jep totaal met jullie eens, ik vertrouw iedereen hier en vooral omdat de tijden zo dicht bij elkaar liggen is het een extra stimulans als iemand weer een tijd opgeeft. foto's doe ik eigenlijk alleen voor de leuk, maar niet perse als bewijs. ik heb er trouwens weer eentje:
btw hier zie je ook m'n ghost car 147 rijden, dus je ken erop aan dat ik niet met een andere wagen rij.
dus succes jongens, hopelijk komt er iemand met een betere tijd als 37:82 min, heb ik weer wat te doen.
mmm ja interessante gedachte maar denk niet uitvoerbaar, helemaal omdat de kick van dtm juist het afstellen is, deze afstellingen gewoon openbaar worden vermeld (dus makkelijk voor beginners) en dingen als downforce helemaal voor beginners onmisbaar is. tuurlijk zou dit het eerlijkste zijn maar wat ook eerlijk is is dat iedereen de 'snelste' afstelling gebruikt die natuurlijk worden gepost in deze thread.
(tijdelijke) TOCA kampioen SijmeZ
ps cole trickle, ik had even op de site gekeken maar ik stond er nog niet bij, hebben jullie m'n mailtje wel ontvangen? ik heb alle geduld hoor, maar zou het even willen weten
Laatst bewerkt: 7 okt 2003