Ja ik speel hem zowel op de xbox als op de PC.
Alleen speel ik hem op de pc nog maar twee dagen en met een Ferrari 360 Modena steering wheel en dat is echt een stuk moeilijker dan gewoon met een controller.
Je hebt veel minder gevoel over de auto, dat komt ook doordat de auto's in DTM race driver sturen met zo'n verticale as door hun dak. Dus je zwabbert echt met je auto over de baan.
Maar dat online gedeelte is wel vet. Raced supercool, met zijn allen. Dat belooft wat te worden als Dtm race driver straks ook voor de xbox online gaat.
Maar voorals nog doe ik voor de competitie mee met mijn xbox vesie, dat raced veel sneller en strakker.
Deze baan ligt mij niet zo dus de tijden van mij blijven nog een beetje achter. Vooral met de chicane heb ik veel problemen. Ik kom met 150 km/h die chicane uit dat is echt veel te langzaam naar mijn idee.
Die hairpin heb ik ook best wat moeite mee om die fatsoenlijk te nemen, op het punt dat ik ga aanremmen zit er net een klein knikje naar links dus dan glij ik elke keer gewoon een beetje rechtdoor zodat ik aan de binnenkant van die hairpin uitkom.
Zo kan ik die hairpin dus nooit snel ronden ( iemand mischien tips voor dit probleem ).
Mijn tussentijden liggen nu volgens mij nog best wel ok op schema met de rest, maar de eindtijd valt vaak wat laag uit.
De instellingen die effectief werken op deze baan liggen ook ver uit elkaar, er zijn verschillende afstellingen mogelijk. Om daar achter te komen welke jou het beste ligt ben je ook wel ff druk.
Al met al is het toch weer spannend en dat zal met name de week vordert allene maar toenemen verwacht ik.
Ben benieuwd.... Verder SUCCES ALLEMAAL
Laatst bewerkt: 8 okt 2003