DTM's TOCA (270 paardenkrachten!)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 29 sep 2003.

  1. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie me ook de sectie-tijden geven? Dan kan ik zien waar ik de plank mis sla.. |:-

    Alvast bedankt! :)
     
  2. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is eigenlijk wel een heel goed idee van ID&T rulez....
     
  3. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar dat is moeilijk omdat op te schrijven las je aan het race bent, ik zal mn best s doen ( voor de tussentijden he)
     
  4. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien is het handig op te melden op welke console je speelt, ik speel op de Xbox
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2003
  5. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik speel hem zowel op de xbox als op de PC.
    Alleen speel ik hem op de pc nog maar twee dagen en met een Ferrari 360 Modena steering wheel en dat is echt een stuk moeilijker dan gewoon met een controller.

    Je hebt veel minder gevoel over de auto, dat komt ook doordat de auto's in DTM race driver sturen met zo'n verticale as door hun dak. Dus je zwabbert echt met je auto over de baan.

    Maar dat online gedeelte is wel vet. Raced supercool, met zijn allen. Dat belooft wat te worden als Dtm race driver straks ook voor de xbox online gaat.

    Maar voorals nog doe ik voor de competitie mee met mijn xbox vesie, dat raced veel sneller en strakker.

    Deze baan ligt mij niet zo dus de tijden van mij blijven nog een beetje achter. Vooral met de chicane heb ik veel problemen. Ik kom met 150 km/h die chicane uit dat is echt veel te langzaam naar mijn idee.

    Die hairpin heb ik ook best wat moeite mee om die fatsoenlijk te nemen, op het punt dat ik ga aanremmen zit er net een klein knikje naar links dus dan glij ik elke keer gewoon een beetje rechtdoor zodat ik aan de binnenkant van die hairpin uitkom.
    Zo kan ik die hairpin dus nooit snel ronden ( iemand mischien tips voor dit probleem ).

    Mijn tussentijden liggen nu volgens mij nog best wel ok op schema met de rest, maar de eindtijd valt vaak wat laag uit.

    De instellingen die effectief werken op deze baan liggen ook ver uit elkaar, er zijn verschillende afstellingen mogelijk. Om daar achter te komen welke jou het beste ligt ben je ook wel ff druk.

    Al met al is het toch weer spannend en dat zal met name de week vordert allene maar toenemen verwacht ik.

    Ben benieuwd.... Verder SUCCES ALLEMAAL :D:D
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2003
  6. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had net nog ff geprobeerd, pff, wou niet meer, snelste van 1.12.01....
    vreselijk, ik heb 2 dagen nietgespeeld, vooral die hairpin ging slecht.
    nou, ik hoop dat nog iemand een goede afstelling kan vinden,
     
  7. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk sowieso niet dat k veel zal oefenen deze week. Zit namelijk deze week met mn tentamens en ga vrijdag voor de rest van het weekend weg. Maar kdoe mn best.
    En met die tussentijden moet je anders ff kijken of iemand anders ze ff opschrijft, maar dan moet ie wel de hele tijd kijken, en dat schiet ook niet echt op.
    Op deze baan is ook een tussentijd precies bij de chicane volgens mij, dus die kan je nooit goed zien dan....
    Wanneer beginnen jullie met het aanremmen van de hairpin dan? Ik ongeveer in het midden van het 100 en 50 bord. Vooral de gear afstelling is lastig op deze baan.
     
  8. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk vanavond of morgen midag flink aan de slag te kunnen gaan...

    Wil tog wel aardig onder de 1:10.... komen
     
  9. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    dubbelpost
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Datum: 7 Oktober 2003
    Circuit: Oulton Park
    Auto: Alfa Romeo 147
    Tijd: 01.14.05

    Moet zeker wat sneller kunnen alleen maak ik altijd als ik sneller bent ook weer fouten waardoor ik het verlies:-| Maar goed, nog wat meer met instellingen proberen en dan moet er nog wel wat af te hallen zijn, maar 4 seconden eraf, dat red ik niet.
     
  11. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    ja, blijft lastig die chicane. als je ook maar 2 cm naast je lijn zit ga je of te langzaam of je vliegt de berm in. ik kom er trouwens uit met 145 km/h, dus het valt nog alles mee (ik neem hem wel rechtdoor, jij denk ook :confused: )

    zeker, dat kleine kinkje naar links is zeer irritant, precies op het punt waar je moet remmen, ik kom echt vaak uit aan de binnenkant van de hairpin. snelste tijd tot nu toe (van mij dan) heb ik die bocht goed genomen, maar kan er nu niet meer onder komen.

    ik weet alleen mijn laatste tussentijd, namelijk 54.20. kan veel sneller, ik heb namelijk ook al 53.93 gehaald maar die laatste bocht kun je alles mee winnen of verliezen. ik kon een hele tijd niet onder de 1.10.90 komen, terwijl ik bij die laatste tussentijd wel 6 tienden sneller was dan mijn toenmalige snelste tijd. toen ik 1 keer die bocht goed nam ging het steeds beter. ik ga trouwens ongeveer met 140 km/h door die bocht heen, lastige heuvel in die nogal veel frustraties heeft opgeleverd.

    ik hoop dat ik mijn tijd nog kan verbeteren, maar het gaat echt niet meer. afstellingen liggen echt te veel uit elkaar om de ultieme afstelling te vinden.

    SijmeZ
     
  12. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    * Datum: 6-10
    * Parkoers: Oulton Park
    * Auto: Alfa
    * Tijd: 1.11.08

    De Alfa is eigenlijk de enige auto die me bevalt. De instellingen krijg ik niet voor elkaar, zowel met bijna geen downforce als volle deze tijd gereden. Ook kan het met harde en zachte vering, geen of veel anti-rol etc. Erg irritant. Ook irritant dat ik met een andere auto (de Koenig) al een keer 1.05.35 heb gereden. Dit staat dan ook als record vermeld :mad:, moet ik elke keer het verschil optellen bij die tijd en mis ik de eerste bocht.
     
  13. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Tussenstand week 2

    1 masterChief88 1.09.67
    2 SijmeZ 1.09.72
    3 [JeLL!e] HALO 1.09.73
    4 ICT-Boy 1.10.06
    5 Cole Trickle 1.11.08
    6 ID&T Rulez 1.11.31
    7 nickske 1.13.33
    8 [2k] 1.14.05

    /edit *draait zaakje om ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2003
  14. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Je doet het alleen niet goed ;) K sta met mijn 1.09.73 op plaats 2 terwijl Sijmez met één-honderdste sneller 3e staat! Tis maar dat je ut weet....

    Edit: Ok nu is het goed _O_
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2003
  15. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat er nu nog maar 8 zijn.
    maar ik sta wel mooi, maar ben bang dat het wel te verbeteren valt, want ik ben niet meer in training, wegens school/vriendin/brute force.
    volgende week is het vakantie, dan ga ik GAMEN, waaronder DTm, want dat heb ik nog niet uitgespeeld.
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik moet ook sneller kunnen alleen is het me nog niet echt gelukt. Heb ook niet altijd tijd maar voor mezelf probeer ik gewoon in de 13 te zitten, niet het snelste maar voor mij goed.
     
  17. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je de downforce veranderd?
    dan moet dta echt 2/3 sec, sneller kunnen hoor
     
  18. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat het mijn definitieve tijd is die ik nu heb staan. Kga morgen voor de rest vant weekend weg, dus dan valt er nix meer te verbeteren. :confused:
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Oulton Park



    • Datum: 9-10-'03
    • Record: 1:09.51
    • Auto: Lexus IS200
    • Baan: Oulton Park
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2003
  20. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    1 : 10 : 58
     

Deel Deze Pagina