnen.
Datum: 28-10-2003 Baan: Knockhill Auto: Alfa Romeo 147 Tijd: 44.44 Veranderingen: nog geen, gaat ik nog wel doen Erg leuk circuit idd, lekker kort, zodat je makkelijker de baan rijdt. Wel irritant is die laatste bocht. Ga ik het hele rondje goed, lig ik echt best ver voor op mijn ghost, en dan verneuk ik alles in die laatste bocht..... beetje jammer
Datum: 28-10-2003 Baan: Knockhill Auto: Alfa Romeo 147 Tijd: 44.24 Irritant circuit, sommige bochten kunnen veel sneller maar dan vlieg ik de lucht in
Hobbel in laatste herpin (net als in herpin op A1 ring) is irri, daar kan je niet te veel aan de binnenkant van de bocht zit omdat je er anders zo van de baan stuiterd en moet je de bocht via de buitenkant nemen.
Damn, i love this circuit, waarschijnlijk omdat ik hier een beetje goed in ben en kan strijden om de punten, hoop ik. M'n eigen tijd iig verbeterd met een seconde na heel veel rondjes rijden. Tijd: 43.47 Auto: Alfa 147 Instellingen: gears: eerste 3 paar tikjes naar links, laatste 2 zelfde of paar tikjes naar rechts, volle downforce, anti-roll: achter vol, voor leeg, suspension: med-soft, ride height elk 1 tikje omlaag.
Zo ik denk dat ik zojuist de overwinning zeker heb gesteld door een SUPER tijd te rijden. Datum: 31-10-03 Baan: Knockhill Auto: Alfa Romeo 147 Tijd: 42: 86 Als iemand hier onder komt krijgt ie €1000 van me (geintje natuurlijk he )
Tering he, das wel een erg scherpe tijd! Kheb um ook verbeterd, maar nog niet zo goed. Ik ga steeds onwijs goed, echt veel beter dan mijn ghost, maar dan komt de laatste bocht en rem ik net weer te vroeg of te laat Datum van record: 31 oktober 2003 Circuit: Knockhill Auto: Alfa Romeo 147 Tijd: 44.00
Die laatste bocht vind ik ook niet de makkelijkste, dan zit je in de spanning om je tijd te verbeteren en stuiter je weer van de baan af waardoor het weer niet gelukt is.
Zo vandaag de dag voor de DTM-ers van het forum... De tijden moeten vandaga nog wle wat scherper vindt ik hoor... Nou ben in ieder geval benieuwd wat het einde van de dag ons brengen gaat (of zoites ) Veel succes allemaal vandaag