1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Duke Nukem: Forever ... Xbox 2004!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elitian, 29 dec 2002.

  1. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk nieuws gekregen van 3DRealms!
    Eindelijk heeft een developer van DN:F gereageerd op me topic en we zijn nu nog geen steek verder gekomen.

    Ik citeer:

    Dus het wordt weer afwachten volgens het goeie ouwe 3D Realms. Maar de kans dat het op de Xbox komt is echt groot.

    Verdere info wordt er nog niet bekend gemaakt want ze zorgen eerst dat de pc versie klaar komt.
    Maar het wordt wel een pc --> console port. Dit kan goed zijn ... of niet. ;)
     
  2. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    dat word nog lang wachten dus:confused:
     
  3. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Yepz :mad:
     
  4. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    die reacties op die post zijn stom! er staat een plaatje bij van duke nukem 3d. en dan denken mensen dat et van DNF is en dan zeggen ze:

    "het ziet er niet uit"

    tering, als je duke 3d niet herkent wat voor een gamer ben je dan. :) imho of course.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb ik heb deze ook gezien .... maar ja het is een gerucht en dan is het ook weer Duke........
     
  6. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is geen gerucht meer...lees me post.
     
  7. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    jah maar jah, hoe lang gaat dat nog duren. en dan word et weer zon multiplatform development waar niemand op zit te w8en. en die engine is onderhand weer oud, gaan ze weeeer opnieuw beginnen. k weet et niet. ze mogen wel eens op gaan schieten.
     
  8. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Die engine wordt niet oud oor.
    Die is nieuw natuurlijk. Want dan komt ook Unreal 2 uit, die volledig berust is op die engine. (UT2003 ook maar niet optimaal). DN:F is de eerste game die deze engine verder gebruikt .. dus ze gooien er nog wat bovenop.

    Quake 3 is nu ook al jaren oud. Maar de engine wordt nog steeds gebruikt. Voorbeeld: Soldier of Fortune 2 etc.
    Zelfs de Half-Life engine wordt nog steeds gebruikt. Kijk maar naar het komende: Counterstrike Coundition Zero. Deze is ook gebaseerd op de originele half-life engine maar dan zeer uitgebreid.

    Er zijn 2 nieuwe engines voor de komende jaren die de basis vormen en dat zijn de Unreal Warfare en Doom III engine. (Quake 4 zal de Doom III engine gebruiken).

    Een engine wordt nooit oud ... wordt constant uitgebreid en ook voor een console. Dus als DN:F zal uitkomen zal deze geoptimaliseerd zijn en zal je nog met open maand staan kijken. Pc EN Xbox ;)
     
  9. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    jaaaaajah WIJ vinden em niet oud.

    maar bij 3drealms liepen ze de hele tijd te zeiken. maar ik denk ook wel dat et de laatste switch was jah :). en ik weet echt wel dat engines lang meegaan.

    en ik gaf alleen ff een impressie van waar ik bang voor was.

    multiplatform: Euuuugh
    nieuw engine: "When its done"
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2003
  10. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    True true ;)

    Multiplatform is nooit echt goed geslaagd.
    En de "When Its Done" motto is ook niet echt vertrouwd/
     
  11. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    hehe en wie weet.

    gaan ze wel weer terug naar de UT engine zodat ie ook nog op de PS II aan te zwengelen is. en voila we hebben multiplatform development en we kunnen weer langer w8en.

    lol :D
     
  12. ProGo

    ProGo Mountainbiker

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Duke Nukem If Ever
     
  13. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk DN:F laat lang op zich wachten en daarom zit iedereen steeds over de release date te zeiken.
    Als 3DRealms nou geen datums had gepland en zo nu en dan wat nieuws naar buiten had gebracht dan was het geen probleem geweest.

    Sommige spellen duren echt jaren. The Getaway .. die was ook jaaaaren bekend maar niemand zeurde erover .. omdat niemand het echt boeit.

    Duke Nukem Forever boeit iedereen wel ... velen zullen deze game zeker kopen op PC of Xbox. Dat voordeel hebben ze wel.

    Alleen jammer dat je zolang moet wachten om de real duke weer in actie te zien.

    (met een treurig gezicht start Elitian zijn PC game: Duke Nukem Manhatten Project op .... en vermaakt zich met de 2D Platformer ... zucht)
     

Deel Deze Pagina