1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

duizeligheid bij First-person shooters

Discussie in 'Algemeen' gestart door gunitsoldier, 3 mrt 2005.

1. JeePee

JeePee Guest

Hij zegt toch dat hij niet weet welke het is...

Mijn tip:
    Als je spel aan het laden is, kijk dan ff om je heen (niet naar het beeldscherm), maar gewoon naar iets in de kamer, dat zorgt voor een beetje afleiding voor je ogen.

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Mijn vriend heeft dit heel erg met Return Of Castle Wolfenstein Tides Of War..

3. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een vriend van me heeft het vaak als we naar een LAN cafe gaan en call of duty spelen...na een uur word ie helemaal misselijk. Wel vervelend...gelukkig houd ie niet zoveel van gamen als ik...mja dat kan ook zijn omdat ie er misselijk van word:D

4. nietvorspiet

nietvorspiet Fuck Armageddon

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook vaak dat ik misselijk word.
    Bij halo heb ik het ook weleens gehad.
    Om die misselijkheid te voorkomen leefde ik me altijd heel erg in in het spel zodat ik er helemaal als het ware middenin zat voor mijn gevoel. Voor mijn gevoel was het dan gewoon of ik het was die daar liep in de gamewereld en aangezien ik als ik in de realiteit loop ook nergens misselijk van word werd dat tijdens het gamen ook stukken minder! ;)

5. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Hmmm dit ken ik. Heb ik ook wel last van. Maar bij shoters niete cht. Het is vaker ook meer iets van wennen.

6. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit af en toe met Soldier of Fortune 2 de laatste tijd. :confused:

7. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10

lekker domme opmerking van me..sorry...

8. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    jah idd goeie tip 8)
    meestal haal ik dan wel wat te eten ;)

9. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gelukkig weer voorbij, maar zo erg was het niet. :D

10. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    In mijn 11-jarige gamecarriere :p, ben ik maar 1x misselijk geworden. En dat was bij een racespel op de ps1. Keb toen ook egt gekotst :+. Maar voor de andere 10,000 gameuren nooit misselijk of iets geworden. Kmerk wel dat als ik savonds moe begin te worden dat ik iets slechter naar mun tv kan kijken. Kan ook komen doordat ie 80cm is :+ en heel veel licht afgeeft.

11. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja volgens mij heb ik dat ook fred kroket ik ben gewoon absoluut geen avond gamer...

12. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    ik game al vanaf dat de NES er was en heb er nooit last van gehad als ik zelf speelde.. alleen als je met iemand mee kijkt heb ik er wel eens last van.. dat komt ook omdat je dan niet zelf controle hebt over de beweging van de muis..

ik hoor ook veel mensen zeggen dat ze dat niet bij halo hebben.. dat komt ook omdat de controller een rustige beweging maakt ten opzichte van de muis.. als je de muis niet goed beheerst dan wordt je echt helemaal dol in de kop....

13. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb het vooralsnog alleen bij timesplitters2, komt misschien ook door de "bob" beweging van de camera dus het simuleren dat je loopt.

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja vooral bij toen ik bij een kameraad speelde, Unreal 2004 vond ik toen ik zelf speelde wel relaxt maar toen m'n kameraad der ff achterging, Man je kan der wel gek bijworden. Misschien komt het ook dat hij veel meer met die muis beweegt, Ik speel gewoon lekker relaxt door de levels heen en hij vliegt overall maar na toe. Maar je kunt wel degelijk zeggen dat als je bij iemand meekijkt dan je dan sneller dizzy in je hoofd word dan je als je zelf speelt.

Deel Deze Pagina