1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dubbelposten binnen 24 uur/Kick beleid

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Sebass, 16 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    begrijp ik het nu goed dat als je te veel kickt je thread gesloten word? en je dus weer een nieuwe moet maken waardoor die weer bovenaan staat zodat je hetzelfde bereikt als met een kick? ( behalve dat je je verhaaltje uit je gesloten thread weer moet copy pasten? )

2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dat lijkt misschien krom ja, maar houd er wel rekening mee dat mensen die op deze manier bezig blijven vanzelf een OW krijgen die uiteindelijk weer kan leiden tot een X-Bazar ban.

3. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel het kromme er van ja. LoL

4. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    Yo dudes, ik begrijp dat het als eenkick word gezien. maar dan wil ik wel weten wrm ingodsnaam dit de eerste keer is dat ik hierom een slotje krijg, ik heb dit zovaak gedaan en ongetyfelt hebben mod's dat gezien. Wat ik dan weer wel raar vind, als ik een reactie plaats heb ik nog niet meegemaakt dat ie meteen bovenaan de lijst staat?Greetz Sebass

5. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    De moderators moeten toch consequent moeten zijn? Als ze mensen voorkeursbehandelingen gaan geven, dan staat ineens de andere helft van xbw op zijn achterste benen en dan gaan die hier weer allemaal threads openen en zeiken dat het niet kan. Als dit je eerste keer is, dan heb je gewoon geluk gehad, that's it.
    Als je het mij vraagt trouwens zit je hier meer te zeuren om het zeuren dan om echt om antwoorden te krijgen :{

Laatst bewerkt: 16 dec 2004
  6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dat van die eerste keer klopt dus al niet he. Als ik namelijk onder je oude account Sebas 444 kijk zie ik toch echt deze twee gesloten threads staan wegens te vroeg kicken: klik en klik.

En bij je huidige account heb ik even al je X-Bazar threads ingekeken en daarin kick of dubbelpost je geen enkele keer te vroeg. Dus waar heb je het eigenlijk over? En je laatste zin is al helemaal onzin. Bij iedere nieuwe post in je thread gaat deze namelijk omhoog in de lijst.

7. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je dubbelpostte binnen 24 uur, en dat word gezien als een verborgen kick.
    Ons beleid is duidelijk, dubbelposten binnen 24 uur op Xbazar is niet toegestaan. Het staat duidelijk in deze thread.
    Je mag bovendien zoveel kicken als je wilt, mits het niet binnen 24 uur is.

8. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, Ik ben overtuigt, maargoed ut voelt toch wel klote wanneer je thread dicht gegooit word zonder dat je enige reden kan vinden. (jah die ik nu wel gekregen heb)

dus ik leg me erby neer, thnx voor jullie reacties (op een enkele offtopic na dan)

Greetz Sebas

Deze thread kan dicht

9. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ok, blij dat je het snapt.
    We gooien threads natuurlijk niet dicht om jullie te pesten, maar om het leuk en overzichtbaar te houden voor iedereen :)

Dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina