1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DTM's TOCA (270 paardenkrachten!)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 29 sep 2003.

1. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Sluit mij aan bij Quas, ook niet in het bezit van een digitale camera (kan er wel 1 lenen, maar dan heb ik thuis uiteindelijk enkel een pentium133 staan, zonder USB etc. en krijg de foto's dan nog steeds niet op Internet).

Wel is het zo dat eind van deze maand DTM Live gaat, met scoreboards ed, dus dan kunnen we allen zien of we echt spectaculaire tijden rijden (en geloof mij, daar zal je echt snellere tijden zien).

Dan als slotpleidooi waarom ik ook foto's niet accepteer als ontegenzeggelijk bewijsmateriaal. De foto neem je altijd op een later tijdstip dan de gereden 'hot'lap, dus deze kan tijdens een wedstijd zijn gereden (kan je bijvoorbeeld slipstreamen), maar kan zelfs met een hele andere auto zijn gereden (kijk maar bij vrije keus timetrial).

Ook vind ik het niet echt interessant of er gelogen wordt. Voor mij zijn snelle tijden van andere deelnemers een stimulans om ook zelf nog een poging te wagen nog sneller te rijden, waar ik zonder competitie allang zelfgenoegzaam achterover zou zijn gaan zitten met de gedachte dat ik een wereldprestatie heb verricht. Dus als ik een fantoom najaag, blijf ik iig nog wel spelen, juist waar het mij om te doen is (anders had DTM allang stof lopen happen bij de rest van games die ik niet meer speel).

Mocht wel iemand liegen over zijn prestatie, vind ik dit wel degelijk laakbaar, maar zal diegene er niet voor uitkomen (heb je denk ik niet echt meer bestaansrecht op een forum als deze) en de competitie zelf niet echt ondermijnen. Mocht diegene na 6 weken als winnaar uit de bus komen, geloof ik ook niet dat de bedrieger een voldaan gevoel overhoudt.

Tot slot:"Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten!" ;)

2. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe ook mee, erg moeilijk,
    mn snelste is 40 rond
    40:00 met de alf 147

3. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    komt er binnenkjort ook een tussenstand?
    is het misschien voor de volgende race handiger dat niemand iets aan zn wagen veranderd ( of iedereen niets)?
    Dan hebben beginners ook een betere kans, zelf heb ik dtm weer in het eerst in 3 maand gespeeld, dus dat moest wennen.

4. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Wij vertrouwen jullie als jullie een tijd posten, lieg je dan heb je daar alleen jezelf mee....

Foto`s zijn leuk als aanvulling en als je voor jezelf wil laten zien wat je hebt, ook mooie foto`s zijn welkom om bijv op de site te zetten..

De compettie is bedoeld voor de lol late we dat onthouden...

5. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    jep totaal met jullie eens, ik vertrouw iedereen hier en vooral omdat de tijden zo dicht bij elkaar liggen is het een extra stimulans als iemand weer een tijd opgeeft. foto's doe ik eigenlijk alleen voor de leuk, maar niet perse als bewijs. ik heb er trouwens weer eentje:

btw hier zie je ook m'n ghost car 147 rijden, dus je ken erop aan dat ik niet met een andere wagen rij.

dus succes jongens, hopelijk komt er iemand met een betere tijd als 37:82 min, heb ik weer wat te doen.

mmm ja interessante gedachte maar denk niet uitvoerbaar, helemaal omdat de kick van dtm juist het afstellen is, deze afstellingen gewoon openbaar worden vermeld (dus makkelijk voor beginners) en dingen als downforce helemaal voor beginners onmisbaar is. tuurlijk zou dit het eerlijkste zijn maar wat ook eerlijk is is dat iedereen de 'snelste' afstelling gebruikt die natuurlijk worden gepost in deze thread.

(tijdelijke) TOCA kampioen SijmeZ

ps cole trickle, ik had even op de site gekeken maar ik stond er nog niet bij, hebben jullie m'n mailtje wel ontvangen? ik heb alle geduld hoor, maar zou het even willen weten

Laatst bewerkt: 7 okt 2003
  6. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ik do eook mee best een moeilijke baan me tijd: 39.86 met de mercedes

7. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    em... met de mercedes mag je niet rijden volgens mij hoor? je kunt alleen met de toca wagens rijden en volgens mij is de mercedes een dtm wagen (stukken sneller dus). iets beter lezen dus. je kunt kiezen uit de auto's die op pagina 1 staan.

8. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Bijna heb ik je Sijmez.... Mijn nieuwe record:

Datum: 02-10-03
    Auto: Alfa Romeo 147
    Tijd: 0:37: 85

Blijven oefenen dus...

9. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn nieuwe record

Tijd: 0:37: 93

10. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    damn het wordt spannender en spannender... :eek:

gaat maar alvast oefenen voordat jelle me verslaat 8)

11. Joeri71

Leuk Bevonden:
    1
    Sijmez het klopt dat je nog niet op de site staat, dat komt omdat ik een misschien wel muisarm heb en er even niet zoveel dingn aan kan...mijn excuses hiervoor, maar hopelijk ook een beetje begrip...ik kan je verzekeren typen met alleen links is geen pretje....

12. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    best hoor, maakt mij niet uit of ik op de site sta of niet maar ik wou alleen even weten of ik wel was ingeschreven, maar dat heb ik al gevonden bij de andere thread, das alles wat ik wou weten

13. nickske

nickske Xbox racelover

Leuk Bevonden:
    0
    'k Heb net voor de eerste maal een uurtje gespeeld en dit is mijne tijd :

Tijd: 0:38: 82

14. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tijd was 0: 38: 95. Die tijd reed ik gelijk in mijn eerste rondje. Heb er in totaal 3 gereden, dus nog effe oefenen.

Laatst bewerkt: 2 okt 2003
  15. Joeri71

Leuk Bevonden:
    1
    datum : 02-10-2003
    Aut: Alfa
    Tijd: 0:38,28

ik kan echt niet sneller...

16. Joeri71

Leuk Bevonden:
    1
    Wie van jullie schakelt handmatig?? ik in ieder geval wel..
    En gebruiken jullie allemaal gewoon een controller

17. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    HANDMATIG!? nou ik ben nu al zo druk met gas geven en remmen en sturen laat staan als ik ook nog moest schakelen..... dat vind ik egt heel knap joeri....

En de controller lijtk me tog wle het fijnst in gebruik, het si wel tof om met een stuurtje te racen maar snel denk ik niet egt...

Alhoewel ik race games op de pc liever speel met mijn ferrari 360 modena stuurtje....

18. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    ik schakel ieg niet handmatig en ik denk toch dat jij een van de weinigen (lees de enigste) bent die dat doet hoor. ik moet al genoeg op remmen en gas letten en het insturen en de tijden, dat zou mij echt niet lukken. helemaal omdat ik al zo'n held ben met schakelen in games (NIET). ik gebruik ook gewoon de controller, heb geen stuurtje maar lijkt me ook lastiger met insturen (nu weet je tenminste zeker dat je vol instuurt)

19. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    K schakel ook niet handmatig, gewoon automatisch. En k gebruik een gewone controller.
    Vandaag krijg ik mn tijd niet meer verbeterd, maar morgen weer een dag....

20. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    38:51 met de alva (pas na 14 rondjes gerede had ik deze tijd:D)

Deel Deze Pagina